Tampere-Pariisi

Kultakaivos!

Ja anteeksi jos joku nyt erehtyi jo luulemaan että reitti olisi totta. Olen vakaasti sitä mieltä että reitti Tamper-Pariisi olisi Ryanairille melkoinen kultakaivos koskaan. Kaikkihan haluavat Pariisiin ja jos sinne vielä pääsisi edullisesti niin jes!

20

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FR.

      Ei nyt ihan kultakaivos, easyJet lensi pari vuotta sitten edullisesti Helsingistä Pariisiin (CDG) eikä matkailijoita ollut aivan riittävästi. Tai siis saatiin matkustajia tyydyttävästi, mutta kannattavuus-aste ei ollut riittävä. Toinen ongelma on siinä, että Beauvaisin kenttä ("Pariisi" Beauvais) ei ole Ryanairin base, pitäisi aina tehdä ns. W-kaavan lentoja. Eli base - BVA - TMP - BVA - base. Ryanair tekeekin joskus näin, muttta ei se pidä siitä.

    • Juupa juu

      Jos olisi kultakaivos, niin Ryanair olisi jo lentämässä moisessa kultakaivoksessa. Eli johtopäätöksenä voidaan todeta että ei ole kultakaivos Tampere-Pariisi.

      Ryanairin kultakaivokset ovat keskisessä Euroopassa lyhyillä reiteillä miljoonakaupunkien välisillä reiteillä.

    • TMP-CIA

      Varmaan Pariisiinkin on menijöitä, omasta mielestäni silti ylimainostettu paikka. Euroopassa monia kaupunkeja joissa lomailen mielummin, esim. Budapest, Rooma,...

    • Buda suuri miinus!

      Kävin Budapestissä ja voin kertoa että olin kaupunkiin melko pettynyt ja ajattelin että siis tälläinenkö tämä vaan olikin ja mikä täällä on nähtävyys? Ihmiset epäkohteliaita ja kukaan ei edes yrittänyt vääntää englantia? Olen siis nähny kaupungin ja se oli sitten siinä.

    • Neukkujäänne

      Budapestin tunnelma on yhäsama kuin kommunismin aikana.

      • Ihanko totta?

        Milloinka olit siellä kommunismin aikana?


    • lakijätkä

      "Budapestin tunnelma on yhäsama kuin kommunismin aikana."

      Ja höpönhöpön. Kävin paikalla 1975, 1978 ja 1988. Sitten uudelleen useita kertoja, viimeksi viime vuonna. Olihan tunnelma jo 70-luvulla muuta kuin Neukkulassa, mutta kyllä se nyt on ihan länsimainen paikka. Hieno kaupunki!

      • Petyin 100 nolla!

        No kerroppas muutama hieno asia mitä sieltä jäi mieleen? Minä petyin ankarasti käyntiini ja en enää mene, valitettavasti.


      • hsdfjkvjksfdkj

        Kävin ensimmäisen ja viimeisen kerran tuolla 2001. Ei mitään eroa Pietariin. Ydinkeskustassa iltaisella huorat ja parittajat pyörii nurkissa, ihan kuin Pietarissakin. Öklöttävä neukkumeininki ei ole hävinnyt mihinkään ja neukkulan perintönä siellä ei edes osata maailmankieltä oikein missään.

        Minä ainakin pysyttelen länsimaailmassa, kun tuota itäsurkeutta on nähty ihan tarpeeksi. Mitään hienoa ei tuossakaan itäkaupungissa vastaan tullut.

        Ymmärrän kyllä näiden itämestojen suosion. Suomalaiset laajasti tykkää kaikenmaailman neukkuloukoista ja mitä surkeampi ja haisevampi itämesta on kyseessä, sen enemmän tykkäävät.


      • sukulaiskansaa
        hsdfjkvjksfdkj kirjoitti:

        Kävin ensimmäisen ja viimeisen kerran tuolla 2001. Ei mitään eroa Pietariin. Ydinkeskustassa iltaisella huorat ja parittajat pyörii nurkissa, ihan kuin Pietarissakin. Öklöttävä neukkumeininki ei ole hävinnyt mihinkään ja neukkulan perintönä siellä ei edes osata maailmankieltä oikein missään.

        Minä ainakin pysyttelen länsimaailmassa, kun tuota itäsurkeutta on nähty ihan tarpeeksi. Mitään hienoa ei tuossakaan itäkaupungissa vastaan tullut.

        Ymmärrän kyllä näiden itämestojen suosion. Suomalaiset laajasti tykkää kaikenmaailman neukkuloukoista ja mitä surkeampi ja haisevampi itämesta on kyseessä, sen enemmän tykkäävät.

        Jaa ei osata maailmankieltä... Montako kieltä itse osaat joilla auttelet turisteja? Itse olen mainiosti pärjännyt kouluenglannilla ja lyhyellä saksalla Unkarissa. Hieno maa,hieno pääkaupunki. Historiaa,edes neukkuaikaa, ei tule unohtaa.


      • tefaanus
        hsdfjkvjksfdkj kirjoitti:

        Kävin ensimmäisen ja viimeisen kerran tuolla 2001. Ei mitään eroa Pietariin. Ydinkeskustassa iltaisella huorat ja parittajat pyörii nurkissa, ihan kuin Pietarissakin. Öklöttävä neukkumeininki ei ole hävinnyt mihinkään ja neukkulan perintönä siellä ei edes osata maailmankieltä oikein missään.

        Minä ainakin pysyttelen länsimaailmassa, kun tuota itäsurkeutta on nähty ihan tarpeeksi. Mitään hienoa ei tuossakaan itäkaupungissa vastaan tullut.

        Ymmärrän kyllä näiden itämestojen suosion. Suomalaiset laajasti tykkää kaikenmaailman neukkuloukoista ja mitä surkeampi ja haisevampi itämesta on kyseessä, sen enemmän tykkäävät.

        tää porukka majailee vallan nkissä siltojen alla


      • eisiinäoojärkee
        tefaanus kirjoitti:

        tää porukka majailee vallan nkissä siltojen alla

        Hanki älämä äläkä tongi ja nosta vanhoja keskusteluja :D


    • TMP-CIA

      Kyllä Pariisissakin saa huonoa palvelua, arabiäijien pyörittämässä hotellissa yritettiin huijata rahat jo sisäänkirjauteessa, keksitään uusia lisämaksuja jne. Tiukkaa vääntöä piti käydä... jäi pska maku. Turisteja, varsinkin jenkkejä, siellä on tungokseen asti. "Nähtävyydet" ovat muutama sata vuotta vanhoja, toista on Roomassa...

    • aiheen sivuun

      Keskustele lentämisestä Ryanairilla!

      • vwfhjjfbhwdfwjf

        No miten tarkka tämä sinun "keskustele lentämisestä Ryanairilla" rajaus on? Saako keskustella muusta kuin itse lentomatkan aikaisista tapahtumista ja kokemuksista?

        Esim. lähtöselvitykset ja lipunostothan eivät tarkaan rajattuna sovi tänne aiheeksi, vaikka Ryanairia koskisivatkin, koska eivät liity itse lentämiseen.

        Entä saanko keskustella lentämisen fysiikasta, jos se koskee nimen omaan Ryanairin koneen fysiikkaa ja tekniikkaa?


      • m i n ä
        vwfhjjfbhwdfwjf kirjoitti:

        No miten tarkka tämä sinun "keskustele lentämisestä Ryanairilla" rajaus on? Saako keskustella muusta kuin itse lentomatkan aikaisista tapahtumista ja kokemuksista?

        Esim. lähtöselvitykset ja lipunostothan eivät tarkaan rajattuna sovi tänne aiheeksi, vaikka Ryanairia koskisivatkin, koska eivät liity itse lentämiseen.

        Entä saanko keskustella lentämisen fysiikasta, jos se koskee nimen omaan Ryanairin koneen fysiikkaa ja tekniikkaa?

        Siitä vaan. Kuitenkin kai olisi kohtuullista että keskustelijat edes joskus olisivat käyttäneet yhtiötä josta keskustelua käydään. Eikö?


    • jooo1

      Pakko kyllä sanoa, että Budapest ei todellakaan ollut mikään huono paikka! Mun mielestä ihmiset osas siellä ihan hyvin englantia, ei ainakaan kertaakaan tullut sellaista tilannetta, ettei olisi saanut asioita hyvin selvitettyä. Ja nähtäväähän siellä on vaikka millä mitalla, kolme päivää ei riittänyt mitenkään. Ihmettelen, missä pari kommentoinutta siellä Budapestissä oikein on ollut.

      Olen viettänyt monta kuukautta Puolassa ja käynyt muutamassa eri kaupungissa ja kaikkiin niihin verrattuna Budapest oli suorastaan paratiisi. :D

      • Ehkä Prahaan?

        Voiko Budaa verrata Prahaan? Monet kertovat että Praha on hieno ja monien nähtävyyksien" länsimaalainen" pääkaupunki, pitääkö tämä tieto kutinsa?


      • aiheen sivuun
        Ehkä Prahaan? kirjoitti:

        Voiko Budaa verrata Prahaan? Monet kertovat että Praha on hieno ja monien nähtävyyksien" länsimaalainen" pääkaupunki, pitääkö tämä tieto kutinsa?

        Keskustele lentämisestä Ryanairilla!


    • ryanair666

      Ite lennän keväällä ensin Gironaan ja sieltä Pariisiin! Gironasta Pariisin "kolmannelle" kentälle maksaa pari kymppiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1404
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1109
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      977
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      77
      780
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      721
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe