En lopeta koskaan tupakointia!!!

Talonmies

Näin olen päättänyt! Olen päättäny antaa periksi sillä oon seittemä kertaa yrittäny lopettaa körssin polton mut ei onnistu! Pisin aika polttamatta on 3 päivää! Toppa Vihreetä Malluu menee päivässä mutta kun otan kuppia niin menee enemmänkin kuin toppa. Joten paskat tupakoinnin lopettamisesta! Poltan niin pitkään kuin mulla henki pihisee!

22

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chf

      jos nautit tupakoinnista etkä halua lopettaa niin mikäs siinä:P

    • happea

      mietippä miltä tuntuu istua pyörätuolissa ja pitää happiviiksiä,hengittäminenkin käy kätevästi kurkkuavanteen kautta.Hae polonen ammattiapua,körssistä pääset varmana.

      • R.T

        Istuuko peräti 2% tupakoivista vanhuksina pyörätuolissa happiviiksineeen?Normaali väestöstä niin tehnee 1%.
        Et kai oikeasti usko että tupakointi väistämättä johtaa kuvailemaasi skenaarioon?Mietis vielä.......


      • tupakoitsija
        R.T kirjoitti:

        Istuuko peräti 2% tupakoivista vanhuksina pyörätuolissa happiviiksineeen?Normaali väestöstä niin tehnee 1%.
        Et kai oikeasti usko että tupakointi väistämättä johtaa kuvailemaasi skenaarioon?Mietis vielä.......

        itse asiassa vain 30% tupakoitsijoista täyttää 70 vuotta. 70% kuolee nuorempana.


      • R.T
        tupakoitsija kirjoitti:

        itse asiassa vain 30% tupakoitsijoista täyttää 70 vuotta. 70% kuolee nuorempana.

        Väärin meni!
        Itse olen syöpäjärjestöjen keskusteluissa ym järjestöjen palstoilla antanut itseni ymmärtää,että 50% yli keski iän tupakointiaan jatkaneista kuolee ennen keskimääräistä eliniän odotettaan ns."tupakka sairauteen" joka toki on aina monitekiäinen,eikä sinänsä välttämättä yhteydessä tupakointiin,toki se useasti onkin.Suomessa eliniän odotteet ovat jokseenkin 74 miehillä ja 83-84 naisilla.
        Ylipäätään kansalaisista(joko sitten tupakoi tai ei) voidaan sanoa n.puolen yltävän siihen ja siihen ikään...koska eliniän odotehan lasketaan tiettynä vuotena syntyneille ihmisille heidän kaikkien elämien pituudet yhteensä vuosina jaettuna siten että jokainen elää yhtä kauan.Tämä tarkoittaa käytännössä sitä,että yhtä 10 vuotta pisempään kuin odotettua elänyttä kohti joku kuolee 10 vuotta odotettua aiemmin.
        Olisi erittäin kiinnostunut näkemään jotain faktaa tuosta sinun 30%-70% jakaumasta.Itse luotan syöpäjärjestöjen tilastoihin.


      • Anonyymi

        Champix - http://track.healthtrader.com/track.php?c=cmlkPTcxMzI4MyZhaWQ9MjQ1ODMyNTI Kannattaa kokeilla tuota lääkettä. Olen polttanut 26 vuotta säännöllisesti ja viimeaikoina meni iso L&M aski siis 30 kpl päivässä. Nyt lähtee neljäs viikko ilman tupakkaa! Lopetin tupakoinnin jo ennen tavoiteaikaani (2 vkoa), koska se maistui pahalta ja ei enää vastannut tarkoitustaan. Sivuoireita pahoja ei ole tullut; ainoastaan kuvotus, joka menee minuuteissa ohi. Lopetettuani tupakoinnin, käytin kaksi viikkoa 1 mg päivässä ja sitten olen ottanut vain yhden tabletin päivässä, koska en tunne tarvitsevani enempää. Minulle on ollut yllättävän helppoa olla polttamatta ja olenkin itsestäni ylpeä, että tuon lääkkeen avulla minä kykenin tähän ja toivottavasti lopetan tupakoinnin ainiaaksi! Vieroituoireita ei ole ollut, vaikka en käytä purukumia tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Champix - http://track.healthtrader.com/track.php?c=cmlkPTcxMzI4MyZhaWQ9MjQ1ODMyNTI Kannattaa kokeilla tuota lääkettä. Olen polttanut 26 vuotta säännöllisesti ja viimeaikoina meni iso L&M aski siis 30 kpl päivässä. Nyt lähtee neljäs viikko ilman tupakkaa! Lopetin tupakoinnin jo ennen tavoiteaikaani (2 vkoa), koska se maistui pahalta ja ei enää vastannut tarkoitustaan. Sivuoireita pahoja ei ole tullut; ainoastaan kuvotus, joka menee minuuteissa ohi. Lopetettuani tupakoinnin, käytin kaksi viikkoa 1 mg päivässä ja sitten olen ottanut vain yhden tabletin päivässä, koska en tunne tarvitsevani enempää. Minulle on ollut yllättävän helppoa olla polttamatta ja olenkin itsestäni ylpeä, että tuon lääkkeen avulla minä kykenin tähän ja toivottavasti lopetan tupakoinnin ainiaaksi! Vieroituoireita ei ole ollut, vaikka en käytä purukumia tms.

        Eikö tuo myrkky muka aiheuttanut niitä vierotusoireita kuten masennusta ja itsetuhoisuutta?


    • Tupajumi

      ...koskaan lopeta tupakointia! Pidän tupakoinnista, miksi siis lopettaisin.
      Tämä on valintani.

    • Asia_mies

      Asiaa.

    • faktaatietoa

      Voithan aina siirtyä sähkötupakkaan, jonka oikea nimi on SÄHKÖHÖYRYSTIN. Kyseinen laite josta lähtee vesihöyryä on tupakointia vaarattomampi eikä sillä ole mitään tekemistä oikean tupakan kanssa.

      • Höyrymiäs

        Ei siitä vesihöyryä saa lähtemään kyllä mitenkään, mistä tämä harhaluulo?
        Kuinka se pg ja vg esim. muuttuisi vesihöyryksi?
        Vaikka se saman tapaista on kuin vesihöyry niin se ei silti sitä ole.


      • kunhanviisastelet
        Höyrymiäs kirjoitti:

        Ei siitä vesihöyryä saa lähtemään kyllä mitenkään, mistä tämä harhaluulo?
        Kuinka se pg ja vg esim. muuttuisi vesihöyryksi?
        Vaikka se saman tapaista on kuin vesihöyry niin se ei silti sitä ole.

        No joo, oliko toi huomautus tarpeellinen. Jokainen sähkäriä käyttävä sen tietää.


      • Höyrymiäs
        kunhanviisastelet kirjoitti:

        No joo, oliko toi huomautus tarpeellinen. Jokainen sähkäriä käyttävä sen tietää.

        Oli tarpeellinen koska aikojen alusta asti on jaettu virheellistä tietoa, itsekin alotellessani lukiin ja luulin sen takia sitä vesihöyryksi mutta myöhemmin toki tämäkin selvisi kun alkoi tietään mitä höyryttelee.

        Yhtälailla tupakan savua voisi kutsua vesihöyryksi.


      • vettämyynnissä
        Höyrymiäs kirjoitti:

        Oli tarpeellinen koska aikojen alusta asti on jaettu virheellistä tietoa, itsekin alotellessani lukiin ja luulin sen takia sitä vesihöyryksi mutta myöhemmin toki tämäkin selvisi kun alkoi tietään mitä höyryttelee.

        Yhtälailla tupakan savua voisi kutsua vesihöyryksi.

        Höpön höpön jokainen lukutaitoinen osaa ymmärtää lukiessaan, ettei ole vesihöyryistä kyse.


      • Höyrymiäs
        vettämyynnissä kirjoitti:

        Höpön höpön jokainen lukutaitoinen osaa ymmärtää lukiessaan, ettei ole vesihöyryistä kyse.

        Miksi sitten sanot että sähkötupakka tuottaa vesihöyryä?
        Sitä se ei tuota.


      • meitäonmuitakin
        Höyrymiäs kirjoitti:

        Miksi sitten sanot että sähkötupakka tuottaa vesihöyryä?
        Sitä se ei tuota.

        Se viesti ei ollut minun kirjoittamani.


      • Höyrymiäs
        meitäonmuitakin kirjoitti:

        Se viesti ei ollut minun kirjoittamani.

        Ok, ompa kumma kun joku muu tulee väliiputoajaksi sotkemaan.
        No joka tapauksessa, jos faktoista meinataan puhua niin silloin puhutaan myös faktoista, eli se ei ole vesihöyryä vaikka siinä myös vettä onkin.


    • tosiasijjaaa

      Juuri näin, tupakointi on jokaisen ihmisen oma asia. samoin kun alkon tai huumeiden käyttö.
      Itsehän me ne mahdollisesti tulevat kärsimykset siedetään.

      • riittääkörahat

        Hoidattakaa ne tulevat hoitonne omilla rahoillanne, eikä yhteiskunnan verovaroin.


      • Kysynvaan
        riittääkörahat kirjoitti:

        Hoidattakaa ne tulevat hoitonne omilla rahoillanne, eikä yhteiskunnan verovaroin.

        Tupakoiva tuo valtiolle verotuloja älyttömät määrät.
        Miten alkoholia kuluttavat ja ylensyöneet? Hekin saavat sairauksia elämäntapojensa takia. Miksi aina syyllistetään vain tupakoivat???


    • höhhelihöö

      Talonmies!
      Jos olet jo 7 kertaa lakon tehnyt, niin eihän se sitten vaikeaa ole. Sulla on jo kokemusta kovasti. Senku teet niitä lisää vain, vaikka useasti päivässä.

      Vähän ihmetyttää kyllä se, miksi tulet asiasta tänne kertomaan.

    • Anonyymi

      Mitäpä tuosta täällä huutelet. Aikuisena talonmiehenä teet niinku ite haluat, kunhan et minua haisemisellasi häiritse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe