Koiran kakkaa kaikkialla

Lyyli 87 v

Suututtaa jo etukäteen keväinen koirankakka sotta jokaisella kävelyreitillä.Miksi ihmeessä ette siivoa koirienne jätöksiä muovipussiin. Ettekö TIEDÄ että kaupasta saa ostettua biohajoavia koirankakka pusseja mihin sen kakan voi laittaa ja kompostoida. Ei pitäisi ottaa koiraa jos ei osaa sen paskasta huolehtia. Vastuuttomia ihmisiä täynnä koko Mikkeli.En valita mutta suututtaa jo nyt etukäteen.
Ei sinustakaan olisi mukavaa jos niillä hienoilla nahkakengilläsi astut siihen hirveään haisevaa kasaan.

48

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • walpas 88

      Eikä S-tana naida sellasia penskoja jotka ei osaa heitellä hampurilaispaikan paskoja roskiksiin!!!

    • Väärentäjä

      Taitaa olla sama Lyyli joka kirjoittaa vuosittain samasta aiheesta!
      Hienot nahkakengät viittaavat siihen kirjoittajaan joka Hallituskadulla kierteli sitä koirankakkaa kunnes löysi oikean kohdan mihin tallasi ja sitten pääsi kirjoittamaan valitustta tänne.

      Mikkelistä ei läydy Lyyliä 87 v joka tuon olisi kirjoittanut, joten miksi laitat vanhojen ihmisten piikkiin tuon jatkuvan valittamisesi.

      Sinulla on varmaankin paha olla kun et muusta keksi kirjoittamista!

      Joulurauhakin on julistettu ja ihmisillä hyvä tahto, paitsi kenties sinulla.

    • PasskaLedi

      Joo ja taas se vitttumainen koiranomistaja asialla. Miksi sitä passskaa ei voi korjata pois? Siksi kun se on inhottavaa passkaa.
      Eikö voisi rakentaa semmosta sähkökoiraa, jonka perseeestä ei tulisi passskaa. Välkkyisi vain semmonen ledi kivasti kakannuksen sijaan.

      • Anonyymi

        Kyllä koiran omistajat on vittumaisia. Ja helvetin tyhmiä laittakaa herkkupaloja koirille niin voivat arvailla herkun koostumuksen näin minä teen ja tehoaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä koiran omistajat on vittumaisia. Ja helvetin tyhmiä laittakaa herkkupaloja koirille niin voivat arvailla herkun koostumuksen näin minä teen ja tehoaa

        Syö itse ne myrkytetyt/ansoitetut herkkusi. Näin tämän SAIRAAN kommenttisi käsitin.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, eikö saatana löydy mitään vähemmän sotkevaa harrastusta. Ostakaa saatana joku pehmolelu jos ette viitsi niitten rakkien paskoja siivota luuserit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä koiran omistajat on vittumaisia. Ja helvetin tyhmiä laittakaa herkkupaloja koirille niin voivat arvailla herkun koostumuksen näin minä teen ja tehoaa

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🥰🥰🥰


    • teinit roskaa

      Samanlaista tekniikkaa voisi käyttää tänne kirjoitteleviin koirankakanvihaajiin.
      Koirankakka on luonnontuote ja katoaa luonnoss aika nopeasti, sensijaan tulisi kiinnittää juurikin noiden pikaruokaravintoloiden roskia levitteleviin teinpaskoihin.

      Käykääpäs vaikka joka aamu (5 - 7 välillä) katsomassa graanin tai iskun parkkipaikkaa, koiran kakkaa ei ole mutta pikaruokalan pakkausmateriaalia pilvinpimein.

      Vitun teinit autokuntineen. Olisi syytä asentaa kamerat jotta saataisiin roskaamisesta tuleva rikesakko oikeaan osoitteeseen.

      • koirat sucks ass

        Koiranpaśka on luonnontuote ja katoaa luonnossa nopeasti... mutta mites jalkakäytävällä, katukiveyksellä tai pyörätiellä? Miksi se paśka pitää tunkea juuri siihen?!?!?!

        Mitään ongelmaa olisikaan jos ne pikkupaśkaturilaiden pötköt olisivat maatumassa LUONNOSSA!


      • KaupunkiKakka
        koirat sucks ass kirjoitti:

        Koiranpaśka on luonnontuote ja katoaa luonnossa nopeasti... mutta mites jalkakäytävällä, katukiveyksellä tai pyörätiellä? Miksi se paśka pitää tunkea juuri siihen?!?!?!

        Mitään ongelmaa olisikaan jos ne pikkupaśkaturilaiden pötköt olisivat maatumassa LUONNOSSA!

        Luontoa se kaupunkikin on, vai onko kaupunki rakennettu alunperin luonnottomaan paikkaan?


      • Anonyymi
        koirat sucks ass kirjoitti:

        Koiranpaśka on luonnontuote ja katoaa luonnossa nopeasti... mutta mites jalkakäytävällä, katukiveyksellä tai pyörätiellä? Miksi se paśka pitää tunkea juuri siihen?!?!?!

        Mitään ongelmaa olisikaan jos ne pikkupaśkaturilaiden pötköt olisivat maatumassa LUONNOSSA!

        Ei ne ole kun ei nämä luuserit jaksa poiketa mihkään metsiin paskattaan niitä paskan teko koneitaan.


    • ohi menee

      Lyylin pitää hankkia optikolta uudet lasit, jotta näkee kiertää rollaattorillaan koiran kakat.

      • elät puutteessa

        Jos tuolla Lyylillä olisi mies niin hänen ei tarvitsisi vahtia koirankakkoja vaan olisi muuta tutkimista. Kaikkea pirua se yksinäisyys ihmisellä teettää.


    • riesaa kerrakseen

      Paitsi jos se mies olisi juoppolalli, jota kutsuu talvisin lumivalli, ja salaa lyyli toivoisi, että osuisi juopon otsaan nalli.

      • Tenu-Enska

        Oispahan sillonkin Lyylillä muuta tekemistä kuin koiran kakkojen vahtiminen.


      • Karjalanharju
        Tenu-Enska kirjoitti:

        Oispahan sillonkin Lyylillä muuta tekemistä kuin koiran kakkojen vahtiminen.

        Naisista tulee tuollaisia Lyylejä kun ne ei saa miestä.


      • wuh wuh
        Karjalanharju kirjoitti:

        Naisista tulee tuollaisia Lyylejä kun ne ei saa miestä.

        Onpa tyypillisiä koiranomistajien vastauksia. Livetään asiasta niinku heti. Tottahan se nyt vaan on, että penkat on jätöksiä täynnä. Asia kai oli se , että koiran kuskaaja vois kerätä lemmikkinsä jätökset pois eikä mistään muusta. Roskan heittäjät on sitten asia erikseen, jos niitä joku käy siellä aamuyöstä kattelemassa. Toki nekin pitää kerätä. Ja mitä hel...iä kenenkään saamiset kuluu koiranpas.... .hohhoijaa


      • Kakattajamies
        wuh wuh kirjoitti:

        Onpa tyypillisiä koiranomistajien vastauksia. Livetään asiasta niinku heti. Tottahan se nyt vaan on, että penkat on jätöksiä täynnä. Asia kai oli se , että koiran kuskaaja vois kerätä lemmikkinsä jätökset pois eikä mistään muusta. Roskan heittäjät on sitten asia erikseen, jos niitä joku käy siellä aamuyöstä kattelemassa. Toki nekin pitää kerätä. Ja mitä hel...iä kenenkään saamiset kuluu koiranpas.... .hohhoijaa

        No kakka tuli taas, enkä ottanut pois :)


      • 3isoo ja minä
        wuh wuh kirjoitti:

        Onpa tyypillisiä koiranomistajien vastauksia. Livetään asiasta niinku heti. Tottahan se nyt vaan on, että penkat on jätöksiä täynnä. Asia kai oli se , että koiran kuskaaja vois kerätä lemmikkinsä jätökset pois eikä mistään muusta. Roskan heittäjät on sitten asia erikseen, jos niitä joku käy siellä aamuyöstä kattelemassa. Toki nekin pitää kerätä. Ja mitä hel...iä kenenkään saamiset kuluu koiranpas.... .hohhoijaa

        Sulle wuhwuh.Mitäs ne jätökset suo haittaa penkan pohjalla? Siis meinaatko että sieltä ojastakin pitäis mennä noukkimaan? Ne jotka koiransa kakat kerää ei varmaan silti ojaan asti hyppää.Varo ettei käy niin ku eräälle entiselle naapurille.Joku oli laittanut pikku Fifin kakat sen postiluukusta sisälle.Kun on pahempiakin asioita joista purnata niin miksi te jaksatte aina vaan koirista valittaa? Jos milloin naapurissa koira haukkuu, milloin se kakkii väärään paikkaan, miksi koiria yleensä pitää olla? koirat on maailman luotettavimpii ystävii.Ne ei juoruile, ei löy sinua, ei ryyppää ja rällää, eikä milloinkaan nalkuta.Koira voi jopa pelastaa ihmishengen.Koira voi säikäyttää mahdollisen murtovarkaan,on sun turvana kun yksin liikut,on vammaisten koiria joita ei mikään korvaa sille ketä sellaista tarvii.Koiralle voit jutella, se kuuntelee.Ainut mitä se vaatii on säännölliset ulkoilut, terveellinen ruoka ja ihmisen läheisyys.Toisin kuin te valittajat, teille ei mikään riitä.Mulla 3 isoo koiraa jotka käyttäytyy hyvin ja annan kakkia mihin haluuvat, tosin eivät kaki kävelykaduille.


      • neiti rottweiler4v
        Karjalanharju kirjoitti:

        Naisista tulee tuollaisia Lyylejä kun ne ei saa miestä.

        "Karjalankarhulle". Ai että noinko meinaat? Nyt en kyllä koirankakasta sano, mut luuletkos että minä vaihtaisin koirani ukkoon? Nyt ajattelet et toi akka ei saa ukkoo itelleen.Viimisenkin pistin mäkeen kun tajusin onneksi ajoissa että tollasta paskaläjää en tarvii ja mullehan koira on kaikista tärkein asia.Koirat ei tee niitä pahoja asioita mitä ukot.Ja saisin kyllä ukon jos vaan haluisin, mut te ukot ainakin täälläpäin ootte sellasii nahjuksii et kuka teistä huolisi, siis kuka normaali nainen?Ei kenenkään pitäisi olla niin miehen kipee että ainakaan Mikkelistä sellasta tossukkaa havittelis.


      • Thats it
        3isoo ja minä kirjoitti:

        Sulle wuhwuh.Mitäs ne jätökset suo haittaa penkan pohjalla? Siis meinaatko että sieltä ojastakin pitäis mennä noukkimaan? Ne jotka koiransa kakat kerää ei varmaan silti ojaan asti hyppää.Varo ettei käy niin ku eräälle entiselle naapurille.Joku oli laittanut pikku Fifin kakat sen postiluukusta sisälle.Kun on pahempiakin asioita joista purnata niin miksi te jaksatte aina vaan koirista valittaa? Jos milloin naapurissa koira haukkuu, milloin se kakkii väärään paikkaan, miksi koiria yleensä pitää olla? koirat on maailman luotettavimpii ystävii.Ne ei juoruile, ei löy sinua, ei ryyppää ja rällää, eikä milloinkaan nalkuta.Koira voi jopa pelastaa ihmishengen.Koira voi säikäyttää mahdollisen murtovarkaan,on sun turvana kun yksin liikut,on vammaisten koiria joita ei mikään korvaa sille ketä sellaista tarvii.Koiralle voit jutella, se kuuntelee.Ainut mitä se vaatii on säännölliset ulkoilut, terveellinen ruoka ja ihmisen läheisyys.Toisin kuin te valittajat, teille ei mikään riitä.Mulla 3 isoo koiraa jotka käyttäytyy hyvin ja annan kakkia mihin haluuvat, tosin eivät kaki kävelykaduille.

        Epä ne muuten haittaakaan mutta kun niitä löytyy omalta pihalta auton vierestä asfaltilta niin jotain rajaa kai silläkin on mihin niiden antaa ne tehdä. Totta hitossa koirat on tarpeellisia monellakin tapaa, taasen siitä ei ollut kyse. Sen enemmmän kun luotettavista ystävistäkään. Yhtä luotettava tuo omistamani kissa on siinä suhteessa. Onneksi se ei ole ainoa ystävä kuitenkaan. Eläimet on eläimiä ja vastuullinen omistaja (toivottavasti) niitä hoitaa.


      • Anonyymi
        Kakattajamies kirjoitti:

        No kakka tuli taas, enkä ottanut pois :)

        Sitä se vähälahsuus teettää ja hoitopaikat senkun vähenee.


      • Anonyymi
        3isoo ja minä kirjoitti:

        Sulle wuhwuh.Mitäs ne jätökset suo haittaa penkan pohjalla? Siis meinaatko että sieltä ojastakin pitäis mennä noukkimaan? Ne jotka koiransa kakat kerää ei varmaan silti ojaan asti hyppää.Varo ettei käy niin ku eräälle entiselle naapurille.Joku oli laittanut pikku Fifin kakat sen postiluukusta sisälle.Kun on pahempiakin asioita joista purnata niin miksi te jaksatte aina vaan koirista valittaa? Jos milloin naapurissa koira haukkuu, milloin se kakkii väärään paikkaan, miksi koiria yleensä pitää olla? koirat on maailman luotettavimpii ystävii.Ne ei juoruile, ei löy sinua, ei ryyppää ja rällää, eikä milloinkaan nalkuta.Koira voi jopa pelastaa ihmishengen.Koira voi säikäyttää mahdollisen murtovarkaan,on sun turvana kun yksin liikut,on vammaisten koiria joita ei mikään korvaa sille ketä sellaista tarvii.Koiralle voit jutella, se kuuntelee.Ainut mitä se vaatii on säännölliset ulkoilut, terveellinen ruoka ja ihmisen läheisyys.Toisin kuin te valittajat, teille ei mikään riitä.Mulla 3 isoo koiraa jotka käyttäytyy hyvin ja annan kakkia mihin haluuvat, tosin eivät kaki kävelykaduille.

        Onko päässä vikaa vittu ne siä ojassa haittaa vaan kun ne on pitkin katuja ja reunuksia missä pitäis päästä kävellen.


    • Tenu67

      Kun minä tuassiisa juopottelureisulta pallailen niin elkee koiranomistajat tuomitko jos oksennan ja kusasen siihe teijän portinpieluksee. Niät ku se on vua luonnontuote. Jos oikee kiepasoo ni viännän tortunkii siihe talonnurkale sekkii o luonnontuote.

      Anteeks jo etukättee!!

      • kakkaanKatsominen

        Joo, ihmispaska on eriasia kuin koiranpaska, maistakaa vaikka.


    • Lyyli 87.v

      Hah hah taas meni keskustelu mauttomaksi.Pitänee vissiin kirjoittaa tuonne Länsi-savon lukijan osastolle että saa asiansa esille asiallisesti.Täällä aina jotkut valopäät rupeaa itse asiaa muuttamaan ja venklaamaan ihan eri suuntaan kuin itse aloitus on ja inhoittaahan tuollainen mauton juttu niinkuin tuokin juoppolallin paskantaminen portinpieleen.Mitähän lie kaveri oikein nauttinut??Jo on kumma ettei tällaisella virallisella palstalla saa asiaansa esitettyä ja asiallisia vastauksia ei todellakaan tule tähän monia ihmisiä kiusaavaan polttavaan ongelmaan.
      Pitänee vssiin ottaa taas yhteyttä kaupungin päättäviin elimiin.Tunnenkin niistä yhden että siinäs näette sitten.Jälleenkuulumisiin Lyyli 87, koiraton,mutta niin onellinen.

      • Tenu67

        Vua tyhmähä siä out taikka tementoituna jos et ymmärrä että tiälä voip kärjistee asiata. Kumpikii o luonnontuote, eikä sitä tiiä kumpi sen on tehnynnä ku ohi kävelöö, keltasesta lumesta puhumattakkaa..

        Molemmat ovatkii yhtä ilikeitä putsata etteise matosta.

        Sovitaannii nii, ettäne elikot viiää reilusti puskan puolele ja immeiset paskoovatte WC tiloissa.

        Kehu vua pirusti kuinka siula on valtoo pitäviä kaverloita.

        Miäpä kehase sen verra että oon kohtuukäyttäjä ja tämä tenu onnii minu puttoushahmo. Tovellisuuvessa oon kova veronmaksaja ja minullahhii on usseempi kärkipolliitikko tuttavapiirissäin.

        Elä tuomihe yhe nimettömän palstakirjottelun takkii!!


      • OpettajasiOlento
        Tenu67 kirjoitti:

        Vua tyhmähä siä out taikka tementoituna jos et ymmärrä että tiälä voip kärjistee asiata. Kumpikii o luonnontuote, eikä sitä tiiä kumpi sen on tehnynnä ku ohi kävelöö, keltasesta lumesta puhumattakkaa..

        Molemmat ovatkii yhtä ilikeitä putsata etteise matosta.

        Sovitaannii nii, ettäne elikot viiää reilusti puskan puolele ja immeiset paskoovatte WC tiloissa.

        Kehu vua pirusti kuinka siula on valtoo pitäviä kaverloita.

        Miäpä kehase sen verra että oon kohtuukäyttäjä ja tämä tenu onnii minu puttoushahmo. Tovellisuuvessa oon kova veronmaksaja ja minullahhii on usseempi kärkipolliitikko tuttavapiirissäin.

        Elä tuomihe yhe nimettömän palstakirjottelun takkii!!

        Tee palvelus ja lopeta tekomurteilu, jopa koira kikkare naamalla on parempi asia.


      • Tenu67
        OpettajasiOlento kirjoitti:

        Tee palvelus ja lopeta tekomurteilu, jopa koira kikkare naamalla on parempi asia.

        Kaikkee sinäkii out männy kokkeilemmaa... Kun tuota kerta pystyt vertoomaa!!


      • Lollerton

        Lyyli 87 on oikeasti eräs 46v mies ja asuu... Peitsarissa.


    • Turrekin kakkaa

      Ja ihan sellanen asia, että uskon monien keräävän kakkansa jos olisi niitä roskiksia. Kas mä en ainakaan ala käveleen Turren kakat käsissä ja etsimään oikeenlaista roskista. Ja miten on mahdollista että koirat yleensäkin paskaa keskelle kävelykatua? Mulla elämässäni aina ollut koira ja ikinä ei mun koirat alennu paskomaan ihmisten katseitten alla, vaan kyllä ettivät sen pusikon tai ojanpohjan. Itse olen katellut miten hiivatin paljon tulee roskaa mm just pikaruokaloiden eteen, nakkikiskojen eteen,ja miten paljon on rikottuja pulloja kaduilla ja bussi pysäkeillä. Eikös ne haittaa? On se kumma jos Lyyli aina onnistuu osumaan koiran kakkaan, siihen ei moni pysty.Ja voithan kirjoittaa Länsi.savoon, tuskin ne koirankakat silläkään häviää.Miksi ei haisevia pultsareita siivota roskikseen?Kerrankin menin kahville baariin ni johan siellä istui joku kuset housuissa.Mun koirani kakka sitä paitsi tuoksuu,ja mitä kuumempi kesäpäivä, sitä ihanampi se tuoksu on!

      • Karjalanharju

        Voi sinuva höpelöä neiti rottweileria. Sanoin että naisista tulee tuommoisia valittajia niinkun tuo Lyyli kun eivät saa miestä. Sinullahan on ollut mies ja uuden saisit jos haluaisit. Nyt sulla on koira, eli hyvinhän sulla menee. Et valita koirankakoista etkä vissiin kyttää naapureitakaan.. Koiraihmiset tuntuvat olevan muutenkin positiivisempia ihmisiä kuin koirattomat.


      • hys hys hys..
        Karjalanharju kirjoitti:

        Voi sinuva höpelöä neiti rottweileria. Sanoin että naisista tulee tuommoisia valittajia niinkun tuo Lyyli kun eivät saa miestä. Sinullahan on ollut mies ja uuden saisit jos haluaisit. Nyt sulla on koira, eli hyvinhän sulla menee. Et valita koirankakoista etkä vissiin kyttää naapureitakaan.. Koiraihmiset tuntuvat olevan muutenkin positiivisempia ihmisiä kuin koirattomat.

        Älkää hyvät ihmiset jatkako tätä keskustelua.. Ette tiedä millaisia voimia manaatte henkiin. Tarkoitan sitä "kunnon ihmistä". Se täti on kirjoituksillaan aiheuttanut enemmän hermoromahduksia kuin talvi-ja jatkosota yhteensä. Viime keväänä hän kirjoitti ainakin koiranpaska-asiasta ja joskus myöhemmin Otavan nuorisosta... ja Moision ovi kävi.
        Yritetään nyt unohtaa ne koirankakat ja elää sovussa, ettei vaan se täti heräisi..


    • kokkare

      Niin samaa mieltä noista koiran uloisteista ! Missä viipyy koirapuistot Mikkelissä ??

      Ei ole kiva vetää lapsia pulkassa kun koiran ulosteet on lasten rukkasissa ja vaateissa.
      Toki on myös koiran omistajiakin sellaisia jotka korjaavat jätökset !!

    • lloll1

      Toivottavasti Lyyliä puree joku koira..
      Kyllä nykään on aika vähän paskaa kaduilla kuin vaikka muutamia vuosia sitten..

    • Lyyli 87 v

      Ennustukset kävivät toteen! Nyt kun lumet ovat lämpimästä kelistä johtuen jo jonkin verran sulaneet niin kylläpä niitä vastuuttomien koiranomistajien jättämiä kasoja alkoi jo näkyä. Kävimme tänään oikein tarkistuskierroksella naapurin Esterin kanssa ja teimmekin tavanomaista laajemman kävelylenkin. Ja mitä vanhat silmämme näkivätkään!! Koiran kakkaa oli kaikkialla silmänkantamattomiin!! Sai siinä väistellä oikein urakalla ettei astunut suoraan läjään. Tähän asiaan pitää saada nyt heti kyllä jokin muutos,eihän ihminen kohta voi edes ulos lähteä sotkematta heti ulko-oven edessä kenkiään.Esterilläkin oli rollaattorin renkaat niin tolkuttomassa paskassa kun koteihimme palasimme että sappemme aivan kiehui kyseessä olevan ongelman takia. Nyt arvoisat Mikkelin asioista päättäjät nostakaa sitä koiraveroanne niin rajusti ettei vastuuttomilla ihmisillä yksinkertaisesti ole varaa pitää sitä luontoa sotkevaa kiusankappaletta joka ei muuta tee kuin sotkee ja paskoo kaikki paikat tolkuttomaan kuntoon. Tai sitten semmoiset muovipussit pakolliseksi ja sakon uhalla ne paskat kerättävä pois. Sakkokin saisi mielestäni olla melkoisen tuntuva jos joku näkisi ettei sitä jätöstä kerää pois. En ymmärrä miksi tästä samasta asiasta saa joka ainua vuosi valittaa. Luulisi ihmisten nyt jo ymmärtävän tämän asian. Ystävällisin terveisin Lyyli.

      • ookko hölömö??

        Miksi sä Lyyli siellä ojissa ja metsässä kävelet? Kävele kävelyteillä ja jalkakäytävillä, niin ei tule paskia kenkiis.
        Lehmuskylässä en ole ainakaan huomannut mitään paskoja siellä missä ihmiset normaalisti kävelee.
        Omakin koira paskii ojiin ja metsään, ei kävelyteille eikä edes metsäpoluille..


    • JokePallikainen

      jäbädämdäm....

      Kairan kokkia nyt kannan kengissäin
      Lämpö päivänkään ei niitä sieltä pois voi sulattaa
      Ne siellä kakkii mihin varjo lankeaa

      Durhaa aivan Durhaa............................jäbädäbädäm...

    • P..aska-asia

      Koiranpeet sun muut jätkökset kuuluu lain ja järjestyssääntöjen mukaan laittaa oikeisiin, niille kuuluviin paikkoihin. ASIA ON HARVINAISEN YKSINKERTAINEN, NOUDATTAKAA OHJEITA! Kaikki on sitten onnellisia. Turha täällä puolustella jokapaikkaan (paitsi omaan pihaan) paskovia rakkeja ja mirrejä, tai siis niiden omistajia...

      • Metusalem 109v.

        Tuleppas Lyyli minun kanssa saunaan nii ropsotellaan paha mieli poijes.


    • Anonyymi

      Minä laittelen herkkupaloja tyhmien koiran omistajien iloksi. Täytyy opettaa käytöstapoja. Mitä köyhempi asuin alue sitä enemmän paskaa. Asuntoni kohdalla on herkkupaloja tessuille siinäpähän oppivat. Minusta on tullut koiran vihaaja. Ja syystä. Herkkupaloja vaan menee paljon.

      • Anonyymi

        Sairasta toimintaa ilmeisen sairaalta ihmiseltä.


    • Anonyymi

      Onhan se inhottavaa, sakot aina niille jos ei kerää. Yhtä inhottavaa on hevosen isot paskaläjät, meillä päin kun lähdet esim lenkille niin paskaa on lenkkipoluolla sekä päätiellä. Nää luulee että jos asutaan maalla niin on sallittua sotkea hevosen paskalla jopa ihmisten pihateiden tienhaarat. Useinhan nämä hevosämmät on sossun asiakkaita, ylipäätään tuntuvat olevan tätä heikkolahjasta sakkia.

    • Anonyymi

      Vittu kun meet lenkille niin ei ehdi muuta kuin tuijottaa jalkoihin ettei astu hevosen tai koiran paskaan.

    • Anonyymi

      Koirakantaa pitäisi pienentää muutenkin ainakin kolmannekseen. Ei voi mennä puidenkaan lähelle kun ne kusee nekin.

    • Anonyymi

      On siellä ihmisenkin kakkaa kadulla.

    • Anonyymi

      Katkerat kyyläri-ukot aina valittaa.

      • Anonyymi

        Terve sekopiä nuaapuri!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe