Muistan nähneeni lapsena jossain kauppakeskuksessa akvaarion jossa oli merihevosia! Kiinnostaisi... Saako sellaisia Suomesta ja miten iso pitää akvaarion olla? Tulevatko toimeen akvaariokalojen kanssa? Ovatko vaikeahoitoisia?
Merihevosia, saako sellaisia?
3
452
Vastaukset
- Miimu
ainakin tilaamalla saa.
Tarvitsevat oman akvaarionsa, jossa ei saa olla kaloja. Lisäksi tarvitsevat merivesiakvaarion ja sen tekniikan, eli valkuaisainevaahdottimen ja MEI-suolaa tms. valmistetta.
Ovat lyhytikäisiä, hyvin pieniä ja tarvitsevat jatkuvasti elävää ravintoa, jota pitää joko metsästää tai viljellä itse.
Eli vaativat melkoisesti perehtymistä, toisaalta myös lisääntyvät vankeudessa. Akvaristissa oli näistä hyvä ja kattava artikkeli joitakin numeroita sittten, ei kun etsimään. - ...
No ne on kuule merikaloja, sanoohan sen nimikin "MERIhevonen". Eli jos sulla ois suolainen meriakvaario, niitä vois sinne laittaa. Ja meriakvaarion perustaminen on tosi kallista, ei oo mullakaan varaa vaikka on ihan suhtkoht hyvä palkka. Että makeassa vedessä pysyn.
- -SeaHorse-
Miimu, kuinka kauan mahtavat merihevoset elää? Joku muukin voi vastata, jos tietää ^^
Merikaloja ovat, mutta pärjäävät kyllä suolavesiakvaariossa, missä ei saa olla muita kaloja kuin itse merihevosia.
Tuli muuten sellainen mieleen, että Merihepo-sivustolla on tietoa merihevosakvaarioista. Eli sinne vaan ^^
http://www.merihepo.net/uus/
Meriheposta saa myös itse merihevoset (95 € kappale) sekä akvaarion kaikkine tarvikkeineen. 699 € maksaa. Suolavesiakvaarioon ehdottomasti merihevoset, muuten ne kuolevat.
Merihepossa myydään lajia nimeltä Hippocampus reidi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3333953Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283600Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52312- 1121714
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181658Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241359Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit102975Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j144973Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79885- 86791