Se o toki hauskaa kattella kun Ihmiset taistelevat että kumpi on parempi konsoli Xbox vai ps3?
Minusta ne ovat yhtä hyviä?
no PS3 Huono ohjain mutta ilmainen netti
Xbox Hyvä ohjain mutta maksava netti
Kummassakin omat puutteensa ja hyvät puolensa
Grafiikat ovat kokolailla samoja molemmissa konsoleissa koska testattiin just se homma ku oli kaveril otin Xboxin mukaan ja Sit siin oli 2 telkkuu nii testailtii nii yhtähyvii
Ite siis omistan Xboxin ja iha tyytyväinen Mutta olis kyllä hieno omistaa ps3:kin
Mutta tosiasiat on todettava MOLEMMISSA ON HELAREITA SIITÄ EI PÄÄSTÄ EROON
;)
Ps3 Ja Xbox
10
102
Vastaukset
- asiantuntija500
haluaisin ps3 koska helpommat pelaajat :D
- olenhetero
Eli toi tarkotti periaattees sitä että Xboxilla kaikki Proot ;) :D
- Faktala 1
Kyllä xboksissakin on ns. ilmainen netti, pelaaminen maksaa.
Kummassakaan ei silti ole ilmainen netti vaan olemassaolevaa nettiä saa käyttää kummallakin ilmaiseksi.- Kysäri 1
Miten pääset Faktala 1 selaamaan nettiä ilman Live Goldia???
- fiktiola
Fucktala puhuu soopaa xboxin nettipelaaminen on sen jälkeen ilmasta kun ostat 70euron vuoden live jäsenyyden. Mutta sama rahan meno on edessä aina joka vuosi! Ps3 ei veloita nettipelaamisesta erikseen siinä se ratkaiseva ero. Netin selaaminen voi olla ilmaista xboxissa mutta kuka sitä tekee itse en ole pleikkarille nettiä selannut kertaakaan tuossa sen vieressä nötköttää kannettava joka on siinä sitä varten kokoajan auki! Mun puolesta konsolissa ei tarvis kyseistä ominaisuutta ollenkaan.
- FIN MIKA FIN
Boxi, koska on oikeasti paremmat pelaajat, parempi ohjain (ei liian herkät tapi, ja paremmat trickerit), ei turhaa Bluerayta (turha ellei ole full hd tv) jne jne
- Faktala 1
Bluray on kyllä tarpeellinen ja hyvä lisä vaikka olisi 60luvun töllö, kaikilla alkaa olemaan toki jo hdmi telkkari ja vaikka ei olisi fullhd niin kuvanlaatu voittaa dvd mennentullen äänistä puhumattakaan, xbox360 olisi täydellinen blurayn ansiosta, peleissä sillä ei tee mitään kun xbox osaa asentaa pelit kiintolevylle.
- xSotaHauKKa
Itse olen monen 4-5 luokkalaisten xbox-kaveri ja ei mua kiinnosta jos niillä ei ole tullut äänenmurros vielä...
Olethan itekki ollu helari jos et vieläkin...
Muuten sun jutussa on perää toi konsolisota on turhaa!- olenhetero
Kyllä eihän se ääni ole tärkeätä vaan se että Onko mukavia pelaajia :)
Mutta se on kyllä ihan eri homma kun Jotkut huutaa siihen mikkiin ja Uhoo :D - xSotaHauKKa
olenhetero kirjoitti:
Kyllä eihän se ääni ole tärkeätä vaan se että Onko mukavia pelaajia :)
Mutta se on kyllä ihan eri homma kun Jotkut huutaa siihen mikkiin ja Uhoo :DJep, asiallisuus on kaiken A ja O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597144Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334269Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152331- 642021
- 841495
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2081483Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731111Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202141006- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225967