Ps3 Ja Xbox

olenhetero

Se o toki hauskaa kattella kun Ihmiset taistelevat että kumpi on parempi konsoli Xbox vai ps3?
Minusta ne ovat yhtä hyviä?
no PS3 Huono ohjain mutta ilmainen netti
Xbox Hyvä ohjain mutta maksava netti
Kummassakin omat puutteensa ja hyvät puolensa
Grafiikat ovat kokolailla samoja molemmissa konsoleissa koska testattiin just se homma ku oli kaveril otin Xboxin mukaan ja Sit siin oli 2 telkkuu nii testailtii nii yhtähyvii
Ite siis omistan Xboxin ja iha tyytyväinen Mutta olis kyllä hieno omistaa ps3:kin
Mutta tosiasiat on todettava MOLEMMISSA ON HELAREITA SIITÄ EI PÄÄSTÄ EROON
;)

10

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiantuntija500

      haluaisin ps3 koska helpommat pelaajat :D

      • olenhetero

        Eli toi tarkotti periaattees sitä että Xboxilla kaikki Proot ;) :D


    • Faktala 1

      Kyllä xboksissakin on ns. ilmainen netti, pelaaminen maksaa.
      Kummassakaan ei silti ole ilmainen netti vaan olemassaolevaa nettiä saa käyttää kummallakin ilmaiseksi.

      • Kysäri 1

        Miten pääset Faktala 1 selaamaan nettiä ilman Live Goldia???


      • fiktiola

        Fucktala puhuu soopaa xboxin nettipelaaminen on sen jälkeen ilmasta kun ostat 70euron vuoden live jäsenyyden. Mutta sama rahan meno on edessä aina joka vuosi! Ps3 ei veloita nettipelaamisesta erikseen siinä se ratkaiseva ero. Netin selaaminen voi olla ilmaista xboxissa mutta kuka sitä tekee itse en ole pleikkarille nettiä selannut kertaakaan tuossa sen vieressä nötköttää kannettava joka on siinä sitä varten kokoajan auki! Mun puolesta konsolissa ei tarvis kyseistä ominaisuutta ollenkaan.


    • FIN MIKA FIN

      Boxi, koska on oikeasti paremmat pelaajat, parempi ohjain (ei liian herkät tapi, ja paremmat trickerit), ei turhaa Bluerayta (turha ellei ole full hd tv) jne jne

      • Faktala 1

        Bluray on kyllä tarpeellinen ja hyvä lisä vaikka olisi 60luvun töllö, kaikilla alkaa olemaan toki jo hdmi telkkari ja vaikka ei olisi fullhd niin kuvanlaatu voittaa dvd mennentullen äänistä puhumattakaan, xbox360 olisi täydellinen blurayn ansiosta, peleissä sillä ei tee mitään kun xbox osaa asentaa pelit kiintolevylle.


    • xSotaHauKKa

      Itse olen monen 4-5 luokkalaisten xbox-kaveri ja ei mua kiinnosta jos niillä ei ole tullut äänenmurros vielä...
      Olethan itekki ollu helari jos et vieläkin...
      Muuten sun jutussa on perää toi konsolisota on turhaa!

      • olenhetero

        Kyllä eihän se ääni ole tärkeätä vaan se että Onko mukavia pelaajia :)
        Mutta se on kyllä ihan eri homma kun Jotkut huutaa siihen mikkiin ja Uhoo :D


      • xSotaHauKKa
        olenhetero kirjoitti:

        Kyllä eihän se ääni ole tärkeätä vaan se että Onko mukavia pelaajia :)
        Mutta se on kyllä ihan eri homma kun Jotkut huutaa siihen mikkiin ja Uhoo :D

        Jep, asiallisuus on kaiken A ja O


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe