Yliviisas Tuomioja on varmaan esittänyt Jemenin ulkoministerille, että keräisivät siellä kaikki AK-47:t heimoilta pois, ja sijoittaisivat ne asehotelleihin. Alentaisi sieppauskynnystä jos se rynkky pitäisi käydä ensin kuittaamassa pois, ja sitten vasta voisi sieppailla ulkomaalaisia... Hyvä Erkki!
Tuomioja keskusteli sieppauksesta Jemenin ulkoministerin kanssa
3
107
Vastaukset
- tuomioton
Olen sitä mieltä kun ihminen/ministeri on saanut oikeudessa vankeustumion ei silloin saisi puuttua rehellisten suomalaisten ase asioihin.
- Reumakolottaa
Siellä kuin Suomessa 1960-80 luvulla, sieppauksissa.
Kuusihenkiseltä perheeltäni, kepuheimo sieppasi rakennusoikeuden ja jonka sain
takaisin vasta 4,5vuoden jälkeen.
Jouduimme ajan asumaan vanhassa junanvaunu-puolikkaassa, jonka lattia osin jäätyi ja ei ollut pesumahdollisuutta. Aina sen voi todistaa asiakirjoin. - oppå¨'¨´+
No työssäkäynti on sinäänsä jo turhaa. Se on rasittavaa, aikaavievää, stressiäaiheuttavaa.
Ahneet käyvät töissä.
Valitsen toisin:
Kaupunginvuokra-asunto, lasut sossuun, elän pienellä sosiaalituella JA olen onnellinen.
En ole syrjäytynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947996- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2532528- 482175
- 422025
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?281950- 481912
- 191783
- 601778