Tää on eräänlainen gallub!
Kuinka moni pitää Antti Tuiskusta?
a) Tosi ihana. I love you, Anttiiii
**-->GALLUB
20
842
Vastaukset
- vastaaja
... siis ihan selkeesti C!!!!!!
- jesse
ottaa selvää miten GALLUP kirjoitetaan
- anakonda
Selkeesti vaihtoehto Ö on paras!
- Ötökkä
Ö :
- ei osaa laulaa
- ei mikään kummoisen näköinen
- On jotain muuta kuin omaitsensä, eli feikkaa jotain
- Puhuu ärsyttävästi
- Aina kun mä nään sen videon tai kuulen äänen radiossa käännän kanavaa
- Sapettaa koko jäbä
- Hei, hei mikä sulla on?... No vituttaa...!!!
Kuka muu vastaa ö: tehdään kalluppi??- miinuliini
ÖÖÖÖÖÖÖÖööööööö...... selkeesti ja varmasti
- -Sammy-
Ehdottomasti!!!!!! Kannatan!!!!!!
- just
Vaihtoehto ÖÖÖÖÖ, selvästi. Kannatan.
- erkkimerkki
Loistavaa trollausta,ite en tuohon olisi pystynyt.Muiden tulisi ottaa kyllä mallia :)
- Ötökkä
Mitä on trollaus? Missä päi maailmaa tämä on jotain tarkoittava sana?
- vampire
g)Eli:
-En pidä laulusta
-en välitä muutenkaan koko tyypistä.
-Ottaa aivoon sen fanit joiden kanssa tulee riideltyä; "Kumpi on parempi: Hanna vai Antti" jutuissa.- uuh
minun vastaukseni on x:
-mummo
-junkela
-sukkeli
- Lucy
jos noista pitää valita. Ku en mä oikeen usko et se homokaan on. Paljon todennäkösemmin osuu oikeeseen jos veikkaa heteroo...
- Anu
No tietysti vastaus on D
- Clitter
Mun vastaukseni on A!! Antti on paras!!!
- saatana
Dee ehdottomasti. Dee dee dee d d d d!
- MÄ VAAN
Se on ehdottomasti CCCCCCCC
- Viv
a) Tosi ihana
- Zip
inhoan sitä koko ajan enemmän ja enemmän!
- just
Vaihtoehto p)
-ylimielinen äpärä, jolle on pikkutyttöjen fanituksesta noussut kusi päähän
-paska laulaja, ruosteinen pesukonekin laulaa paremmin, vaikka ääntä voidaankin studiossa miksata aika hyvin (mutta ei livenä)
-onhan Antti homo, mutta se ei mua kiinnosta mihin suuntaan Antti on kallellaan - Antti-fanittaja
mun vastaukseni on a. ANTTI RULETTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2475683Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353301Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1342562"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2112057Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641017
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77961Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8821Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10758