Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
Niin että miten
61
646
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Näyttää olevan. Sinulle.
- Anonyymi00002UUSI
Ai kenen kanssa???
- Anonyymi00008UUSI
Miwhelle vai naiselle
- Anonyymi00003UUSI
En uskalla edetä ensimmäisenä oikea tietää syyn jos sinä et en ole oikea kirjoitin kuin hänelle...
- Anonyymi00004UUSI
Yhden kans kyllä,tuntuu vaan ettei hän halua!!
- Anonyymi00005UUSI
Haluan olla miehen kanssa. Sinä tuskin olet hän.
- Anonyymi00006UUSI
Onko vain nuo kaksi vaihtoehtoa?
n>m - Anonyymi00007UUSI
En halua edetä kenenkään kanssa edes ystävänä ja vielä vähemmän, että toinen olisi vastakkaista sukupuolta! Olen voinut kauan todella huonosti ja voimat ovat hyvin vähissä!
- Anonyymi00011UUSI
Tänä aamuna oli hyvin lähellä se, etten olisi pystynyt lähtemään ovesta ulos ollenkaan! Sain paniikkikohtauksen ja oli työn ja tuskan takana etten peruuttanut varaamaani aikaa! Kärsin samoista oireista jo muutama vuosi sitten ja silloin ulkoilin harvoin! Saa nähdä miten kesä tulee menemään! Olen kauhuissani jo nyt, koska pelkään ulos ovesta lähtemistä!
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tänä aamuna oli hyvin lähellä se, etten olisi pystynyt lähtemään ovesta ulos ollenkaan! Sain paniikkikohtauksen ja oli työn ja tuskan takana etten peruuttanut varaamaani aikaa! Kärsin samoista oireista jo muutama vuosi sitten ja silloin ulkoilin harvoin! Saa nähdä miten kesä tulee menemään! Olen kauhuissani jo nyt, koska pelkään ulos ovesta lähtemistä!
Mene huomenna ulos ulko - ovesta. Seiso hetki paikallaan katso ympärille ja kuuntele.
Raikas ulkoilma odottaa pienelle kävelylle huolletta. - Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jaa onko sulla palstaäijä hamppilääkäri taas? Kysy kuule vaikka esim dormicumeja, ei nääs jännitä enääN. Sivusta ingognito
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Jaa onko sulla palstaäijä hamppilääkäri taas? Kysy kuule vaikka esim dormicumeja, ei nääs jännitä enääN. Sivusta ingognito
Lopuksi kuvitteletteko untamot, että jokainen aloitus joissa on nämä samat länkytykset on kuin tyhjä taulu ja te maalareita? Eli jokainen päivä on ns uusi päivä
- Anonyymi00009UUSI
Haluan. ❤️
- Anonyymi00010UUSI
Sano se hänelle. Se pitää selvittää
- Anonyymi00012UUSI
Niin, mikä neuvoksi?
https://m.youtube.com/watch?v=v7i_30_So9w&pp=0gcJCU8Co7VqN5tD - Anonyymi00013UUSI
Haluan vaan rusinat pullasta. En mitään ikäviä yllätyksiä.
- Anonyymi00014UUSI
Haluatko itse olla hänen kanssa?
- Anonyymi00018UUSI
Minä en todellakaan halua olla missään tekemisissä minua ja elämääni kauan häirinneen ihmisen kanssa!
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minä en todellakaan halua olla missään tekemisissä minua ja elämääni kauan häirinneen ihmisen kanssa!
Jännä homma gubbe uffaffaa, että häirikön tai häiritsijän seura ei nappaa eikää🥱
- Anonyymi00015UUSI
Eli ei yhtään järkevää vastausta
- Anonyymi00021UUSI
koska aloitus ei ole järkevä. Ilman tunnisteita se on pelkkä pieru vastatuuleen.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
koska aloitus ei ole järkevä. Ilman tunnisteita se on pelkkä pieru vastatuuleen.
Taas hermot kireällä yhden gubbegalluppin suhteen ja tällaista luokseen kutsuvat retoriikkaa taas pistelit. Höyrä
- Anonyymi00016UUSI
Helposti kuvitellaan, että kirjoittaa, sitten kuitenkin selviää, ettei se hän olekaan? Miksi? Siksi koska kohta joku taas alkaa matkimaan ja alkaa esiintymään ns.hänenä..loputon suo
- Anonyymi00019UUSI
Jos edes epäilet...niin annetaan olla...?
- Anonyymi00020UUSI
Mikään noista naiselle ole multa T.M
- Anonyymi00045UUSI
Mitäs sä sitten haluat? Miestäkö?
- Anonyymi00022UUSI
haluan nyt just miehen olen enemmän miehiinpäin en toki tiedä millainen olen 10v päästä ehkä palailen sitten tänne tehän olette kaikki naisia täällä tai miehiä naisten tamineissa
- Anonyymi00058UUSI
Tavallaan viaton vainoaja ei tainnut tunnistaa sanaa. Jospa isommat pojat kertois mikä oli jännää juuri nyt. Moro
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Tavallaan viaton vainoaja ei tainnut tunnistaa sanaa. Jospa isommat pojat kertois mikä oli jännää juuri nyt. Moro
Suomella töissä. Se oli Niinistön vaalikampanjan slogan joskus. Miten liittyy? Nii en tiä, kuinka tämän maaninen kiinnostus
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Suomella töissä. Se oli Niinistön vaalikampanjan slogan joskus. Miten liittyy? Nii en tiä, kuinka tämän maaninen kiinnostus
Iha ikäväkö tulee kun ei tartte tukottaa enää
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Iha ikäväkö tulee kun ei tartte tukottaa enää
Kerro oikeesti, ootsä
- Anonyymi00023UUSI
Mielelläni haluaisin olla ♥️ kanssasi 😍
- Anonyymi00024UUSI
Tottakai haluan elämäni rakkauden elämääni, ihan oikeaan elämään siis.
- Anonyymi00053UUSI
Sama täällä ❤️
- Anonyymi00025UUSI
Mieluummin kai sitä ois irl kuin täällä kirjoittamassa, jos sellainen mahdollisuus olisi.
- Anonyymi00027UUSI
Et saa koskaan sitä mahdollisuutta, että hyväksyisin sinut elämääni millään tavalla!
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Et saa koskaan sitä mahdollisuutta, että hyväksyisin sinut elämääni millään tavalla!
Enpä sitä ole olettanutkaan.
- Anonyymi00026UUSI
En minä sinulle enää kirjoittele. Sama kuin tuuleen huutelisi.
- Anonyymi00039UUSI
Voisitko korjoittaa suoraan minulle?
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Voisitko korjoittaa suoraan minulle?
Olen eräälle joskus kirjoittanut. En nyt hetkeen ole somekanavissa käynyt.
- Anonyymi00029UUSI
Nyt jäi epäilys minullekin...haluatko kuitenkin palata hänen luokseen?
- Anonyymi00030UUSI
Olen liian arka mihinkään tai on liikaa estoja. En myöskään pidä itseäni rakastamisen arvoisena. Mieheltä.
- Anonyymi00056UUSI
Säälillä sisään yrität juu
- Anonyymi00031UUSI
Haluaisin olla sun kanssa ihan oikeassa elämässä. Mun rakastuminen on sitä, että haluaisin sen rakkauden kohteen ihan oikasti yhteiseen elämään.
- Anonyymi00040UUSI
Olisi ihana tehdä asioita yhdessä
- Anonyymi00033UUSI
Eiköhän joku näistä kirjoita mieleisesi vastauksen. Minä en niin tule tekemään.
- Anonyymi00041UUSI
Ja teit sen juuri.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ja teit sen juuri.
Tämäkö oli kaikkein mieleisin vastaus?
- Anonyymi00034UUSI
Hyvää yötä...palataan
- Anonyymi00035UUSI
Haluaisin pitää huolta ja olla turvana yhdelle F-prinsessalle.
- Anonyymi00036UUSI
Tule ottamaan selvää. Ikinä et sitä tällä palstalla selvitä .
Naiselta - Anonyymi00037UUSI
Kuka kenen kenenkä kanssa kuvittelet kirjoittavasi
- Anonyymi00038UUSI
Sen oikean kanssa haluaisin tietysti olla yhdessä oikeassa elämässä.
- Anonyymi00042UUSI
Tarkoitan ihan sitä, mitä kirjoitan hänelle. Samoin oli irlissäkin.
- Anonyymi00043UUSI
Miust aiva tuntus et oon jo elämäs. Ei näi voi muute selittää. Jatkos. Ryhtykää hiama varovaisemmiks jos mahollist nääs. Aika o ohkast jo.
- Anonyymi00046UUSI
En tiedä, en tällä tuntemisella. Mutta haluaisin jättää palstan taakseni.
- Anonyymi00048UUSI
Pitkälti sama. Ennen halusin.
- Anonyymi00051UUSI
Miehen kanssa kyllä ❤️
- Anonyymi00052UUSI
En en tuollaista ärripurria tarvitse mihinkään onneksi ei ole edes enää mitään tunteita
- Anonyymi00055UUSI
Ihanaa aloittajaäijä, että jaksat toistaa itseäsi kuten jotkut muutkin
- Anonyymi00054UUSI
Hänen, kiinnostavan miehen, kanssa kyllä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.851786"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää1401664Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol161331Talousasiantuntija sanoo säästämisestä
" parin kuukauden tulo on sellainen, joka voi olla vaikka tilillä tai jossain korkorahastossa, eikä se ole tuottohakuine2601153Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o41141Lieksa tukee kuntoutumista reilusti
Lieksan sosiaalitoimi käynnistää uuden tukihankkeen – työttömille veneitä hyvinvoinnin edistämiseksi Lieksan sosiaalito65933Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78882- 98841
Nato on käytännössä kuollut!
Puolustusliitto Nato on toki natissut liitoksistaan ennenkin, mutta koskaan aiemmin sen vahvin maa Yhdysvallat ei ole uh271825Oot mun sielunpuolikas
Nainen. Harmi vaan että tavattiin väärään aikaan ja synnyttiin tälle planeetalle eri aikaan. 👩❤️👩❤️39724