Otan vielä joskus yhteyttä

Anonyymi-ap

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.

77

1665

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jaa ja mitenkäs luulit sen onnistuvan

• Anonyymi00002

Ei sulle.

• Anonyymi00003

Molempi parempi!

Mieheltä

• Anonyymi00004

Miksi en vastaisi 😲

• Anonyymi00005

On pakko puhua...tule vaan

• Anonyymi00006

Harmi kun ei ole mulle tämä ):

• Anonyymi00007

showstopper heti ❌🛑, koska tyhjät osoitekentät

• Anonyymi00021

Sähän asutki toisten sähkölinjojen alla, ni ei kukaan estä. Kuulemma.
        -sivusta

• Anonyymi00044
        Anonyymi00021 kirjoitti:

-sivusta

Taas kirjasit palstasedälle jotain hyvin omituista ja epäjärjestyneesti kirjoitettua skeidaa. Onko tämä kuulemma- tekniikka noussut vähän ehkä päähän kun alkuun toimi hyvin? Retorinen kysymys reppana pieni napero

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Taas kirjasit palstasedälle jotain hyvin omituista ja epäjärjestyneesti kirjoitettua skeidaa. Onko tämä kuulemma- tekniikka noussut vähän ehkä päähän kun alkuun toimi hyvin? Retorinen kysymys reppana pieni napero

Kun kaikki muutkin haluaa olla se joka jauhaa potaskaa ja lisää loppuun kyytlemmä

• Anonyymi00057
        Anonyymi00021 kirjoitti:

-sivusta

enpä asu, enkä ole koskaan asunut ja aivan väärää tietoa, ehkä osuu jonkun toisen kohdalla,

• Anonyymi00008

Tuo ei ole terve tapa edetä. Jos toinen ei vastaa, hän ei halua. KUNNIOITA SITÄ ❤️

• Anonyymi00032

Toisille ei mee perille sitten millään jos nainen ei oo kiinnostunu. Tää ap on tästä hyvä esimerkki. Onko vähän yksinkertainen tapaus eli ei vaan mee jakeluun?

• Anonyymi00009

Nämä tämänpäiväiset sekopäiset viestit eivät sitten ole minulta enkä toimisi noin. Kunnioitan kotirauhaa. Olen se joka laittoi tänään viestin 10.29

• Anonyymi00010

Näissä ei ole mitään sekopäistä. Enkä sanonut että kotiin menen. Ap

• Anonyymi00011

Ne on juuri sinulta! Varma asia

• Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Täällä hän työkseen muita tai lähinnä yhtä maalittava jakaa taas palstaäijälle varmoja tietoja. Tai enemmänkin palstalle. T

• Anonyymi00031
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Olen luultavasti tämän palstan täysjärkisin ihminen joten turha yrittää maalittaa.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Täällä hän työkseen muita tai lähinnä yhtä maalittava jakaa taas palstaäijälle varmoja tietoja. Tai enemmänkin palstalle. T

Varma tieto varma tieto. Niinpä niin, eilisen teema ollut ilmeisesti mm aloittajaäijän syöttämä sana jööti, eli joku gägäle mitä se eilen hoki

• Anonyymi00012

Jos et voi heti ottaa. Yhteyttä ja puhua
      Sinun ei kuulu sitä myöhemikään tehdä !
      Ja jos on kieletty ottamasta
      Kotirauhan pitää kunnioittaa
      Et voi vain mennä toisen ovelle !!!!!

• Anonyymi00014

Ei ole kielletty. Menkää nyt vain elämään sitä omaa elämäänne siitä, jos teillä semmoinen on. Ap

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei ole kielletty. Menkää nyt vain elämään sitä omaa elämäänne siitä, jos teillä semmoinen on. Ap

Monella täällä ei ole. Eikä ihmiskontakteja, kun pelkåävät normaaleja kontakteja 😂.
        Ennen mentiin monesti suoraan ovelle 😉

• Anonyymi00042
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tuosta ekan kommentin tyylistä ei aloittajaäijä vaan voi erehtyä. Kiva WT- performanssi hei

• Anonyymi00013

Jollen minä ota ensin.

• Anonyymi00025

Kisa: Kumpi ehtii ensin? Alkaa än, yy, tee, NYT!

• Anonyymi00016

Minä en ota uudestaan yhteyttä, vaikka ajattelen vieläkin päivittäin. En todellakaan tule myöskään etsimään, vaikka toivonkin näkeväni joka viikonloppu. Voi hyvin ja elä onnellisesti. - täältä sivusta

• Anonyymi00022

Voi hyvin mies on palannut

• Anonyymi00030
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Voi hyvin mies on palannut

Minne? Ei kuulosta tutulta mieheltä.

• Anonyymi00033

Keneltä tämä kommentti ja kenelle?

• Anonyymi00017

Tärkeä meno to...sen jälkeen

• Anonyymi00065

Niin on- tosen jälken tulee aina pese, eli perjantai

• Anonyymi00023

Mielelläni puhuisin hänen kanssaan mutta eihän tämä minulle ole...

• Anonyymi00026

Aloittaja osta radio, niin kuulet puhetta.. vaikka yötäpäivää. Puhella voit myös itse kuka sitä kieltää yksinpuhuminen voisi tehdä sinulle hyvää.

• Anonyymi00034

😅😆

• Anonyymi00048

Toisinaan unohtuu, että palstalla todennäköisesti kukkii sosiaalisuuden ja irl elämän vastainen asenne, mutta tämänkaltaiset kommentit muistuttavat palsta-asenteiden todellisuudesta.

• Anonyymi00027

Muista suki suki

• Anonyymi00046

Voi ristuksen vttu sua.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Voi ristuksen vttu sua.

Hän ymmärtänee herätyksen stanssin

• Anonyymi00028

Kerro kirjain kenelle ?

• Anonyymi00035

Tai kerro keneltä eli oma kirjain.

• Anonyymi00029

Juu, sitten joskus. Mihin meinasit tulla?

• Anonyymi00036

Kun ei minua enää kiinnosta sä teit paskasta selvää jos tulet niin soitan poliisit ja kotirauhan häirintä

• Anonyymi00038

Meinasitko aloittajaäijä oikein ennakoiden ilmoitella vai häiritä jonkun kotirauhaa ensin? Vaikka siellä rappukäytävässä, mistä olet näille järjen jarruvaloille jaaritellut

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Meinasitko aloittajaäijä oikein ennakoiden ilmoitella vai häiritä jonkun kotirauhaa ensin? Vaikka siellä rappukäytävässä, mistä olet näille järjen jarruvaloille jaaritellut

Asiasana naapuri, poliisi, soitan jne jne

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Asiasana naapuri, poliisi, soitan jne jne

Or just to ask how is your day today

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Or just to ask how is your day today

Fasisti häke ei ehkä avaa suoraa linjaa siis mitvit

• Anonyymi00064
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Fasisti häke ei ehkä avaa suoraa linjaa siis mitvit

Miksei voi kysellä kuuulumisia tai että mitä on kuulemma meneillään

• Anonyymi00037

Tietysti voidaan nähdä. Menikö naiselle vai miehelle?

• Anonyymi00049

Eipä ole näkynyt. 🙄

• Anonyymi00050

Samaa mieltä.
      Ota vain yhteyttä.

• Anonyymi00051

Älä ota. Liian kauan mennyt aikaa. Ei ole mitään puhumista enää.

• Anonyymi00053

Olit minulle todellinen. Joskus ajattelin että ainoa todellinen asia koko maailmassa.

• Anonyymi00054

Jos olis mulle tää ja hän ovelleni tulisi. Soittaisin poliisit. En halua nähdä kyseistä miestä ikinä. Sait vain pahaa aikaiseksi. Tuhosit minut. Estänyt hänet kaikkialla somessa ja estänyt ettei saa minua kii.

• Anonyymi00055

Estänyt kaikkialla somessa täysin, jos olis aloitus mulle. En edes vastaa tuntemattomiin numeroihin. Sun numeron oon poistanut. Kaikki mitkä sinusta muistuttaa oon heittänyt roskiin.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Estänyt kaikkialla somessa täysin, jos olis aloitus mulle. En edes vastaa tuntemattomiin numeroihin. Sun numeron oon poistanut. Kaikki mitkä sinusta muistuttaa oon heittänyt roskiin.

Näin se on aloittajaäijä- kyllä net tekstarin pistää jos on tärkeää asiaa tai ylipäätään mitää asiaa

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Näin se on aloittajaäijä- kyllä net tekstarin pistää jos on tärkeää asiaa tai ylipäätään mitää asiaa

Esim olen fasisti, yritän olla sadisti ja yritän nauttia siitä. Voimii ho

• Anonyymi00056

Mitä se auttaa. Kuvittele, että kaikki omat ajatuksesi ja tunteesi ovat sekaisin jonkun toisen ajatusten ja tunteiden kanssa. Joskus voi olla jo aivan mahdotonta erottaa, mikä on mitä. Olen aivan liiankin tietoinen omastanikin epätoivoisesta tarpeestani löytää jokin viesti tästä jaetusta hulluudesta, ja sen alkaessa edes hieman muotoutua paeta epäileväisyyden taakse, ja melkein pelätä toivoa sillä pakon sanelemaksi roistoksi alkamisella on ollut kallis hintansa, ja siitä johtuen sitten kai jollain oudolla tavalla kiittääkin siitä, ettet alunperin uskonut koska paljon pahempaankin olisin voinut sortua.

• Anonyymi00061

No jopa oli aloittajaäijä vallan lyyristä

• Anonyymi00058

Ei minun sun kanssa tarvitse enää puhua et osaa olla nätisti niin antaa olla

• Anonyymi00059

Liian paljon on tapahtunut. Liian mutkikkaaksi menisi. Näillä on mentävä, mitä elämä on eteen tuonut.

• Anonyymi00060

🎅🏄🐏

• Anonyymi00066

minuun et pyst5y ottamaan mitenkään yhteyttä.. mutta, niin no joku kaveri... huomasi miljq4dwin saw3nrri kp4ovaaloissa tänään vale-valuutta romahtaa..

Päärynäjäätelöl ja suklaata pääll3e

• Anonyymi00067

Kandee tarkastella omalta kohdalta onko käkkärissä roskaa ;)

• Anonyymi00068

väännätkö rautalangasta, pritti pliis!

• Anonyymi00079
        Anonyymi00068 kirjoitti:

väännätkö rautalangasta, pritti pliis!

Oikeesti siin on jotain, mut meni varmaa ohi.

• Anonyymi00070

Silloin varmaan on puhuttava tiiä vaikka raskaaksi tuun.

• Anonyymi00078

Pullasta,et mistään muusta!

• Anonyymi00071

ota rohkea yhteys

• Anonyymi00073

Pepsi max on kyllä hyvää, taitaa olla paras colajuoma

• Anonyymi00074

🤢🤮🤮

• Anonyymi00075

Mäkin tykkään siitä. On aina oltava jääkaapissa 👍❤️

• Anonyymi00076

Eihän tuossa ole mitään pahaa, jos olet toisia arvostava ja empaattinen ihminen. Voi olla, että toinenkin harmittelee, ettei ole voinut selvittää kanssasi asioita. Voimia!

• Anonyymi00077

Ratkaisujen etsiminen ulkopuolisesta maailmasta on itseään pakoon juoksemista. Lopullinen keskustelu käydään yksin ja itsensä kanssa. Siinä tilanteessa ei pääse pakoon ketään. <3

• Anonyymi00080

Menneelle ei mahda mitään. Jos tuntuu että vielä jotain kesken niin ole kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunut. Oleta, että se olisi ensimmäinen kerta yrittää tutustua. Se ei ehkä olisi pahitteeksi että olisimme jo kaksi muuta. Mutta olisimmeko täysin muina sitten edes siinä, vaikea sanoa. Ehkä joskus, vuosia sitten, olin melko eri ihminen. Olen unohtanut, en tiedä varmasti.

• Anonyymi00081

Näin minä ajattelin toimia, kun kohdataan. Koska juuri mitäänhän ei hänellä ja minulla ehtinyt ns. tapahtua.
        Naiselta

• Anonyymi00082

Noin sanoo sellaset jotka ettii panoa

• Anonyymi00083

joku niin todella tehokas muotovaahto.. wella-flex hiuktest jähmettyvät paikolleen

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      44
      2176
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      183
      1969
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1362
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      972
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      919
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      825
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      711
    Aihe