Hei! Olen 47v nainen ja näillä näkymin joudun lähtemään yksin Lontooseen helmi-maaliskuussa. Onko tietoa missä suomalaisilla on tapana treffailla? Esim joku pubi? Pärjään kyllä yksinkin ja olen siellä ennenkin käynyt, mutta olis varmaan välillä kiva saada juttuseuraa kotikielellä, kun ei tuo englanti ihan täydellistä tuppaa olemaan...-kiitos-
Yksin Lontooseen
2
233
Vastaukset
- Matkaan
Hei,
Voit kysellä treffipaikkoja esim. "Finnish people living in London" - Facebook sivustolta http://www.facebook.com/groups/FinnsWorldwide.LONDON/
Suomenkielistä juttuseuraa löytyy myös Lontoon suomalaiselta kirkolta, joka on oikeastaan Suomi-keskus Lontoossa. Sieltä saa neuvoja ja apuja mahdollisiin yllättäviin pulmatilanteisiin, joita voi matkalla tulla eteen.
Kirkon kotisivut löytyvät täältä www. finnishchurch. org.uk- Matkaan
Hei vielä,
Lontoon suomalaisen kirkon sivun osoite avautuvat suoraan tästä (ylläolevassa on yksi välilyönti liikaa, anteeksi).
www.finnishchurch.org.uk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337