Kun tuo tulliraja nyt vuodenvaihteessa laskee 20,80e:hen niin toimiiko EU-alueella edullisia luontaistuotekauppoja, jotka toimittavat Suomeen?
Laittakaa tähän ketjuun linkkejä. Kiitos.
EU-alueen nettikaupat
5
192
Vastaukset
- tämä on
the big vit shop ukz
- ???
On varmaan hyvä, mutta ei ehkä niin halpa kuin Iherb. esim sama tuote;
"Dr's Best, High Absorption CoQ10 with Bioperine, 100 mg x 120 Veggie Cap."
Iherbissä 9,64 euroissa ja big vit shopissa 18,15 euroissa. Siis tuplahinta ? - ???
??? kirjoitti:
On varmaan hyvä, mutta ei ehkä niin halpa kuin Iherb. esim sama tuote;
"Dr's Best, High Absorption CoQ10 with Bioperine, 100 mg x 120 Veggie Cap."
Iherbissä 9,64 euroissa ja big vit shopissa 18,15 euroissa. Siis tuplahinta ?Ja tämä;
"Now Foods, Omega-3, 1000mg x 200 SoftGels"
Iherbissä 6,77 euroissa, big vit shopissa 11,35 euroissa.
Ero on suuri.
- opettele lukemaan
EU-alueelta on aina saanut tilata ilman mitään tullirajoja.
Tullittoman tuonnin rajat koskevat EU:n ulkopuolisia alueita.- Opettele itse!
Eiköhän aloittaja kysynyt vinkkejä EU-alueella toimiviin kauppoihin juuri siksi, ettei niiden kanssa täydy välittää tullirajoista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18011299
- 565381
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382301
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261159