facetime ilmainen(ko?)

iinuski

elikkä omistan iPhone 4s ja kaverini iPhone 4..mietimme että maksaako facetime,vai onko ilmainen ? ,jotkut on sanonut netissä että facetime on ilmaista,mutta jotkut taas sanovat että se maksaa..elikkä miten on ??

10

4457

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nettikulut

Ilmaista, toki maksat nettikulut.

• minäPaska puhelin

Ostin IPhonen ja olen pettynyt. Laitteessa ei ole mitään erikoista. Näppis on liian pieni miesten sormille. En saa sitä aina kunnolla edes verkkoon. Koko ajan ongelmia verkkoyhteyksien kanssa. Sen koko on liian pieni ja surfaus verkkossa hankalaa. Näytön kuvaa joutuu suurentamaan, että pystyy lukemaan verkosta mitään. Liian kallis ja todellakin lelu. Kuulokkeet huonot ja MP3 soittimen teho huono-aivan turha ostaa kalliita kuulokkeita tuollaista paskaa varten. Ihmiset jotka ostavat IPhonen ovat täydellisen kritiikittömiä mainosten uhreja ja ostavat ylihintaista roskaa.Akku loppuu tosi nopeasti ja jouduin ostamaan lisäakun. Minusta ei edes toimi kunnolla toisten applen koneiden kanssa/synkronoi. Mnusta vaikuttaisi, että kehitetty jonkinlaiseksi vakoilulaitteeksi, jolla seurataan jengin liikkeitä. Mitään muuta funktiota en keksi, koska laite on aivan skeidaa,mutta se on myös mamujen suosikki.

• 12+

Myy se mulle, halvalla jos kerta pska on mielestäs. Minä ostan kaiken missä vaan omenalogo on. Parhaita vehkeitä mitä koskaan on tehty. Toki Applet maksaa enemmän
        mutta eurolla saa euron tavaran.

• Tyytyväinen

Itselläni on iphone 5s ja toimii hyvin! Kotinäpin on minusta sopivankokoinen ja sormenjälkitunnistinkin toimii hyvin. Hyvän kokoinen puhelin, joka mahtuu hyvin taskuun. Ei pahemmin sekoilekkaan. Samaa mieltä kuitenkin kanssasi olen siitä, että iphonet ovat aika kalliita. Kukaan ei kuitenkaan pakota sinua ostamaan iphone 5s:ää tai 6:tosta, jotka maksavat reilu 600€. Itselläni ei ole pahemmin kokemusta iphone 4:elosista, mutta kuulemma toimivat hyvin, joten iphone 4:jätkin voivat olla ihan hyviä ostettaviksi. Apple on kyllä aika turvallinen merkki, joten itselläni ei ole ajatustakaan miettiä, että joku vakoilisi minua puhelimeni kautta. Minustakin kuulokkeet eivät ole niin hyvät, kuin esim. samsungilla, mutta hyvin niillä olen toimeentullut. Itse kyllä sanon, että iphonet ovat ihan hyviä ja suosittelen ostamaan, mikäli esim. hinta ei ole haittana. Muistutan vielä, että tämä on minun mielipiteeni ja tuo sinun.

• Zzottaa

Siinäpähän ostit. Mitä täällä valitat, koska myyntiin jos laittaisit, niin ostajia löytyisi.

• Tyytyväinen taas

Akusta sen verran, että minulla on todella hyvä akku, kun en ole itse pilannut sitä. Veljeni kanssa olen verrannut, kumman akku kestää pidenpää, niin kyllä minulla kestää, veljelläni on siis samsung, joka on ostettu myöhemmin, kuin minun iphone. En sinuna lähtisi kuitenkaan keskustelupalstoille omista virheistäsi valittamaan, koska kukaan ei todennäköisest oli pakottanut sinun ostaamaan iphonea. Tässä samalla voisin hieman muistutella oikeinkirjoituksesta, ei siis millään pahalla.

• heh buaah!!
        Tyytyväinen taas kirjoitti:

Akusta sen verran, että minulla on todella hyvä akku, kun en ole itse pilannut sitä. Veljeni kanssa olen verrannut, kumman akku kestää pidenpää, niin kyllä minulla kestää, veljelläni on siis samsung, joka on ostettu myöhemmin, kuin minun iphone. En sinuna lähtisi kuitenkaan keskustelupalstoille omista virheistäsi valittamaan, koska kukaan ei todennäköisest oli pakottanut sinun ostaamaan iphonea. Tässä samalla voisin hieman muistutella oikeinkirjoituksesta, ei siis millään pahalla.

Sinun tosiaan kannattaa itse ensin opetella kieliopin perusteet ja sitten vasta kitistä kirjoittamisesta. Lauseiden alistukset, verranto sekä pilkun käyttö ontuvat - pahasti.

Ihan sillei niinku hyvästi vaa mä vaa tarkotit , vaikka kymmene virhettä vaa löysi? Tähän tapaan siis (:

• Dohain

Eii maksa

• Anonyymi

haistakaa kaikki vittu se maksaa🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻

• Anonyymi

Hei, kielenkäyttösi ei ole suvaitsevaa, joten pyytäisin sinua painumaan vittuun saatanan lutka.😊
        Terkuin.. Pauliina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      54
      1064
    2. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      17
      1009
    3. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      82
      851
    4. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      80
      759
    5. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      21
      737
    6. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      59
      631
    7. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      204
      627
    8. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      105
      617
    9. Persujen Puhoksen retki

Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet
      Perussuomalaiset
      193
      594
    10. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      94
      558
    11. Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille

Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html
      Maailman menoa
      260
      488
    12. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      87
      462
    13. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      73
      461
    14. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      39
      434
    15. Aika on tuonut järkeä

Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,
      Järki ja tunteet
      42
      413
    16. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      47
      400
    17. 30
      397
    18. Ketkä käy potkimassa ovia öisin?

Enää ei naurata.
      Haapavesi
      5
      388
    19. Persut eivät uskaltaneet tulla ulos

Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9
      Perussuomalaiset
      142
      376
    20. Miten viikonloppu meni

Mielestäsi? Tapasitko kaivatun? Jos, etenivätkö asiat?
      Ikävä
      29
      348
    Aihe