elikkä omistan iPhone 4s ja kaverini iPhone 4..mietimme että maksaako facetime,vai onko ilmainen ? ,jotkut on sanonut netissä että facetime on ilmaista,mutta jotkut taas sanovat että se maksaa..elikkä miten on ??
facetime ilmainen(ko?)
10
4078
Vastaukset
- Nettikulut
Ilmaista, toki maksat nettikulut.
- minäPaska puhelin
Ostin IPhonen ja olen pettynyt. Laitteessa ei ole mitään erikoista. Näppis on liian pieni miesten sormille. En saa sitä aina kunnolla edes verkkoon. Koko ajan ongelmia verkkoyhteyksien kanssa. Sen koko on liian pieni ja surfaus verkkossa hankalaa. Näytön kuvaa joutuu suurentamaan, että pystyy lukemaan verkosta mitään. Liian kallis ja todellakin lelu. Kuulokkeet huonot ja MP3 soittimen teho huono-aivan turha ostaa kalliita kuulokkeita tuollaista paskaa varten. Ihmiset jotka ostavat IPhonen ovat täydellisen kritiikittömiä mainosten uhreja ja ostavat ylihintaista roskaa.Akku loppuu tosi nopeasti ja jouduin ostamaan lisäakun. Minusta ei edes toimi kunnolla toisten applen koneiden kanssa/synkronoi. Mnusta vaikuttaisi, että kehitetty jonkinlaiseksi vakoilulaitteeksi, jolla seurataan jengin liikkeitä. Mitään muuta funktiota en keksi, koska laite on aivan skeidaa,mutta se on myös mamujen suosikki.
- 12+
Myy se mulle, halvalla jos kerta pska on mielestäs. Minä ostan kaiken missä vaan omenalogo on. Parhaita vehkeitä mitä koskaan on tehty. Toki Applet maksaa enemmän
mutta eurolla saa euron tavaran. - Tyytyväinen
Itselläni on iphone 5s ja toimii hyvin! Kotinäpin on minusta sopivankokoinen ja sormenjälkitunnistinkin toimii hyvin. Hyvän kokoinen puhelin, joka mahtuu hyvin taskuun. Ei pahemmin sekoilekkaan. Samaa mieltä kuitenkin kanssasi olen siitä, että iphonet ovat aika kalliita. Kukaan ei kuitenkaan pakota sinua ostamaan iphone 5s:ää tai 6:tosta, jotka maksavat reilu 600€. Itselläni ei ole pahemmin kokemusta iphone 4:elosista, mutta kuulemma toimivat hyvin, joten iphone 4:jätkin voivat olla ihan hyviä ostettaviksi. Apple on kyllä aika turvallinen merkki, joten itselläni ei ole ajatustakaan miettiä, että joku vakoilisi minua puhelimeni kautta. Minustakin kuulokkeet eivät ole niin hyvät, kuin esim. samsungilla, mutta hyvin niillä olen toimeentullut. Itse kyllä sanon, että iphonet ovat ihan hyviä ja suosittelen ostamaan, mikäli esim. hinta ei ole haittana. Muistutan vielä, että tämä on minun mielipiteeni ja tuo sinun.
- Zzottaa
Siinäpähän ostit. Mitä täällä valitat, koska myyntiin jos laittaisit, niin ostajia löytyisi.
- Tyytyväinen taas
Akusta sen verran, että minulla on todella hyvä akku, kun en ole itse pilannut sitä. Veljeni kanssa olen verrannut, kumman akku kestää pidenpää, niin kyllä minulla kestää, veljelläni on siis samsung, joka on ostettu myöhemmin, kuin minun iphone. En sinuna lähtisi kuitenkaan keskustelupalstoille omista virheistäsi valittamaan, koska kukaan ei todennäköisest oli pakottanut sinun ostaamaan iphonea. Tässä samalla voisin hieman muistutella oikeinkirjoituksesta, ei siis millään pahalla.
- heh buaah!!
Tyytyväinen taas kirjoitti:
Akusta sen verran, että minulla on todella hyvä akku, kun en ole itse pilannut sitä. Veljeni kanssa olen verrannut, kumman akku kestää pidenpää, niin kyllä minulla kestää, veljelläni on siis samsung, joka on ostettu myöhemmin, kuin minun iphone. En sinuna lähtisi kuitenkaan keskustelupalstoille omista virheistäsi valittamaan, koska kukaan ei todennäköisest oli pakottanut sinun ostaamaan iphonea. Tässä samalla voisin hieman muistutella oikeinkirjoituksesta, ei siis millään pahalla.
Sinun tosiaan kannattaa itse ensin opetella kieliopin perusteet ja sitten vasta kitistä kirjoittamisesta. Lauseiden alistukset, verranto sekä pilkun käyttö ontuvat - pahasti.
Ihan sillei niinku hyvästi vaa mä vaa tarkotit , vaikka kymmene virhettä vaa löysi? Tähän tapaan siis (:
- Dohain
Eii maksa
- Anonyymi
haistakaa kaikki vittu se maksaa🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻
- Anonyymi
Hei, kielenkäyttösi ei ole suvaitsevaa, joten pyytäisin sinua painumaan vittuun saatanan lutka.😊
Terkuin.. Pauliina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621552Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271502Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2241236- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3261085Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1661064Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3091024- 781016