osaako koira itkeä??

Riva

Minulla oli hyvin kauan sitten aivan ihana venäjänvinttikoira,kun se oli surullinen tai sitä kielti jostakin asiasta se alkoi itkeä.Nyt tuli puheeksi että koirat ei osaa näyttää tunteita,mut sillon joku sanoi että venakot osaa itkeä,siispä kysynkin onko kenelläkään samanlaista itkevää venäjänvinttikoiraa????

4

653

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koirankyynel

Osaa ja on koiralla tunteet!
      Meiän koira ainakin jos se on surullinen tai huolestunut, niin sen otsa menee kurttuun ja silmät kostuu. Ja maaliskuussa, kun meiän vanhempi kuoli niin sillon toiselta ilme muuttu ja silmät kostu ja siitä lähtien se on ollutkin masentunut.

• sasu

koira voi/osaa itkeä... ihan samanlailla niilläkin tunteet kuin meilläkin.. miksi ei olisi? monet luulee et koira toimii vain vaistonsa varassa, mutta oma koira todistanut sen väitteen vääräksi.. jos seuraat koiran kasvojen liikkeitä, huomaat, että koirillakin on erilaisia ilmeitä.. ja ne muuttuu ihan tunteiden mukaan... =)

• Riva
        sasu kirjoitti:

koira voi/osaa itkeä... ihan samanlailla niilläkin tunteet kuin meilläkin.. miksi ei olisi? monet luulee et koira toimii vain vaistonsa varassa, mutta oma koira todistanut sen väitteen vääräksi.. jos seuraat koiran kasvojen liikkeitä, huomaat, että koirillakin on erilaisia ilmeitä.. ja ne muuttuu ihan tunteiden mukaan... =)

niin mä tarkotin ihan kyyneliä,sorry toi mun kysymys oli vähän harhaanjohtava.Tarkotin niillä tunteilla kyynelitkua.Se samainen venäjänvinttikoira osasi myös nauraa.

• Soraya
        Riva kirjoitti:

niin mä tarkotin ihan kyyneliä,sorry toi mun kysymys oli vähän harhaanjohtava.Tarkotin niillä tunteilla kyynelitkua.Se samainen venäjänvinttikoira osasi myös nauraa.

no mun koira osaa hymyillä.. se hymyilee melkein aina niin että suunpielet on ihan suoraan ylöspäin.. =) koiran kyyneleitä en ole vielä nähnyt joten en tiedä.. =) mutta kyllä koira ainakin nauraa ja hymyillä osaa... joten, miks ei itkeäkin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      107
      1288
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      908
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      824
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      703
    5. 32
      645
    6. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      642
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      584
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      578
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43