Miten voin päivittää 10.6.8:n ?

jiipee33

Mulla on 10.6.8 ja tarviis saada päivitettyä vissiin 10.7:aan ? Vai johonkin muuhun?
Onko ilmaista vai tarviiko ostaa se joku mountain lion? Jos joku vielä laittaisi linkkiä mistä löytyy ni olisin enemmän kuin tyytyväinen.

11

1722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiipee33

      niin ja mulla on mac book pro jos se jotai tähän vaikuttaa.

    • helppo nakki

      app storesta

    • T27

      Minulla myös sama ongelma kuin jiipee33:lla. App storesta en suurista etsinnöistä huolimatta löytänyt sopivaa/ toimivaa päivitystä koneelleni.
      jiipee33 jos olet jo löytänyt sopivan päivityksen, otan mielelläni vihjeitä vastaan.

    • 1stMacFinn

      10.6.8:n mukana tuli MacAppStore. Sen ikoni on samanlainen kuin iTunesinkin, vain nuotin tilalla on iso A.

      Kirjaudu sinne AppleID:lläsi. Eniten myyty maksullinen ohjelma on Mountain Lion. Muita ei ole tarjolla.

    • T27

      Kiitos, samaiseen lopputulokseen myös itse tulin. Mountain Lion on siis asennettava. Ensin täytyy vain hankkia lisätilaa koneeseen, tuo ohjelma kun on jo sen verran suuri.

    • kissakoneessa

      Sen lisäksi, että tietää koneen Merkin ja mallin, kannattaa katsoa, mitkä ovat sen OSX 10.8:n laitevaatimukset.
      MacBookPro:ta kun on jo valmistettu sen verran usean vuoden ajan, että ihan aikaisempiin tuota ei saa asennettua.
      Mm. prosessori ja näytönohjain ovat palikat, joiden kohdalla voi tulla onkelma eteen.
      Tosin, muistaakseni, kun alat asentamaan sitä ML:ia, se tsekkaa, voiko se asentua koneellesi ja kertoo, jos ei voi.
      Kannattaa myös varautua hieman pidempään latausaikaan, sillä n. 4.5 gigainen setti tuli Welhon 200 megaisellakin puolisentoista tuntia...

      • gfhfghfghgfhfg

        Minulla 2,4GHz intel core 2 duo, 2Gt keskusmuistia, GeForce 9400M 256 Mt näyttis.

        Taitaa olla aika minimivaatimukset, tökkiiköhän?


      • 1stMacFinn
        gfhfghfghgfhfg kirjoitti:

        Minulla 2,4GHz intel core 2 duo, 2Gt keskusmuistia, GeForce 9400M 256 Mt näyttis.

        Taitaa olla aika minimivaatimukset, tökkiiköhän?

        Pistä lisää keskusmuistia niin ei töki.


      • fdsfdsfsfsd
        1stMacFinn kirjoitti:

        Pistä lisää keskusmuistia niin ei töki.

        Mallini maksimimäärä on vain 4G riittääkö sekään mihinkään? Onko mitään keinoa tietää onko minulla 2x 1Gt vai 1x2Gt avaamatta ensin konetta. Millainen muisti tähän koneeseen käy?


      • fdsfdsfdsfsd
        fdsfdsfsfsd kirjoitti:

        Mallini maksimimäärä on vain 4G riittääkö sekään mihinkään? Onko mitään keinoa tietää onko minulla 2x 1Gt vai 1x2Gt avaamatta ensin konetta. Millainen muisti tähän koneeseen käy?

        Löysin tällaisen artikkelin, jonka mukaan koneeseeni saisi 8Gb. Applen sivu kyllä ilmoittaa vain 4Gb.

        http://blog.macsales.com/9102-secret-firmware-lets-late-08-macbooks-use-8gb


      • 1stMacFinn
        fdsfdsfsfsd kirjoitti:

        Mallini maksimimäärä on vain 4G riittääkö sekään mihinkään? Onko mitään keinoa tietää onko minulla 2x 1Gt vai 1x2Gt avaamatta ensin konetta. Millainen muisti tähän koneeseen käy?

        Ompun alta löytyy Tietoja tästä Macista. Katso siitä se Lisätietoja, näet tarkkaan mitä koneessa on ja mitä ei. Samoin näkyy mitä muistia pitää olla.

        itse olen vuosia ostanut muistit www.crucial.com/eu sivuston kautta ja aina ovat toimineet.

        Tuohon taitaa saada sen 8 gigaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      735
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      68
      627
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe