Siemensyöksy yllätti

vakiasiakas

Kävin joulun alla mieshierojalla, jolla olen käynyt säännöllisesti muutaman vuoden ajan. Tällä kertaa yllätyin täysin, kun takareisien hieronta aiheutti erektion, joka hieronnan yhä jatkuessa päättyi orgasmiin, mitä ei ole koskaan ennen tämän miehen käsittelyssä tapahtunut. Käsittely oli kaikin tavoin ammattilaisen normityötä, eikä missään tapauksessa tahallista stimulaatiota. Nautinto itsessään oli komea ja rentouttava, mutta siitä aiheutui nolo pulma: mitä teen kun pitää kääntyä selälle ja spermalammikko viimeistään kavaltaa minut. Päätin ottaa asian reilusti puheeksi ja tunnustaa "häpeäni", mihin hierojani suhtautui asiallisesti, vaikka se hänellä kuului olevan ensimmäinen laatuaan. Kokemus herätti miettimään, pitääkö sittenkin käyttää kalsareita vai varautua jatkossa kortsulla, ettei tahri toisen hierontapöytää.

10

4063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies hieroja

      Normi kuvio naisella myös, joskus kostuu hoitopöytä.

    • nvj+

      ihan normaalia hyväolontunne

    • uskaltaako enää

      Itsellä hieronnassa nousi juhlakuntoon naishierojan hoidossa.

      Ei todennut mitään, mutta itse naama punaisena häpesin.

    • olli1

      On mullekin käynyt noin ja olin silloin selinmakuulla. Nolotti.

      • nissepolkkamerstari

        minkä sille voi jos seiväs jäpitäää. yleensä en katso edes naishierojaa vaan islmät kii. mutta kun yläsivureittä hieroo niin kyllä tapittaan rupee ja kuivat lähtee


    • Hierojamies-80

      Turhapa tuota ilmiötä on häpeillä. Hieronnassa yhdellä, jos toisella saattaa perhekalleus pongahtaa juhlakuntoon, tahtoi, tai ei. Eikä tuo aina ole siitä kiinni, että onko mies vai naishieroja. Eikä hierottava ole edes siinä hetkessä mitään seksuaalisuutta hakemassa.

      Ihmisen kehossa on vaan erilaisia mielihyvää tuottavia alueita, jotka ovat täysin muualla kuin genitaalialueilla. Näiden alueiden hieronta saattaa hyvinkin laukaista erektion ja se mielihyvän tunne saattaa hyvinkin liittyä vakiintuneisiin seksiakteihin ja esileikkeihin, milloin mistäkin on hierottu ja rapsuteltu siellä kotona.

      Eräät kerrat on minunkin hierontapöydän paperi kostunut sekä miesten, että naisten alla. Mutta mutkaton suhtauminen ja joskus rento huumori laukaisee tilanteen.

      • alkahiertona

        no eikaise papaeri kastu kun 2 housut jalas.


    • sottaa soo

      tai käsitellä asikas pesu tiloissa.

    • yleinen tapa?

      minäkin kirjotan ja miinustan het omaa viestiäni

    • kolmasti kokenut

      Olen vuosia käynyt tutuilla mieshierojilla (kaksi eri hierojaa) noin kerran kuussa. Hieronnassa olen tavallisesti alasti. Useimmiten ei tule mitään erektioon liittyvää edes mieleen, mutta kolme kertaa on takareisihieronnassa erektio yllättänyt ja sen päälle siemensyöksy. Nolottaa ja hävettää se silti joka kerta, vaikka hieroja sanoo ymmärtävänsä ilmiön.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe