Vaikuttaa olevan sääntö!
Applen laiteet kestää vuoden! sitten hajoo!
8
200
Vastaukset
- Puppua
Minun MacBookini on toiminut ongelmitta jo syksystä 2006, eli reilut 6 vuotta. Vaimon iPad on toiminut ongelmitta reilut pari vuotta eikä tuossa iPhonessakaan tunnu mitään vikaa olevan.
Joillain vain on joskus huono tuuri. Minunkin edellinen Nokian E75 alkoi reistailemaan jo viikon käytön jälkeen. Huollon jälkeen homma jatkui kuukauden päästä ja jatkui sen pari vuotta, minkä hermoni puhelinta kesti. Työkaverilla oli samanlainen, eikä siinä ollut koskaan mitään vikaa. Minulla oli vissiin maanantaikappale, jonka perusteella en kuitenkaan koko laitetta menisi kelvottomaksi väittämään.- 1stMacFinn
Mun tuttavapiirissä on useita 2006 MacBookeja, onpa yksi 2004 eMac ja 2001 iMac. Toimintakunnossa ja käytössä kaikki.
Ja mun yli neljä vuotta vanha iPhone 3G on edelleen kunnossa ja käytössä.
Mutta toki nää on surkeita...
- ottaako päähän?
Multa silti tekisi sellaista mieli niin vietävästi...
- Härjänkakkaa!
Itsellä ensimmäisen sukupolven iPod "korvalappustereon". Toimii yhä moitteetta. Tietokoneena halvin ja pienin valkoinen MacBook 13 tuumaa vuodelta 2008. Elossa ja potkimassa. Myös kolme vuotta sitten ostettu Macin ulkoinen kovalevy toimii, ja toimii todella tehokkaasti.
- minä kun
acerilla ratsastan, huoltoliikeitä katsastan....
- fsdvcxvxcvxvxc
2008 ostettu macbook pro ja toimii vielä ihan hyvin laturin palamista lukuunottamatta.
- macisti!
Täällä on kolme macin konetta, 2004, 2007 ja 2009. Yhdessäkään ei mitään vikaa. Yhteenkään ei ole asennettu koskaan käyttistä uudelleen. Winuissa se pitää asentaa keskimäärin kerran vuodessa.
- trolli minäkin.
Mikkisoftan laitteet kestää viikon, sitten hajoo. Vaikuttaa olevan sääntö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1552725
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541689Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501411- 681370
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3091241The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut171206- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24960Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58911