Kannattaa kokeilla kaksi viikkoa vehnätöntä. Minulla oli kauhea polte ruokatorvessa vuosiausia. Sain kaikenlaisia litkuja mutta ei nuo auttaneet.
Lopetin vehnän syönnin. Siis aivan täydellisesti. Polte hävisi muutamassa päivässä lopullisesti. Kaikkea voi muuten syödä nyt. Myös kummalliset ihon oireet ja pieni kuume hävisivät. Jos sattumalta vahingossa saa vehnää, sen huomaa nopeana turvotuksena ja niskaan tulevina näppyinä, kuumeisena olona. Juttu helpottaa parin kolmen viikon aikana.
Sitä olen epäillyt, että vehnä ruokkii jotain mikrobia eli bakteeria suolistossani. Jotenkin tuo kuvitelma sopisi parhaiten. Ei ole keliakia, mutta gluteeniton sopii hyvin, koska on turha sepustaa ruokapaikoissa vehnäongelmaa. Pyytää vain gluteenitonta tai etsii G-ruokia seisovasta.
Epäilen vehnän sopimattomuutta yleisemmäksi kuin keliakiaa.
Yleisallergia vehnälle
v-mies1
0
142
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1321880Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001629- 791470
- 781451
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531166Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois681029- 631021
- 221007