Kannattaa kokeilla kaksi viikkoa vehnätöntä. Minulla oli kauhea polte ruokatorvessa vuosiausia. Sain kaikenlaisia litkuja mutta ei nuo auttaneet.
Lopetin vehnän syönnin. Siis aivan täydellisesti. Polte hävisi muutamassa päivässä lopullisesti. Kaikkea voi muuten syödä nyt. Myös kummalliset ihon oireet ja pieni kuume hävisivät. Jos sattumalta vahingossa saa vehnää, sen huomaa nopeana turvotuksena ja niskaan tulevina näppyinä, kuumeisena olona. Juttu helpottaa parin kolmen viikon aikana.
Sitä olen epäillyt, että vehnä ruokkii jotain mikrobia eli bakteeria suolistossani. Jotenkin tuo kuvitelma sopisi parhaiten. Ei ole keliakia, mutta gluteeniton sopii hyvin, koska on turha sepustaa ruokapaikoissa vehnäongelmaa. Pyytää vain gluteenitonta tai etsii G-ruokia seisovasta.
Epäilen vehnän sopimattomuutta yleisemmäksi kuin keliakiaa.
Yleisallergia vehnälle
v-mies1
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211293
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33814