Suomen sänkytukku lopetti ja avasi uudestaan, lopettaa ja avaa uudestaan. Nyt on keksitty ikiliikkuja.
Suomen sänkytukku
voi pyhä sylvi
15761
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
Vastaukset 15
Vanhimmat
Täytyy lopettaa, että saa myytyä huonekalut "poistohintaan". Normaalihinnalla kun niitä ei ainakaan kukaan ostaisi.
Ja kai ne verovähennyksiin voi laittaa aina kun avaa uuden liikkeen ja siten lopettaa sen.
Siis missä kaupungissa lopetti ja avasi uudestaan?
Kangasalla Lentolassa lopetti viime vuoden loppupuolella ja nyt aukes uus myymälä samoihin tiloihin.
Taustalla on Suomi-Soffan omistaja, joten kannattaa pysyä kaukana.
Ja näille huijareile yhteiskunta työnti miljoonia
avustuksina, hirteen tollanen toimija pitää saada
Suomessa ei kannata tehä enää mitään missä
tarvitaan isoja tiloja ja paljon duunareita,kiitos
palkan sivukukujen!!
Kangasalan Lentolassa on vissiin ollut jossain välissä liikkeen lopetus, koska nyt on TAAS avajaiset!
"Valmistamme sohvat ja sängyt 20 vuoden ammattitaidolla. Osta suoraan valmistajalta!"
Että semmosta.
Parhaat kuukaudet ovat avajaiskuukausi ja lopetuskuukausi. Oman tehtaan tuotantoa vaikka oli tehty Kiinassa. Virolaiset sängyt myös "oman tehtaan tuotantoa"
Lehdessä hinnat 299 ja myymälässä 999 tai enemmän. Ei myydä tarjoustuotteita kun niitä ei ole tai ei niitä saa. Täysin Suomi-Soffan strategia. Tehkää boikotit , otatte lehti ilmoituksen mukaan ja ostatte (ei ennakkomaksua) siinä mainostetun jenkkisängyn esim. 100 euroa ei missään nimessä muuta hintaluokkaa, jos näin tekee satoja ihmisiä tulee yritykselle ongelmia. Kysykää neuvoa naapurikaupoista.
Sänkytukun Lentolan myymälässä on taas loppuunmyynti. Kuulemma myymälä oikein suljetaan. Avataankohan se heti udestaan?
Onneksi Keski-Suomen alue on puhdistettu tästä sairaasta huijarifirmasta. Täällä on luonnonrauhassa hyvä asua ilman sitä törkymainontaa.
Älä sinä huoli, meille tuli postia jossa saa 100 eurolla runkosänkypaketin.
Google kääntäjä POP UP http://translate.google.fi/#en/fi/pop up
Minkälainen U kulma se 477 euroa maksanut on, tai siis onko hyvä kangas. Oon viikonlopulla lähössä ostamaan. Kiirellisesti niiltä jotka jo on ostanut kommentit, ettei rahat mee hukkaan.
Emme saaneet 477 euroa maksanutta sohvaa, tarjottiin hintaan 1595 paremmalla kankaalla. Se siitä sitten.
Suomen sänkytukku lopetti Kangasalan Lentolassa liikkeen viikonloppuna 29.3-30.3.14 suurten loppuunmyynti tarjousten siivittämänä.Liikkeessä ei kuitenkaan ollut alennustuotteita tarjolla vaan täysin eri tuotteita normaalilla hinnalla.Tuskin tarjoustuotteita oli liikkeessä koskaan ollutkaan.Nyt sama liike samalla nimellä avaa Pirkkalan Saapastiellä samoilla avajaistarjouksilla,jotka juuri olivat loppuunmyynti tarjouksena Lentolassa.Outoa,eikö?!Huijareita,en suosittele ostamaan mitään!!
Täyttä huijaustahan se on. Noilla "tarjouksilla" houkutellaan ihmiset tulemaan liikkeeseen ja sitten yritetään puhua ihmiset ympäri ostamaan niitä normaalihintaisia sohvia. Tarjoustuotteita ei ole eikä tule.
Olisi hauskaa vetää liike vastuuseen kuluttajien harhauttamisesta. Kuluttaja-asiamiehen ohjeiden mukaanhan kaupan on vastattava huutoonsa, eli jos ilmoituksessa jotain luvataan, niin sellaista on pystyttävä myös toimittamaan.