Olkoon vaikka mikä intian ihme, jos kestää yhdenkään talven ja ei ihan ruohotrimmeri ole? Huutonetissä myydään uutta 150 euron hintaan, mutta raivausterä ei kyllä ole sellainen perinteinen raivurin terä, vaan enemmänkin sirkkelin terän näköinen.
Halvin raivaussaha?
12
1178
Vastaukset
- Tosta halpa
Espina yli 40 kuutioinen kone mukana valjaat raivausterä ja siimapää hinta vain 99€ takuu 2v.
- jejejejejejejjeje
Doma raivaussahan saa 100-150e mutta älä vaan osta sitä se ei kestäny edes kuukautta.
- jonsered 52 rs
Alle viidensadan ei saa raivaussahaa. Jos joku väittää muuta se puhuu soopaa.
- on halpa ja hyvä
ks rellunkulman koneet..
- tyytyväinenaasi
Rellunkulmaa suosittelen.Tilasin sieltä kinkkisahan hyvin on toiminut ja nopea toimitus
Tosi! Ostin Rellukulmasta sahan 2 vuotta sitten. Valjaat ovat huonoimmat mitä ole kokeillut , ja saha on suunnattoman painava. Mutta toimii, tehoa riittää, ja on kestänyt. Suosittelen!
Rellunkulma Ei aivan halvin, mutta kestää, ja toimii
- paskan myrsky doma
Meillon doman raivaussaha on kestäny 2vuotta ku onvaan jaksanu uutta mäntää ja pyttyy ostaa
- Mökkitalkkari
Ostin samanlaisen vajaa vuosi sitten, tihkuu jostakin tiivisteestä mustaa töhnää, polttoaineen palamisesta kertyvää mönjää. Yritin korjata , mutta sama tulos. En osta toista kiinalaista romua. Hyvää ja halpaa kun ei saa, se on tosi
- epäoleellista
Mökkitalkkari kirjoitti:
Ostin samanlaisen vajaa vuosi sitten, tihkuu jostakin tiivisteestä mustaa töhnää, polttoaineen palamisesta kertyvää mönjää. Yritin korjata , mutta sama tulos. En osta toista kiinalaista romua. Hyvää ja halpaa kun ei saa, se on tosi
Mitä se nyt mikään töhnä haittaa, eikös se pidä ääntäkin ja tupruttaa savua?
- HandaiHundai
Aika viisaita mielipiteitä, kaikissa kyseessä likipitäen samat Kiinan koneet eri merkkisinä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634