Olen 17-vuotias tyttö ja minua on vaivannut noin 2 viikon ajan jatkuva päänsärky, joka tuntuu aina vasemmalla puolella.
Lisäksi huimaa/pyörryttää, väsyttää ja selkä on ihan jumissa. Myös hieman oksettaa vaikka en ole oksentanut vielä tämän päänsäryn aikana. Kävin tuon takia lääkärissäkin ja selvisi että minulla on ollut kilpirauhasen tulehdus kurkussa ja nyt sen jälkitila. Kuitenkaan se ei aiheuta tuota päänsärkyä. (En saanut mitään lääkkeitä). Verikokeetkin otettiin ja niissä ei ollut mitään vikaa. Särkylääkkeet ei auta päänsärkyyn ja vaikka olen yrittänyt harrastaa liikuntaa, sekään ei pahemmin auta.
Lääkärissä mainittiin aivokasvain ennen verikokeita mutta koska kokeissa ei ollut vikaa niin sen vaihtoehdon voi sulkea pois?
Olisin todella kiitollinen jos joku vastaisi!
Jatkuva päänsärky
1
350
Vastaukset
- tutkimuksia ...
Kuten kaikki tietävät sanomattakin, aivokasvainta ei löydy verikokeista, vaan aivojen MRI-kuvauksesta, jos löytyy. Näin ollen edelleen olisi mahdollista löytää aivokasvain.
Kilpirauhasen autoimmuunityreoidiittiin kuuluu migreeni. Tosin sinulla pitäisi sitten olla Thyroxin-lääkitys. Aivokasvaimen lisäksi toinen vaihtoehto voisi olla aivolisäkekasvain. Googlaa Terveyskirjaston sivuilla Aivolisäkkeen kasvaimet, Aivolisäkkeen sairauksia, Aivolisäke.
Näin ollen tarvittavia tutkimuksia olisivat "MRI Aivot" ja "MRI Aivolisäke". Jos terveyskeskus ei kirjoita, niin neurologilta ja endokrinologilta saa lähetteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82092Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1161528Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82091105Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67815- 77783
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.81740Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös37637