Harrastukset ja juoruton vuosi 2013

Juoruton 2013

Täällä ehtii harrastamaan sen mitä työajan ja työmatkojen jälkeen jää. Mulla pihaa ja lemmikkejä joten siinä ne tärkeimmät ja aika kuluu hyvin. Jos vielä naamassa ehtii joskus käymään. Välillä ja nyt jouluna oli paljon aikaa suunnitella tulevaa vuotta. Ovat kylillä päättäneet pitää juorutonta vuotta 2013.
Iso työ siinä on katsoa mitä toisista puhuu. Jos joku sanoo jotain ikävää niin hyvä miettiä miksi. Jos syy ei ole esim.pahantekijästä varoittaminen, niin kaikki muu ikävä puhe on juoruamista.
Hieno haaste Marttilalla edessä. Mitenhän onnistuu?

2

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei lapsi enää

Tuskin tulee onnistumaan missään pienessä kyläpahasessa joissa ei taida olla muuta tekemistä kuin omien sukulaisten ja vieraiden tekemisten(ja tekemättä jättämisten)kyttääminen. Sen olen kokenut. Kannattaa pitää mölyt mahassaan. Näillä ei ole mitään muuta puuhaa kuin kytätä muita ja juoruta kahvipöydässä kaikkien asiat. Aikuisten ihmisten asiat eivät kuulu kenellekään mutta valitettavasti näyttää aina olevan joku jonka niihin täytyy nenänsä tunkea.
      Hyvä ajatus, ja toivoisinkin että ihmiset antaisivat esim.Aikuisten lapsien elää omaa elämäänsä, myös maaseudulla: He eivät kait sentään ole holhouksealaisia? Ja jo lakikin sanoo: Älä puutu asioihin jotka eivät kuulu sinulle. Minä olen myös juoruton, mutta surullista on seurata vierestä kun puututaan jatkuvasti johonkin. Juoruaminen on rumaa ja huonoa käytöstä samoin kuin toisen asioihin nenänsä työntäminen.

• tuskin hyvin kävi

kohta vuosi onkin kulunut nyt sitten jo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      269
      2262
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1001
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      53
      964
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      107
      944
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      911
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      42
      854
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      838
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      736
    9. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      684
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      677
    Aihe