Harrastukset ja juoruton vuosi 2013

Juoruton 2013

Täällä ehtii harrastamaan sen mitä työajan ja työmatkojen jälkeen jää. Mulla pihaa ja lemmikkejä joten siinä ne tärkeimmät ja aika kuluu hyvin. Jos vielä naamassa ehtii joskus käymään. Välillä ja nyt jouluna oli paljon aikaa suunnitella tulevaa vuotta. Ovat kylillä päättäneet pitää juorutonta vuotta 2013.
Iso työ siinä on katsoa mitä toisista puhuu. Jos joku sanoo jotain ikävää niin hyvä miettiä miksi. Jos syy ei ole esim.pahantekijästä varoittaminen, niin kaikki muu ikävä puhe on juoruamista.
Hieno haaste Marttilalla edessä. Mitenhän onnistuu?

2

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei lapsi enää

Tuskin tulee onnistumaan missään pienessä kyläpahasessa joissa ei taida olla muuta tekemistä kuin omien sukulaisten ja vieraiden tekemisten(ja tekemättä jättämisten)kyttääminen. Sen olen kokenut. Kannattaa pitää mölyt mahassaan. Näillä ei ole mitään muuta puuhaa kuin kytätä muita ja juoruta kahvipöydässä kaikkien asiat. Aikuisten ihmisten asiat eivät kuulu kenellekään mutta valitettavasti näyttää aina olevan joku jonka niihin täytyy nenänsä tunkea.
      Hyvä ajatus, ja toivoisinkin että ihmiset antaisivat esim.Aikuisten lapsien elää omaa elämäänsä, myös maaseudulla: He eivät kait sentään ole holhouksealaisia? Ja jo lakikin sanoo: Älä puutu asioihin jotka eivät kuulu sinulle. Minä olen myös juoruton, mutta surullista on seurata vierestä kun puututaan jatkuvasti johonkin. Juoruaminen on rumaa ja huonoa käytöstä samoin kuin toisen asioihin nenänsä työntäminen.

• tuskin hyvin kävi

kohta vuosi onkin kulunut nyt sitten jo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 482
      7140
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2551
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2548
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      157
      1844
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1728
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1138
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1133
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1125
    9. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      2
      1055
    10. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1054
    Aihe