olisi hyvä talvela toimiva auto joka olisi lämmin ilman mitään vippas konsteja eli tarkoitan lisä lämmittimijä eli wepastoja diesel tai bensa ?
mikähän
7
123
Vastaukset
- Uno Mirafiori
Itse en kyseistä autoa omista, mutta Nissan Almera on aivan pirun lämmin talvi-auto. Aikasemmassa työssä tuli koettua muutamana talvena. Saab . vieläpä klassinen 900-malli niin ei tarvi takkuilla Opelismeilla ..
Meillä kakkosautona 90-luvun Mitsu Colt, siinäkin tarkenee - pohjolanoloihin teht
Osta iso bensa Volvo isolla koneella, taatusti tarkenee.
Vanha mersu. Bensa tai diesel. Aina lämmin ja lähtee varmasti käyntiin.
- H&K.
Hyundai Sonata.
- Gynde
Itsellä -06 Jeep Compass, 2,4 bensa. Moottori lämpenee nopeasti ja neliveto helpottaa huonoissa keliolosuhteissa liikkumista.
- Skoota
ei ainakaan. Jää ei sula kaukalomatosta vaikka ajais Hangosta Petsamoon ja ikkunoita pitää skrapata sisäpuolelta.
- Teron trolli??
Opettele käyttämään lämmityslaitetta ja lopeta lumen kanto auton sisään. Termostaatikin voisit tarkastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848