taksikuskin numero

numeron hävittänyt

Mahtaako kenelläkään olla sea breeze beach-hotellin vieressä päivystävän Sunjay nimisen taksikuskin puh.nroa?

22

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???!!!

      ei ole mutta menen helmikuun alussa goalle ja käyn alilla räätälissä siinä hotellin vieressä
      nämä kuskit ovat santun renkejä(hänen vaimo pitää sitä pientä kauppaa) ja saan tieton sieltä ellet aikaisemmin tietoa

      • goa1

        Heippa!
        Mama käy Alilla räätälillä myös, menen myös huomenna. Onko kyseessä siis Santun puhelinnumero vai jpkun Sanjoyn? Santun numeron saan huomenna.

        Katsotaan moniko älähätää mutta Ali on paras räätäli=Unique räätäli siis SBB hotellin vastapäätä ei kulmassa vaan vähän ylempänä.


      • ggooaa
        goa1 kirjoitti:

        Heippa!
        Mama käy Alilla räätälillä myös, menen myös huomenna. Onko kyseessä siis Santun puhelinnumero vai jpkun Sanjoyn? Santun numeron saan huomenna.

        Katsotaan moniko älähätää mutta Ali on paras räätäli=Unique räätäli siis SBB hotellin vastapäätä ei kulmassa vaan vähän ylempänä.

        joku kysy Sunjay numeroa. hyvä tietää, että ali on siinä vanhalla paikkaa mutta uudessa tilassa.
        onkohan siinä vanhassa alin paikassa sama räätäli mikä sinne tuli viime vuonna?
        ihan ok sekin.
        en nähnyt heti alin uutta paikkaa ja naapurit vähän huijasivat minua, että ali ei ole siellä enään vaan hänellä on toinen paikka galgutessa totta se tietysti oli, mutta eivät kertoneen minulle kun en tiennyt että ali oli siinä vieressä. ali on hyvä räätäli ja mukava ihminen menen taas helmikuussa alille teettämään vaatteita. olen hänen vaha asiakas ja paljon teettänyt hänellä vaatteita eikä minulla ole valittamista - kaikki on onnistunut hyvin.


      • goa1
        ggooaa kirjoitti:

        joku kysy Sunjay numeroa. hyvä tietää, että ali on siinä vanhalla paikkaa mutta uudessa tilassa.
        onkohan siinä vanhassa alin paikassa sama räätäli mikä sinne tuli viime vuonna?
        ihan ok sekin.
        en nähnyt heti alin uutta paikkaa ja naapurit vähän huijasivat minua, että ali ei ole siellä enään vaan hänellä on toinen paikka galgutessa totta se tietysti oli, mutta eivät kertoneen minulle kun en tiennyt että ali oli siinä vieressä. ali on hyvä räätäli ja mukava ihminen menen taas helmikuussa alille teettämään vaatteita. olen hänen vaha asiakas ja paljon teettänyt hänellä vaatteita eikä minulla ole valittamista - kaikki on onnistunut hyvin.

        Heippa!
        Ali on viime vuotisessa paikassa, siihen toiseen paikkaan on tullut uusi. Tänäkin vuonna sanovat ettei ali ole enää täällä jos ei huomaa alin paikkaa.


      • ggooaa
        goa1 kirjoitti:

        Heippa!
        Ali on viime vuotisessa paikassa, siihen toiseen paikkaan on tullut uusi. Tänäkin vuonna sanovat ettei ali ole enää täällä jos ei huomaa alin paikkaa.

        sitten on helppo mennä suoraan alille ei tarvi selitellä uudelle räätälille mitään.
        pyydä sandin hankkia "kauppaansa" sitä voide odomos hyttysmyrkkyä muistaakseeni ruusu tuoksu - tulen goalle 7.2 en mene sea breeze hotelliin, mutta ostaisin voiteet sandyltä kun menen käymään alille varmaan 9 tai 10.2 .(ostaisin 2 tuubia) hyvää ei kuivata ihoa niin kuin se sray.
        mihin aikaan ali yleensä tulee kaupalleen aamulla?


      • Eikös sitä Odomosta
        ggooaa kirjoitti:

        sitten on helppo mennä suoraan alille ei tarvi selitellä uudelle räätälille mitään.
        pyydä sandin hankkia "kauppaansa" sitä voide odomos hyttysmyrkkyä muistaakseeni ruusu tuoksu - tulen goalle 7.2 en mene sea breeze hotelliin, mutta ostaisin voiteet sandyltä kun menen käymään alille varmaan 9 tai 10.2 .(ostaisin 2 tuubia) hyvää ei kuivata ihoa niin kuin se sray.
        mihin aikaan ali yleensä tulee kaupalleen aamulla?

        ..ole vähän joka supermarketissa?? Ja tuskin kahdella putkilolla pärjää sitten kesällä täällä marjareissuilla, useampi kannattaa tuoda mukana. Viime kesänäkin hukkasin metsässä yhden putkilon Odomosta. Pistorasiaan tuleva Mortein moskiittokarkoitin kannattaa myös ostaa ja useampi, toimii hyvin täällä suomalaisiin hyttysiin.


      • numeron hävittänyt
        goa1 kirjoitti:

        Heippa!
        Mama käy Alilla räätälillä myös, menen myös huomenna. Onko kyseessä siis Santun puhelinnumero vai jpkun Sanjoyn? Santun numeron saan huomenna.

        Katsotaan moniko älähätää mutta Ali on paras räätäli=Unique räätäli siis SBB hotellin vastapäätä ei kulmassa vaan vähän ylempänä.

        En halua Santun numeroa vaan Sunjayn tai hänen pomonsa Davidin,Ali kyllä tietää ketä tarkoitan jos viitsit kysyä häneltä.


      • goa11
        ggooaa kirjoitti:

        sitten on helppo mennä suoraan alille ei tarvi selitellä uudelle räätälille mitään.
        pyydä sandin hankkia "kauppaansa" sitä voide odomos hyttysmyrkkyä muistaakseeni ruusu tuoksu - tulen goalle 7.2 en mene sea breeze hotelliin, mutta ostaisin voiteet sandyltä kun menen käymään alille varmaan 9 tai 10.2 .(ostaisin 2 tuubia) hyvää ei kuivata ihoa niin kuin se sray.
        mihin aikaan ali yleensä tulee kaupalleen aamulla?

        Ostimme eilen siitä kioskilta tuubin
        Ali on n 10 aamusta iltaan


      • ggooaa
        goa11 kirjoitti:

        Ostimme eilen siitä kioskilta tuubin
        Ali on n 10 aamusta iltaan

        kiitos paljon avusta ja hauskaa loman jatkoa ....maltan tuskin odottaa että pääseen taas goalle...


    • kokemusta on

      Ei ne kaikki taksit oo Santun,ei kannata uskoo kaikkee p...aa mitä Santtu satuilee,eikä se muutenkaan oo kauheen luotettava kaveri,ei aina muista mitä on sovittu tai sit muistaa ihan omiaan

      • !!!!????

        moni kuski hotellin edessä vain sanoi kun kuskasivat, että ajavat santulle , varmaan muidenkin autoja ...niillähän on määrätty paikat ja eivät saa mennä toisten alueille.
        santtu on santtu ja intia on intia näihän se menee . tosin ei se minua ole koskaan huijannut , mutta tiedän, että goalaistenkin keskuudessa on kova kateus ja kilpailu ja goalaiset ovat goalaisia eikä itse oikein pidä näistä jotka tulevat muualta töihin turisti kaudeksi.
        hauska paikka lomailla silti...ei tämä niin vakavaa ole...


    • numeron hävittänyt

      täsmennys:Sunjay ei ole Santun kuski vaan Davidin.Ollaan menossa jo tammikuussa,joten toivottavasti saadaan tieto ennen sitä.

    • goa1

      En myöskään kannata Santtua, muut taxit eivät edes uskalla ajaa lähelle hotellia, kun se on "santun" aluetta

      • ggooaa

        tämä on yleinen tapa goalla ja monessa muussa aasian maissa kukaan muu taxi ei uskalla eikä saa tulla hakemaan hotellilta , mutta paluukyydin saa tuoda kuka vaan hotellille.
        olin eri hotellissa viime vuonna ja muut taksit eikä santtu voinut tulla hakemaan toiselta hotellilta vaan sovittiin tapaaminen kadun päähän ei hotellin eteen.


      • intia mielessäin
        ggooaa kirjoitti:

        tämä on yleinen tapa goalla ja monessa muussa aasian maissa kukaan muu taxi ei uskalla eikä saa tulla hakemaan hotellilta , mutta paluukyydin saa tuoda kuka vaan hotellille.
        olin eri hotellissa viime vuonna ja muut taksit eikä santtu voinut tulla hakemaan toiselta hotellilta vaan sovittiin tapaaminen kadun päähän ei hotellin eteen.

        Olen ollut monissa hotelleissa, myös SBB, ja aina oma vakikuskini on odottanut hotellin edessä, jos jostain syystä olen viipynyt. Olen myös kertonut hotellin takseille odottavani taksikuskiystävääni, jos norkoilen puolestani ennen aikojaan odotattamassa. Kaikki ovat ymmärtäneet, todenneet vain okei.
        Jokaisellahan on oikeus valita kyytinsä ja kuskinsa. Paljon olen myös käyttänyt riksaa viime vuosina.


    • "Santtu"

      Onkohan tässä nyt eksytty taas aiheesta?Aloittajahan kysyi Sunjayn numeroa,ja nyt kaikki paasaa vaan Santusta sun muusta ;-)

      • Niin kysyikin,

        mutta keskustelupalstoilla on tapana keskustella, ja keskustelut usein polveilevat. Se taas tekee keskustelun seuraamisesta viihdyttävää, sekä saattaa osaltaan tarjota lukijoille muutakin hyödyllistä tietoa.

        Ne, joita jutut eivät kiinnosta, voivat aina jättää kyseisen kohdan lukematta.


      • Hehee ja numero on
        Niin kysyikin, kirjoitti:

        mutta keskustelupalstoilla on tapana keskustella, ja keskustelut usein polveilevat. Se taas tekee keskustelun seuraamisesta viihdyttävää, sekä saattaa osaltaan tarjota lukijoille muutakin hyödyllistä tietoa.

        Ne, joita jutut eivät kiinnosta, voivat aina jättää kyseisen kohdan lukematta.

        ..vieläkin hakusessaan :D Kait teillä on nyt kännykässänne se taksikuskin numero, kun noin asiantuntijoita olette ja tiedätte kuskin. Meilläkin on oman kuljettajan numero ja saadaan tarvittaessa facebookissakin yhteys.


      • "Santtu"
        Hehee ja numero on kirjoitti:

        ..vieläkin hakusessaan :D Kait teillä on nyt kännykässänne se taksikuskin numero, kun noin asiantuntijoita olette ja tiedätte kuskin. Meilläkin on oman kuljettajan numero ja saadaan tarvittaessa facebookissakin yhteys.

        Ai että sulla on ihan oma kuski ja kaikkee,oot vissiin myös tosi tarkka kun et vissiin oo koskaan hukannu yhtään numeroa,hehee ja sillee ;-)


      • Pakko olla kuski
        "Santtu" kirjoitti:

        Ai että sulla on ihan oma kuski ja kaikkee,oot vissiin myös tosi tarkka kun et vissiin oo koskaan hukannu yhtään numeroa,hehee ja sillee ;-)

        No onha noita numeroita hukkunu, mutta sen vuoksi on tehty noita fb juttuja, että saa sieltä yhteyden tarvittaessa. Oma kuljettaja on oikeastaan pakko olla, vie lapset kouluun ja hakee illlalla, vaimo ostoksille ja hakee vieraat lentokentältä jne. Autona Toyota Innova diesel, tämä nykyinen 7h ja aiempi oli 8h versio.


    • Paras ketju tämä

      Eipä löytynyt keneltäkään numeroa tämän ketjun perusteella. Ootte te mainioita! Laittakaa se puhelinnumero nyt visusti talteen, että osaatte soitaa Sunjaylle ja muille Santuille ensi vuonna.

    • hohhoijaa taas

      Goan alueella Santtuja ja Sunjaylle on satoja ja takseja satoja, jokaiselle loma päivälle uusi santtu tai Sunjay
      herätkää jo
      ja
      Odomosta niskaan illalla

      älkää palvotko täällä Santtuja ja Sunjayta

      jokainen Goalla osaa taksia käyttää/Bussia/Junaa, kaikki palvelee turisteja hyvin.

      Ei Intialaiset huijaa, sehän on Intialainen rehellinen vilppi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe