Onko naisen kokemattomuus miehelle ongelma?

tietämätön

Niin...Olen 19-vuotias nuori nainen, joka ei ole koskaan seurustellut. Elämässä on ollut vähän muita asioita pinnalla liikaakin. Olen siis neitsyt (!) Kamalaa :D jotenkin tuntuu, että se on taakka ja kaikki arvostavat kokemusta...kun se nykynuorilla menee jo 12-14 ikäisinäkin, mistä voi olla montaa mieltä.

Olen itsestäni huolehtiva, ihan kaunis nainen, jota miehet "piirittää" baareissa. Jotakin pientä säätöä tulee tehtyä ja välillä kuulee pyyntöjä yökaveriksi. En ole kuitenkaan ainakaan toistaiseksi lähtenyt, koska se ei tunnu hyvältä ja voisi vahingoittaa siitä syystä - tuskin olen vielä valmis. Yhden illan säädöt ovat jääneet yhteen iltaan. Seurustelusuhdettakaan tuskin on tiedossa, koska en halua myöskään tulla kahlituksi ihan heti ja ei ole osunut oikea ihminen kohdalle. En ole edes tapaillut miehiä erityisesti, käynyt treffeillä tms., miehiä ei ole kummemmin edes kavereina. Välillä käy mielessä lähteä vieraan matkaan, jotta vaan pääsisi neitsyydestään, vaikka moni varoittelee.

Minua kiinnostaakin, mitä mieltä miehet ovat? Onko naisen kokemattomuus ongelma? Mitä ajattelette, jos nainen on neitsyt esim 25-vuotiaana? Haittaako se naisessa, jonka kanssa harkitsette pitkää suhdetta? Entä baari-illan tuttavuudessa? Itse liukenen paikalta mieluummin kuin sanon yössä tapaamalleni tyypille, että olen neitsyt. Minulla on mielikuva, että siinä vaiheessa miehet juoksevat pakoon. :D

Olenko oikeilla raiteilla vai enkö tunne miehiä ollenkaan?

35

2229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M jkl

      Väärillä raiteilla olet. Kyllä miehiä kiinnostaa kovasti neitsytkin...

    • Mies 23

      Tuollainen nainenhan on melkein joka miehen unelma. Ei miehet yleisesti ottaen arvosta sellaisia naisia jotka on olleet todella monen miehen kanssa. Miehillä se tuntuu sitten taas olevan aivan toisinpäin että olet joku luuseri kaikkien mielestä jos et ole poikuutta menettänyt.

      Ei naisilla luulisi olevan mitään paineita neitsyyden menettämisestä koska tilaisuus tulee kyllä heti kun niin haluaa toisin kuin miehillä. Miksi et kokeilisi jotain minun kaltaistani kilttiä ja kunnollista miestä niin et lähtisi minkään pelimiehen matkaan ja saisi henkisiä haavoja sellaisesta? Kyllä mua tietysti jännittäis olla kokemattoman naisen kanssa koska itsekin olen melkein kokematon ja se olis varmaan aikamoista räpellystä kun molempia jännittäis se tilanne.

    • tietamaton94

      Olen aloittaja, rekisteröin vain nimimerkin.

      Yllättävää ja kiinnostavaa kuulla tuo unelmajuttu :D tai onhan se jo tiedossa, että sängystä toiseen hyppivä nainen saa eri maineen kuin samaa harrastava mies mutta jotenkin se kokemus tuntuu olevan iso asia.

      Yksi kaverini päätti pitkän parisuhteen ja alkoi sen jälkeen harrastaa tuota, hänellä on myös "säätöjä", joiden kanssa harrastetaan seksiä ja tehdään tavallisia asioita, mutta parisuhde ei ole virallinen eli sitova. Hän koko ajan jaksaa korostaa kokemuksiaan, miten mahtavaa on kun on monia miehiä ja kokemuksia :D ja toitottaa samaan aikaan sitä, että ainoa oikea vaihtoehto on hankkiutua parisuhteeseen, koska kukaan ei kuulemma halua esim. yhden yön jutuksi neitsytnaista, joka on kokematon ja epävarma. Ehkä kaverin ajatukset on tarttuneet. :D

      Paineita alkaa tässä iässä jo olla, kun 13-vuotiaat puhuvat seksistä ja omat kaverit, itse joudut olemaan vieressä hiljaa. Tuntee olevansa ihan ulalla koko asiasta. Ja kiltti ja kunnollinen mies olisi ihanteellinen, mutta ei oo kävellyt vastaan :D ja parisuhdetta en välttämättä halua vielä, en tiedä miten siihen kunnollinen tyyppi suhtautuisi. Olisi vaan kamalaa huomata joskus 35-vuotiaana olevansa edelleen neitsyt, jos ei olisi lähtenyt vieraan matkaan, ollut parisuhteessa tai tavannut oikeaa ihmistä. Siksi olen harkinnut vieraan matkaan lähtemistä...Parasta varmaan olisi tavallaan molempien kokemattomuus, koska kumpikin olisi epävarma.

      Baarissa moni on niin hyökkäävä. Mietin joskus, laantuisiko into jos tokaisisi, että olen muuten neitsyt :D
      Tulee sellainen ajatus, että esim kokeneelle miehelle neitsytnainen =kokematon lapsi tai ei kelvannut kenellekään :P mistä ei kyllä ole kyse, mutta...Ehkä olen kuunnellut liikaa kaveriani, jolla menee lujaa. :D

    • ajatukset on

      ”Niin...Olen 19-vuotias nuori nainen, joka ei ole koskaan seurustellut … Mitä ajattelette, jos nainen on neitsyt esim 25-vuotiaana?”

      Et tunne tosimiehiä ollenkaan ja lieneekö oma ikäsikin arvoitus?
      25-vuotiaan neitsyeen korkkaamisesta olisin suorastaan ylpeä luottamuksen osoituksesta, riippumatta suhteen pituudesta.

      Pitkään vakisuhteeseen valitsisin mieluiten max 27v neitsyen. Minusta naselle ehdottomasti paras aloitusikä pitkän päälle on yleensä 24–27v, mutta hyviä poikkeuksiakin on.

      Molempien kokemattomuus on hyvä asia alaikäisille, mutta aikuisen naisen on viisainta turvautua luotettavaan tuttuun mieheen joka osaa.

      ”kukaan ei kuulemma halua esim. yhden yön jutuksi neitsytnaista, joka on kokematon ja epävarma.”
      – se mitä muut naiset kertovat haluavansa ja tietävänsä miehistä on pelkkää legendaa. Kukaan ei voi tietää mikä on sinulle parasta, se sinun pitää itse ratkaista. Ihan vieraan matkaan lähteminen lienee enempi uhkapeliä. ”Yhden yön jutut” korkkaamattoman naisen kanssa lienee enempi harhaluuloa. Totuus ensikertalaisen kanssa on lähempänä yhtä minuuttia kuin yhtä yötä.

      • lifemocker

        mä en kyllä suhteeseen ottas neitsyttä. ne sellaiset suhteet kun harvoin tulevat kestämään


    • Kuman

      Olet täysin väärässä.

      Edellisiä kirjoittajia kompaten, neitsyt-nainen on aivan unelmatapaus.

      Ainoastaan jotkut kertaseksiä hakevat ja todella lyhytnäköisesti ajattelevat voivat karsastaa. Mutta noin lyhytnäköisesti ajatteleva on sen verran tyhmä, että miksi sellaisen kanssa edes seurustella? Ajan kanssa sitä oppii paremmaksi, muutaman vuoden päästä sillä ei ole mitään eroa oliko alussa kokenut vai kokenut.

      Toiseksi koska et ole ollut suhteessa, et ole myöskään epäonnistunut yhdessäkään suhteessa. Kyllähän sekin kertoo paljon naisesta, jos on monta kertaa epäonnistunut suhteissaan. Joko kykenemättömyydestä olla suhteessa, tai huonosta miesmausta. Taidot joilla suhdetta pidetään yllä ovat aivan eri kuin ne joilla niitä muodostetaan.

      • lifemocker

        on erittäin lyhytnäköistä ottaa kokematon nainen, koska jos molemmilla ei ole about samat lähtökohdat yhteistä parisuhdetta luotaessa, homma todennäköisemmin epäonnistuu kuin onnistuu


      • Kuman
        lifemocker kirjoitti:

        on erittäin lyhytnäköistä ottaa kokematon nainen, koska jos molemmilla ei ole about samat lähtökohdat yhteistä parisuhdetta luotaessa, homma todennäköisemmin epäonnistuu kuin onnistuu

        Täysin naurettava väite.

        Erilaisia "lähtökohtia" ihmisten välillä on ääretön määrä, jotka kaikki vaihtelevat laajalla skaalalla. Kokemattomuus seksissä on vain yksi niistä. Yksittäisestä poikkeamasta "lähtökohdissa" ei voi itseisarvoisesti päätellä yhtään mitään.

        Jos tarkastellaan eroa erittäin kokeneen ja kokemattoman välillä. Niin tottai kokeneen ja kokemattoman parisuhde todennäköisesti epäonnistuu. Koska kokeneella jo pitkä historia epäonnistuneita parisuhteita takanaan. Kokenut tuskin koskaan tulee onnistumaan parisuhteessaan. Riippumatta siitä onko toinen yhtä kokenut tai kokenemattomampi.

        Parisuhteessa onnistuminen ei muutenkaan ole lähtökohdista kiinni, vaan motivaatiosta ja kyvystä.


      • lifemocker
        Kuman kirjoitti:

        Täysin naurettava väite.

        Erilaisia "lähtökohtia" ihmisten välillä on ääretön määrä, jotka kaikki vaihtelevat laajalla skaalalla. Kokemattomuus seksissä on vain yksi niistä. Yksittäisestä poikkeamasta "lähtökohdissa" ei voi itseisarvoisesti päätellä yhtään mitään.

        Jos tarkastellaan eroa erittäin kokeneen ja kokemattoman välillä. Niin tottai kokeneen ja kokemattoman parisuhde todennäköisesti epäonnistuu. Koska kokeneella jo pitkä historia epäonnistuneita parisuhteita takanaan. Kokenut tuskin koskaan tulee onnistumaan parisuhteessaan. Riippumatta siitä onko toinen yhtä kokenut tai kokenemattomampi.

        Parisuhteessa onnistuminen ei muutenkaan ole lähtökohdista kiinni, vaan motivaatiosta ja kyvystä.

        "Niin tottai kokeneen ja kokemattoman parisuhde todennäköisesti epäonnistuu. Koska kokeneella jo pitkä historia epäonnistuneita parisuhteita takanaan."

        väärin. se epäonnistuu siksi, ettei tällä kokemattomalla ole mitään hajua miten seurustellaan ja miten suhteessa ollaan.

        suhteet kun opettavat ja kokematon tekee enemmän kaikenlaisia virheitä, mitä kokenut osaa välttää!


      • Kuman rides again
        lifemocker kirjoitti:

        "Niin tottai kokeneen ja kokemattoman parisuhde todennäköisesti epäonnistuu. Koska kokeneella jo pitkä historia epäonnistuneita parisuhteita takanaan."

        väärin. se epäonnistuu siksi, ettei tällä kokemattomalla ole mitään hajua miten seurustellaan ja miten suhteessa ollaan.

        suhteet kun opettavat ja kokematon tekee enemmän kaikenlaisia virheitä, mitä kokenut osaa välttää!

        Ei. Ihmisillä joilla "ei ole mitään hajua miten seurustellaan" ei sellaista koskaan tulekkaan. Malli seurustelulle opitaan enimmäkseen omilta vanhemmilta, sekä yhteisöltä. Se muodostuu ihan ilman henkilökohtaista kokemusta omasta suhteesta.

        Ongelmat seurustelussa johtuvat enimmäkseen väärästä mallista, epäyhteensopivista persoonnallisuuksista, selvittämättömistä tunne-/psykkisistä ongelmista (jotka eivät todellakaan parane epäonnistuneessa suhteessa).

        "suhteet kun opettavat ja kokematon tekee enemmän kaikenlaisia virheitä, mitä kokenut osaa välttää!"

        Suhteessa tapahtuvat ja sen kaatavat "virheet", kuten vaikka pettäminen, agressiivinen/väkivaltainen käytös, itsekeskeisyys, taloudenhallinta jne. Johtuvat aivan muusta kuin kokenemattomuudesta parisuhteessa. Nämä kaikki "virheet" on ihan maalaisjärjellä vältettävissä/selvitettävissä, eikä todellakaan vaadi minkäänlaista henkilökohtaista kokemusta suhteessa olosta.

        Luuletko oikeasti jotain niin uskomattoman typerää, että esimerkiksi sen että suhteessa pettäminen ei ole hyvä idea, oppii vain pettämällä suhteessa ja huomaamalla, että se ei ollutkaan kovin hyvä idea?

        Ihan puhdas tilastollinen fakta on, että henkilöt jotka ovat jo aiemmin eronneet, eroavat vielä suuremmalla todennäköisyydellä aina seuraavassa suhteessa. Joka käänteisesti tarkoittaa sitä, että henkilö jolla on ollut vähemmän/ei lainkaan suhteita takanaan suuremalla todennäköisyydellä onnistuu suhteessaan. Enemmistö läpi elämänkestäneistä suhteista, ovat olleet molempien osapuolien ensimmäinen suhde.

        Koska selvästi et edes ymmärrä syitä mihin suhteet oikeasti kaatuvat, ei ole mikään ihme että kuvittelet jotain noin naurettavaa.

        Tunaroimalla ei opi miksikään muuksi kuin tunariksi.


      • ....
        lifemocker kirjoitti:

        "Niin tottai kokeneen ja kokemattoman parisuhde todennäköisesti epäonnistuu. Koska kokeneella jo pitkä historia epäonnistuneita parisuhteita takanaan."

        väärin. se epäonnistuu siksi, ettei tällä kokemattomalla ole mitään hajua miten seurustellaan ja miten suhteessa ollaan.

        suhteet kun opettavat ja kokematon tekee enemmän kaikenlaisia virheitä, mitä kokenut osaa välttää!

        "se epäonnistuu siksi, ettei tällä kokemattomalla ole mitään hajua miten seurustellaan ja miten suhteessa ollaan".


        Siiis mitä helvettiä, miten kokemattomuus eli neitsyys/poikuus voi pilata suhteen..??? on nimitäin olemassa neitsyitä ihmisiä, jotka kuitenkin on ollut pitkissäkin suhteissa...


      • KokematonLikka
        lifemocker kirjoitti:

        "Niin tottai kokeneen ja kokemattoman parisuhde todennäköisesti epäonnistuu. Koska kokeneella jo pitkä historia epäonnistuneita parisuhteita takanaan."

        väärin. se epäonnistuu siksi, ettei tällä kokemattomalla ole mitään hajua miten seurustellaan ja miten suhteessa ollaan.

        suhteet kun opettavat ja kokematon tekee enemmän kaikenlaisia virheitä, mitä kokenut osaa välttää!

        Totta kyllä että kokematon voi tehdä ns. virheitä suhteessa, mutta saanen kysyä millaisia virheitä nämä sitten on mistä suhde voi kaatua? Vaikea kuvitella, että kokematon tekisi yhtään sen todennäköisemmin parisuhteessa pahoja virheitä kuin muutkaan suhteista kokemusta omaavat kun ottaa huomioon, että yhtälailla kokeneillakin suhteet kaatuu. Niin kauan kun pysyy uskollisena ja kunnioittaa toista ihmisenä niin eikö siinä jo ne pahimmat virheet olla jo vältetty? Loput oppii samalla kun toisen kanssa kun suhde syvenee vai voiko? Olisi siis hyvä jos asiaa valoittaisit, sillä ainut asia, mikä minulle tulee mieleen, mihin suhde voi kaatua kokemattomalla helpommin kuin kokeneella on se, että kokematon ihminen ei hyppääkkään ensimmäisten kolmen tapailukerran jälkeen sänkyyn ...


      • kokematon2
        lifemocker kirjoitti:

        "Niin tottai kokeneen ja kokemattoman parisuhde todennäköisesti epäonnistuu. Koska kokeneella jo pitkä historia epäonnistuneita parisuhteita takanaan."

        väärin. se epäonnistuu siksi, ettei tällä kokemattomalla ole mitään hajua miten seurustellaan ja miten suhteessa ollaan.

        suhteet kun opettavat ja kokematon tekee enemmän kaikenlaisia virheitä, mitä kokenut osaa välttää!

        Olen 18v tyttö, ensimmäistä kertaa parisuhteessa. Toivoin aina, että se eka poika olisi jo joskus seurustellut ja osaisi ns. "viedä hommaa eteenpäin". Tämä ensimmäinen ja nykyinen poikaystäväni seurustelee nyt ensimmäistä kertaa ja tuntuu, että emme etene ollenkaan. Olemme olleet jo monta kertaa yhdessä ja suudeltu vain kerran, minun aloitteesta. halaillaan paljon ym, mutta itse tahtoisin enemmän ja olisin todella onnellinen ja kiitollinen, jos mie veisi asiaa eteenpäin


    • treffit?

      ai ai ai mikä ajattelutapa! näin nuorella ikää kuin 20v ottaisin mielummin sen neitsyimmän kuin jonkun kokeneemman. Neitsyt... kuin unelma! usko pois :) tosin monet naiset ajattelee että se on riesa ja siitä pitää päästä nopeaa eroon.

    • tietamaton94

      Alan kallistua siihen, että olen kuunnellut liikaa kaveriani, koska yksikään teistä ei ole sanonut luulojeni olevan oikein. Miesporukassa tapaa monesti vaan machoilijoita/kaverien seurassa esittäjiä, ehkä pitäisi tutustua ilman mitään rooleja.

      "Et tunne tosimiehiä ollenkaan ja lieneekö oma ikäsikin arvoitus?
      25-vuotiaan neitsyeen korkkaamisesta olisin suorastaan ylpeä luottamuksen osoituksesta, riippumatta suhteen pituudesta."

      Oma ikäni on se, minkä alussa sanoinkin. Mutta enpä tosiaan taida tuntea. Lähinnä olen tavannut baareissa miehiä ja kaveriporukassa. Baareissakin jotkut etsivät naisia monta kertaa viikossa ja tunnen tyyppejä, jotka seksin perusteella arvioivat, haluavatko tavata jatkossa vai eivät. Tosin tällaiset tyypit taitavatkin olla juuri näitä pelureita, joille ei neitsyyttä kannattaisi edes antaa.

      "se mitä muut naiset kertovat haluavansa ja tietävänsä miehistä on pelkkää legendaa. Kukaan ei voi tietää mikä on sinulle parasta, se sinun pitää itse ratkaista. Ihan vieraan matkaan lähteminen lienee enempi uhkapeliä. ”Yhden yön jutut” korkkaamattoman naisen kanssa lienee enempi harhaluuloa. Totuus ensikertalaisen kanssa on lähempänä yhtä minuuttia kuin yhtä yötä."

      Sitä olen ajatellutkin, että yhden yön juttua hakevat voivat etsiä juuri koko yön kestävää ja osaavaa seuraa...elleivät sitten liiku samalla asialla.

      "Ainoastaan jotkut kertaseksiä hakevat ja todella lyhytnäköisesti ajattelevat voivat karsastaa. Mutta noin lyhytnäköisesti ajatteleva on sen verran tyhmä, että miksi sellaisen kanssa edes seurustella? Ajan kanssa sitä oppii paremmaksi, muutaman vuoden päästä sillä ei ole mitään eroa oliko alussa kokenut vai kokenut."

      Totta...Itse en vaan ole tällä hetkellä yhtään parisuhdehakuinen, vaan haluan pikkukivaa. Isommasta jutusta, eli neitsyydestä taas mieluummin haluaisin eroon. Mutta sekin voi kertoa siitä, että en ole valmis kumpaankaan. Kiire on eroon neitsyydestä mutta ei "köytetyksi".

      "Toiseksi koska et ole ollut suhteessa, et ole myöskään epäonnistunut yhdessäkään suhteessa. Kyllähän sekin kertoo paljon naisesta, jos on monta kertaa epäonnistunut suhteissaan. Joko kykenemättömyydestä olla suhteessa, tai huonosta miesmausta. Taidot joilla suhdetta pidetään yllä ovat aivan eri kuin ne joilla niitä muodostetaan."

      Hieno ajatus. Kiitos tästä :)

      "ai ai ai mikä ajattelutapa! näin nuorella ikää kuin 20v ottaisin mielummin sen neitsyimmän kuin jonkun kokeneemman. Neitsyt... kuin unelma! usko pois :) tosin monet naiset ajattelee että se on riesa ja siitä pitää päästä nopeaa eroon."

      Kiva kuulla! :) Etenkin noinkin nuoren suusta, koska usein nuoremmatkin miehet esittävät ja machoilevat seksillä. Totuus voi olla kuitenkin toinen kuin poikaporukassa naisten aikana heitetyt jutut :P
      Kyllä, noin tulee ajateltua usein, siksi niin kiire. Täytyy kai yrittää vaihtaa ajattelutavaksi tällä palstalla usein kuultu "neitsyt, kuin unelma" ja antaa kaverin puhua, mitä tahtoo. :)

    • huh2

      Minulla ei ole näköjään hätää...Olen 15-vuotias tyttö ja tuntuu että puolet kavereistani on ollut jo sängysssä!

    • lifemocker

      "Onko naisen kokemattomuus ongelma? "

      - tavallaan on, koska ensimmäiset suhteet harvemmin kestävät ja kokemattomat naiset ovat kokemattomia myös parisuhdeasioissa, kun ensimmäinen tai pari ensimmäistä suhdetta menee opetellessa parisuhteessa olemista. lisäksi taas seksi on paljon vapautuneempaa jos naisella ei ole mitään estoja ja hän tietää mistä pitää ja hänellä on edes vähän hajua mistä mieskin pitää. ei aina viitsisi alkaa IHAN alustapitäen kaikkea opettamaan (vaikka jokainen ihminen tietysti uudessa suhteessa pitääkin opetella uudestaan, mutta se on paljon helpompaa jos toinen edes perusasiat tietää)

      lisäksi nuorissa ja kokemattomissa tytöissä näkyy se, ettei tiedetä vielä elämästäkään mitään. he ovat vähän niinkuin ajopuita merellä, seilaavat siellä vielä täysin ilman suuntaa ja saattavat lipua vielä ihan minne päin tahansa. joten suhde mielessä kokemattomuus ei nyt ainakaan mulle ole mitenkään "hyvä" asia.

      sitten vielä kun kokemattomille ihmisille saattaa tulle jossain vaiheessa se hinku, että halutaan tietää miltä ne muutkin ihmiset tuntuvat niin ei se auta sitä pitkän suhteen luomista yhtään.

      "Mitä ajattelette, jos nainen on neitsyt esim 25-vuotiaana? "

      - mikäs siinä. jokaisen oma asia. mutta kuten sanoin niin kynnys luoda tälläisen kanssa suhde on tavallista korkeampi

      "Haittaako se naisessa, jonka kanssa harkitsette pitkää suhdetta? Entä baari-illan tuttavuudessa?"

      - ainakin mua haittaa. tosin en yhden illan juttuja harrasta joten niistä en tiedä. en kyllä ottaisi baarista mukaan naista joka on neitsyt. kyllä se ensimmäinen seksikokemus olisi hyvä saada siinä parisuhteessa ja lähteä rakentamaan suhteessa sitä seksuaalisuuttaan kuin tuolla ilman mitään tunteita täysin vieraan ihmisen kanssa!

    • Dampiel

      Neitsyt nainen on kultaakin arvokkaampi miehelle. älä ikinä vähättele sitä.
      ne miehet jotka ei arvosta sinua ja sinun tapaa eivät arvosta ketään muutakuin itseään joten mitään menetettävää ei ole

      • lifemocker

        "Neitsyt nainen on kultaakin arvokkaampi miehelle."

        vain jos mieskin on kokematon


      • aatumis
        lifemocker kirjoitti:

        "Neitsyt nainen on kultaakin arvokkaampi miehelle."

        vain jos mieskin on kokematon

        itse löysin oman vaimoni kun olimme molemmat 24 vuotiaita, hän oli täysin kokematon landelais flicka ja minä taas kaupunkilainen jonka nuoruus ollut vähän turhankin vilkasta. Neljän vuoden jälkeen ollaan nyt naimisissa ja täytyy sanoa että mitään seurustelua ei opita vaihtelemalla partneria kuin sukkia. Minulle aina jokainen suhde ollut ihan omanlaista 'opettelua'.

        Niin ja tänkin piti olla tosiaan aluks yhden illan juttu, sitten vakio pano ja kappas vaan niin sormukset on nyt molemmilla :D


    • Toinen tietämätön93

      Ihana kuulla että miehet ottavat sen kunniana että saavat viedä naisen neitsyyden :) itse olen kohta 20 ja edelleen neitsyt, jossakin vaiheessa on tuntunut siltä, että haluaisi mahd. nopeasti eroon siitä.. Mutta nykyään en enää niin ajattele; sillä neitsyyden menetys on minulle "iso asia" siinä suhteessa, että haluan menettää sen selvinpäin, ja ennenkaikkea tärkeälle ihmiselle josta välitän ja joka välittää minusta! :)

      Joskus olen myös ajatellut, että olen miesten mielestä outo tms.. Mutta näin ei siis ole, vai? Näitä juttuja lukiessani kyllä tunnen itseni arvokkaaksi, aarteeksi ja jopa unelmaksi!!

      Kunpa vain saisin menettää neitsyyteni jollekkin miehelle, joka minua rakastaa ja ketä minä rakastan :)

      P.S ei kyllä liity asiaan, mutta anteeksi mahd. kirjoitusvirheet, kirjoitan puhelimella... :D

      • kokjep

        Se menee niin, että keskenkasvuiset miehet etsivät ja teeskentelevät kokenutta.
        Tosimies arvostaa ensisijassa naisen asennetta ja itsetuntoa, kokemusten määrllä ei ole merkitystä.

        Jos neitsyys on ongelma niin vika on päässä, ei neitsyydessä. Silloin pitää hoitaa ensi yläpää kuntoon.


    • 1994

      Itsekin olin vielä pari kuukautta sitten neitsyt. Ja mielestäni ainakin idin itseäni kauhean outona, koska muut koko ajan puhuivat nais asioistaan. Niin jäin aina ulkopuoliseksi.

      Ja samaa mieltä olen, että neitsyys kannattaa menettää ihmiselle jota rakastaa. Näin kävi minullekin.

      Ja minä ainakin ottaisin neitsyen naisen kuin sellaisen jolla koko ajan eri mies. Mun mielestä se on rohkeaa olla vielä neitsyt vanhempanakin. Osaa tavallaaan näyttää muille että ei ole joka miehen lelu, vaan arvostaa tosi rakkautta.

      Ja joo ei ole mitään parasta tekstii

    • kundi-22

      En ole tietääkseni koskaan harastanut seksiä naisen kanssa jolla on vielä neitsyys tallella, mutta vastaanpa silti. Naisen kokemattomuus SAATTAISI osoittautua ainoaksi negatiiviseksi asiaksi. Kokemattomana hän ei ehkä tiedä miten toimia ja koko seksi voisi olla enemmän tai vähemmän säätöä. Jotkut miehet voisivat tästä hämmentyä tai turhautua mikäli he eivät tiedä naisen olevan neitsyt. Kannustaisinkin mainitsemaan tästä ennen seksiä ja uskoisin jokaisen vähääkään fiksumman miehen kyllä ymmärtävän, sekä osaavan suhtautua tilanteeseen eritavalla.

      Itse ainakin arvostaisin neitsyttä enemmän, kuin korttelin jokaista kundia pannutta hupakkoa. Tai ylipäätään naista, joka on luonut itselleen helpon maineen. Mikäli haluat neitsyytesi menettää ja et koe baarissa saavasi kiinnostusta oikeanlaisilta miehiltä, niin miksi et menisi itse juttusille? Olettaen, että olet painoltasi terveissä mitoissa sekä muutenkin siedettävän näköinen, niin eipä luulisi seuran saamisen olevan vaikeaa. Suomessa nainen saa kyllä seksiä, jos niin haluaa. Miehillä tilanne on toinen, vaikka ulkokuori ja pääkoppa olisikin kunnossa. Kannattaa kuitenkin ehkäpä valita joku fiksun oloinen ja mukavan tuntuinen kundi, eikä limaista kukkoilijaa.

      Onnea matkaan!

    • Ei todellakaan haittaa pätkän vertaa. Päinvaston plussaahan se on. Ainakin silloin jos kokeilunhalua riittää :)

    • tämänhetkinen

      En todellakaan voi ymmärtää miksi se muka olisi negatiivinen asia. Itselläni tosin alkaa tosiaan olemaan jo hieman epäilyksiä oman kokemattomuuteni kanssa. Olen mies ja 26-vuotta on tullut täyteen. En alle 20:senä koskaan edes ajatellut, että kokemattomuuteni olisi milläänlailla haitallinen enkä koskaan yrittänyt päästä siitä tositoimella eroon. Kaikki muut on kyllä elämäni aikana ollut hyvin eikä minulla todellakaan pitäisi olla mitään valitettavaa nytkään elämässäni.

      Kuitenkaan se etten ole koskaan edes seurustelut saati sitten päässyt eroon "poikuudestani" on kyllä alkanut jo hieman mietityttämään. Myös se etten koskaan ole polttanut tai juonnut päihin asti itseäni voi olla syinä noihin, en harrastanut noita edes teininä. Tässä alkaa itse miettimään mitä tuon seurustelun kanssa oikein aion tehdä. Sitten kun pitää vielä olla sellainen, ettei ihan kenen tahansa naisen kanssa välttämättä haluaisi alkaa olemaan, voi tehdä asiasta vielä hankalamman mutta sellainen minä tosin aina olen ollut.

      Aina on uskonut, että kyllä sen oikein vielä tapaa mutta aika kuluu, se on tosiasia. Itse en tiedä, onko naiselle miehen kokemattomuus pahasta, etenkin 20:pin puolivälissä mutta omalta osaltani sanon, että 20 vuotias nainen ei ole outo tai juoksisin karkuun. Kyllä minä pidän sitä itse miellyttävänä asiana ja en tuskin voi olla ainoa. Se taitaa riippua ihmisten omista käsityksistä onko se pahasta vai hyvästä.

    • tämänhetkinen

      ...on uskonut, että kyllä sen oikean vielä tapaa... tietenkin, pieni kirjoitusvirhe. Onhan se ensimmäinen kerta sen poikein kanssa hieno ajatus ja haluaisi sitä itse myös, aika vain tahtoo kulua. Mutta sinä siis itse teet oman päätöksesi miten ja milloin haluat kokemattomuutesi hoitaa. Muista että sinä itse teet päätöksen siitä, ei kukaan muu.

    • tämänhetkinen

      ...sen oikean kanssa hieno ajatus... kylläpä nyt on vähän huolimaton. Mutta sitä tässä kuitenkin itse myös miettii. Mitä pitäisi kenties tehdä? Lopullinen päätös kuitenkin tulee itseltään.

    • nainen22v

      Älä lähde vieraan matkaan. Itse tein sen, oltiin juteltu koko ilta miehen kanssa ja päädyttiin jatkoille ystäväporukalla josta monen tunnen juttelun jälkeen päädyttiin aloitteestani miehen makuuhuoneeseen. Olin 21- vuotias, halukas ja ajattelin etten kelpaa kenellekään ja se vain tapahtui. Kokemuksena hyvä, pidettiin tän miehen kanssa yhteyttä 3 kk ja oltiin toisenkin kerran sängyssä, jonka jälkeen mies oli mulle todella törkeä ja löysi jonkun vakavastiotettavan naisen kuulemma, tyttöystävän.

      Hajosin tästä tapahtuneesta aika pahoin, ja harrastin muutaman yhdenyönjutun lisää varmaan vaan todistaakseni itselleni etten ole mikään suohirviö tuosta taoahtuneesta johtuen. Kokemuksena kaikki hyviä, mutta itseeni on ainakin jättänyt jäljen. Suhtaudun itseeni entistä kyynisemmin nykyisin, koska en näemmä ole kelvannut muuhun kuin seksiin vaikka olen antanut paljon itsestäni. Sattuu vielä paljon entistä enemmän kuin niinä aikoina joillon olin onnellisena neitsyenä ilmaan mitään miessuhteita.

      Mieti tarkasti siis. Itse toisaalta haaveilen, että voisin palata 12 kk taaksepäin ja peruuttaa koko homman ja olla jonkun kanssa joka musta oikeasti välittää muunakin kuin esineenä.

      HYvää keväänjatkoa sinulle kuitenkin :)

    • Konkurrenz

      Mulla ei ole ketjuun mitään omaperäistä lisättävää, kunhan totean vain että mies on yleensä onnensa kukkuloilla, jos pääsee suhteeseen neitsytnaisen kanssa.

      Moni mies nimittäin kärsii aika paljon, kun joutuu ajattelemaan naisensa entisiä. On aivan mahtavaa, kun niitä entisiä ei olekaan, sellaisesta naisesta haluaa mies kuin mies pitää tiukasti kiinni.

      Säilytä neitsyytesi kaikessa rauhassa, olet todella arvokas juuri siten. Se joskus löytyvä hra Oikea palvoo sinut maasta taivaisiin, voin vakuuttaa.

      • fsfhshshsfhs

        "mies on yleensä onnensa kukkuloilla, jos pääsee suhteeseen neitsytnaisen kanssa."

        ehkä näin n. 25-vuotiaiden miesten keskuudes, mut ei yleensä vanhempien


    • pubble

      ylempiä kommentteja lukematta sanon että itselläni oli seurustelusuhde mieheen jolle koemattomuuteni oli lopulta suhteemme kompastuskiva.
      Itse olin silloin 17 ja hän minua 5 vuotta vanhempi, olin neitsyt ja hän luontaisesti ei. Tapailimme/seurustelimme puoli vuotta emmekä kertaakaan harrastaneet yhdyntää, muita asioita kylläkin. Hän väitti ettei asia ollut ongelma, mutta aina h-hetken lähestyessä oli jokin veruke tai "ei vain onnistunut" . Minulle tämä oli todella turhauttavaa, koska halusin päästä neitsyydestäni eroon ja todella pidin tästä tyypistä. Lopulta kuitenkin erosin hänestä, sillä tämä asia jotenkin pisti aina kapuloita rattaisiin ja halusin jotain muuta kuin ikuisia selityksiä.
      Lopulta menetin neitsyyteni sitten kerran jatkoilla yhden illan jutulle enkä kadu tippaakaan, uskon että tulevissa suhteissa seksielmäkin avautuu kun ei ole enää "neitsyt" kynnystä tiellä :)

      • 1+1

        Entäpä jos mies oli yksinkertaisesti herrasmies tai kokematon itsekin? Säikähti kokemattomuuttasi, koska ei halunnut viedä neitsyyttä (ei kenties ollut kovinkaan vakavissaan suhteessa) tai vastaavasti jännitti itse tapahtumaa niin paljon, että siirsi sitä toiminnan sijaan?

        Itse hukkasit tyypin, josta todella pidit, tällaisen asian takia ja annoit itsesi yhden illan jutulle?!?

        Seksielämä ei mitenkään erityisesti avaudu mistään kokemuksesta, kokematon voi olla paljon parempi rakastelija kuin kokenut. Kyse on toisen ihmisen kohtaamisesta, kuuntelemisesta, itsetunnosta, arvostamisesta, eroottisuudesta, aistillisuudesta, kyvystä reagoida, vastata ja vastaanottaa, kokeilunhalusta ja avoimuudesta. Esimerkiksi.

        Seksissä on toki kyse myös tekniikasta, mutta huippuunsahiottua tekniikkaa ei saa tappi reikään ja siinä se-periaatteella. Lesbona voin todeta, että jokainen nainen on todellakin erilainen ja uuden naisen kanssa seksi alkaa aina tavallaan nollapisteestä. Jos rakastelee jokaista naista samalla kaavalla kuin edellistä, voi olla varma, että lopputulos ei tule olemaan parasta mahdollista.


    • 21-vuotiasVesimies

      Kuulostaa tutulta, itseäni on alkanut enemmän nyt 20 vuotta ylittäneenä mietityttämään.. Ei ole kyse siitä ettei esim. baarissa olisi kysytty yhden illan juttuihin, ne ei vaan oo mun juttu. Olen urheilullinen tyttö ja saan huomiota, mutta haluaisin tavata tyypin joka olisi neitsyyden menettämisen arvoinen. Toisaalta oon persoonana sellanen et en välttämättä helposti sitoudu myöskään.

    • jazzjack

      Ihmettelen todella, miten naisen neitseys voi olla miehelle ongelma?!
      Itse olen 22v. ja poikuus on tallella, en ole seurustellut. Itseasiassa olisi hienoa, etenkin vakavemman suhteen ollessa kyseessä, että kumppanini olisi myöskin kokematon..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      85
      1869
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      368
      1534
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      66
      1235
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1065
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      37
      986
    6. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      930
    7. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      905
    8. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      836
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      805
    10. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      68
      794
    Aihe