että hotellini on ilta elämän keskipisteessä siis ravintoloita, terasseja, hyviä ruokapaikkoja, hieman ihmisvilinää jne... ja sitten myöskin rannanläheisyydessä. Kaipaisin myöskin suosituksia matkanjärjestäjästä ja sen hotelleista edellä mainitunlaiselta alueelta ;-) Kiitti jos joku osaa suositella jotain :-) EN halua kuitenkaan Luxoriin Kairoon vaan ihan rantalomalle.
Minne päin Egyptiä suosittelisitte kun haluan...
5
355
Vastaukset
- Näin on
Valitse se hotelli, jonka tiedopissa mainitaan, että "iltaelämä saattaa häiritä herkkäunisia".
- Blössö
Niinpä, mistä tuollaisen maininnan vaan löytäis ??? :-)
- Egyptissä 4
Sharm el Sheikh, Naama bay on iltaelämän keskus josta löytyy yökerhoot, baarit, ruokaravintolat, (Hard rock cafe) ja paljon paljon basaareja. Rannat siellä myös. Hotellia sieltä en osaa suositella, mutta jos kaiken tapahtuman keskelle haluat niin se on Naama bay. Mukavaa reissua. Olen käynyt egyptissä neljästi, ja menen ehdottomasti uudelleen :)
- Blöösö
Kiitos, kuulosti hyvältä :-)
- Kai Ro
Luxorissa on nähtävää. Luxor ei ole Kairossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428