kukaan ei kertonut..........

minun tarinani

kerron oman tarinani siitä on noin kolme vuotta olin sillon työttömänä yht äkkiä rupesin saamaan oireita kurkkua kuristi sydäntä pakotti kauhee kuoleman pelko tuli yleensä se tapahtui silloin kun olin yksin kotona voi kuinka monta kertaa soitinkaan miehelleni tuu kotiin mun pitää päästä lääkäriin.mentiin sydänfilmi otettiin mitään vakavaa ei löytynyt käskettiin kotiin.myös joskus yöllä herätin mieheni ja taas mentiin ensiapuun ei mitään......joskus myös kävi niin että lähettiin päästiin puoleen sanoin miehelleni ei mennäkkään enää ei tunnu miltään sitä jatkui noin vuoden olin masentunut kun en tiennyt mikä mua vaivaa sitten päätin että nyt menen lääkäriin varasin ajan ja kerroin vaivani lääkäri sanoi tyynen rauhallisesti sinulla on paniikkihäiriö tuntui uskomattomalta että tällekkin löytyi selitys hän määräsi minulle lääkityksen cipramiliä varoitti e´ttä kaksi ensimmäistä viikkoa ovat vaikeita kohtauksia tulee enemmän ennen kun se tasaantuu niin kävi ja kahden viikon päästä paniikki hävisi tuntui kun elämä olis alkanut uudelleen......toivon kaikille jotka tästä kärsivät voimia jaksaa ja menkää lääkäriin sitä ei tarvitse hävetä.......tsemppiä......

2

712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maza

Noinhan se usein menee. Kuolemanpelko vaihtuu tiedoksi paniikkihäiriöstä.

Hyvä, jos Cipramil auttoi. Itse en ole sitä tai vastaavia tuotteita koskaan uskaltanut sivuoireiden pelossa syödä. Löysin hoidon luonnonlääkkeiden kautta.

• panikoitsija

mikä luontaistuote auttaa ja tiedätkö muita hoitovaihtoehtoja lääkkeiden sijaan? antistress ei minulla ainakaan toiminut, turhaa rahastusta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      179
      2698
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2519
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2207
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2073
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1739
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1444
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      206
      1439
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      226
      1173
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1138
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      370
      1073
    Aihe