1v ja uhma ikä...

hehe :)

Hauska kattoa miten 1v on jo pienessä uhma iässä.. Heittelee ruokaa lattialle, pyörittää päätä ruokapöydässä, ottaa vauhtia ja menee maahan makaamaan ja huutamaan, jos ei saa kaukosäädintä sohvalta, niin menee lattialle huutamaan, ei saa karkkia tai mitään hyvää nii huutaa...
Mikäs sen mukavempaa kun katsoa vieressä :)
Miten teillä? :)

5

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehe :)

lisään vielä että ei halua syädä kuin aamulla ja illalla.. :)

• haha >:)

Onneksi olet pelkkä surkea trolli

• sdfoöi

No meillä on kyllä ihan samanlaista, lapsi 1 v 4 kk. Osaa kyllä heittäytyä lattialle ja vetäistä kunnon "itkupotkuraivarit" jos homma ei mene niinkuin hän haluaa. Mut on helppo myös harhauttaa tekemään jotain muuta, eli raivarit ei kauaa kestä. Ruuan kanssa pelleillään, ei syödä kunnolla, heitellään ja syljetään. Aamu- ja iltapuuro menee yleensä hyvin, muilla aterioilla on välillä helpompaa, välillä vaikeampaa. Helpoiten menee jos tyttö saa itse pistellä ruokaa suuhunsa pienellä haarukalla. Mut silti mielenkiinto menee aika äkkiä. Mä oon antanut kynän käteen ja sanomalehden tms. siihen eteen niin on piirrellyt samalla kun syötän, että edes jotain söisi. Huono tapa, tiedän, mutta eiköhän siitä pois opita jossain vaiheessa. Jos ei saa huomiota, keksii kyllä kaikenlaista "pientä kivaa", mitä ei saisi tehdä. Tekemistä riittää meillä vanhemmillakin siis. :D

• hehe :)

totta.. Aina saa nauraa kippurassa hänen uhma iälleen, ootan innolla murrosikää :D

• jjojpjoo

Vai saat sinä oikeen nauraa..No onhan se hyvä,ettei ota asioita liian vakavissaan ja hermojaan menetä pienistä,mutta valmistaudu siihen,että pian joudut myös itse puuttumaan näihin tilanteisiin mm.kieltämään ja rauhoittelemaan lasta.Vai et kai kuvitellut lapsen selviävän tästä ja tulevista uhmakausistaan aivan itsenäisesti sinun vain seuratessa huvittuneena vierestä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10934
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5220
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2433
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2133
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1701
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1544
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1241
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1166
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe