Hauska kattoa miten 1v on jo pienessä uhma iässä.. Heittelee ruokaa lattialle, pyörittää päätä ruokapöydässä, ottaa vauhtia ja menee maahan makaamaan ja huutamaan, jos ei saa kaukosäädintä sohvalta, niin menee lattialle huutamaan, ei saa karkkia tai mitään hyvää nii huutaa...
Mikäs sen mukavempaa kun katsoa vieressä :)
Miten teillä? :)
1v ja uhma ikä...
5
270
Vastaukset
- hehe :)
lisään vielä että ei halua syädä kuin aamulla ja illalla.. :)
- haha >:)
Onneksi olet pelkkä surkea trolli
- sdfoöi
No meillä on kyllä ihan samanlaista, lapsi 1 v 4 kk. Osaa kyllä heittäytyä lattialle ja vetäistä kunnon "itkupotkuraivarit" jos homma ei mene niinkuin hän haluaa. Mut on helppo myös harhauttaa tekemään jotain muuta, eli raivarit ei kauaa kestä. Ruuan kanssa pelleillään, ei syödä kunnolla, heitellään ja syljetään. Aamu- ja iltapuuro menee yleensä hyvin, muilla aterioilla on välillä helpompaa, välillä vaikeampaa. Helpoiten menee jos tyttö saa itse pistellä ruokaa suuhunsa pienellä haarukalla. Mut silti mielenkiinto menee aika äkkiä. Mä oon antanut kynän käteen ja sanomalehden tms. siihen eteen niin on piirrellyt samalla kun syötän, että edes jotain söisi. Huono tapa, tiedän, mutta eiköhän siitä pois opita jossain vaiheessa. Jos ei saa huomiota, keksii kyllä kaikenlaista "pientä kivaa", mitä ei saisi tehdä. Tekemistä riittää meillä vanhemmillakin siis. :D
- hehe :)
totta.. Aina saa nauraa kippurassa hänen uhma iälleen, ootan innolla murrosikää :D
- jjojpjoo
Vai saat sinä oikeen nauraa..No onhan se hyvä,ettei ota asioita liian vakavissaan ja hermojaan menetä pienistä,mutta valmistaudu siihen,että pian joudut myös itse puuttumaan näihin tilanteisiin mm.kieltämään ja rauhoittelemaan lasta.Vai et kai kuvitellut lapsen selviävän tästä ja tulevista uhmakausistaan aivan itsenäisesti sinun vain seuratessa huvittuneena vierestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2784348Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1202384Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva562376Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta832246Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1372228Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit2822216Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no1641982Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b751852Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta
Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem4171397Oletko tosiaan niin
matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.1511301