1v ja uhma ikä...

hehe :)

Hauska kattoa miten 1v on jo pienessä uhma iässä.. Heittelee ruokaa lattialle, pyörittää päätä ruokapöydässä, ottaa vauhtia ja menee maahan makaamaan ja huutamaan, jos ei saa kaukosäädintä sohvalta, niin menee lattialle huutamaan, ei saa karkkia tai mitään hyvää nii huutaa...
Mikäs sen mukavempaa kun katsoa vieressä :)
Miten teillä? :)

5

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehe :)

      lisään vielä että ei halua syädä kuin aamulla ja illalla.. :)

    • haha >:)

      Onneksi olet pelkkä surkea trolli

    • sdfoöi

      No meillä on kyllä ihan samanlaista, lapsi 1 v 4 kk. Osaa kyllä heittäytyä lattialle ja vetäistä kunnon "itkupotkuraivarit" jos homma ei mene niinkuin hän haluaa. Mut on helppo myös harhauttaa tekemään jotain muuta, eli raivarit ei kauaa kestä. Ruuan kanssa pelleillään, ei syödä kunnolla, heitellään ja syljetään. Aamu- ja iltapuuro menee yleensä hyvin, muilla aterioilla on välillä helpompaa, välillä vaikeampaa. Helpoiten menee jos tyttö saa itse pistellä ruokaa suuhunsa pienellä haarukalla. Mut silti mielenkiinto menee aika äkkiä. Mä oon antanut kynän käteen ja sanomalehden tms. siihen eteen niin on piirrellyt samalla kun syötän, että edes jotain söisi. Huono tapa, tiedän, mutta eiköhän siitä pois opita jossain vaiheessa. Jos ei saa huomiota, keksii kyllä kaikenlaista "pientä kivaa", mitä ei saisi tehdä. Tekemistä riittää meillä vanhemmillakin siis. :D

    • hehe :)

      totta.. Aina saa nauraa kippurassa hänen uhma iälleen, ootan innolla murrosikää :D

      • jjojpjoo

        Vai saat sinä oikeen nauraa..No onhan se hyvä,ettei ota asioita liian vakavissaan ja hermojaan menetä pienistä,mutta valmistaudu siihen,että pian joudut myös itse puuttumaan näihin tilanteisiin mm.kieltämään ja rauhoittelemaan lasta.Vai et kai kuvitellut lapsen selviävän tästä ja tulevista uhmakausistaan aivan itsenäisesti sinun vain seuratessa huvittuneena vierestä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe