Lastenhoitajaa Vantaalle

2v6kk pojan äiti

Etsin tunnollista ja iloista muksuvahtia 2-vuotiaalle pojalle.
Tarve satunnaisesti viikonloppuisin äidin työn vuoksi.
Kotiamme asustaa myös lemmikit, toivomme siis ettei sinulla ole allergiaa.

Tarve olisi jo tammikuun alussa. Etsimme "tätiä" joka on lapsirakas ja luotettava ihminen. Jätä yhteystietosi niin otan yhteyttä :)

9

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lastenhoitaja16v
    • lintttiiiii
    • koulutettu_hoitaja

Missä päin Vantaata asutte? Olen 24-vuotias lähihoitaja ja teen oman työni ohessa satunnaisia lastenhoitokeikkoja joten voisin olla kiinnostunut :)

• justtmeee

täällä empaattinen, reipas, 26vuotias lastenohjaaja valmiina keikkahommiin. =) päiväkodissa alle 3v ryhmässä joten tuttua hommaa =)

[email protected]

• nanny123--

Luotettava ja osaava, kehistyskykyinen hoitaja täällä langan päässä! Olen 16v lukiolainen, ennenkin lapsia hoitanut tyttö! Laita meiliä, [email protected]

• sk17

Hei! Olen 17-vuotias luokiolaistyttö, kokemusta on paljon, jo pienenä olen leikinnyt ja hoitanut pikkuisia ja iän myötä saanut enemmän vastuuta lasten kanssa. Kaksi vuotta olen ollut hoitamassa kahta lapsukaista (3 ja 5v) vakituisesti, mutta nyt heillä ei tietyistä syistä ole tarvetta palveluilleni joten etsin uutta samankaltaista työtä! Olisin kiitollinen yhteydenotostasi jos tarvetta hoitajalle vielä on [email protected]

• Hemuli:0)

Heippa!

Jos olet vielä hoitotätiä vailla niin täällä ilmottautuisi 31-vuotias kotiäippä tarjolle!Omat lapset ovat 3v., 6v., 9v. ja 12v. ja viettelisivät viikonloput mielellään isän kanssa jos äitillä olisi jotain muuta puuhaa:0)Laita viestiä [email protected] jos on vielä hoitotarvetta!

Terkuin Heidi

• Laitan vielä

yhteystietoni (kokemusta on lasten hoidosta niin omien kuin muidenkin lasten)
      voit ottaa yhteyttä jos tarvetta tulee.
      [email protected]

• PAIKASTAKIINNOSTUNUT

Hei!

Olen 27-vuotias sosionomi/lastentarhanopettajaopiskelija Järvenpäästä ja olisin kiinnostunut tästä paikasta. Olen erittäin lapsirakas ja minulla on myös lemmikkejä (2 koiraa). Myös jonkin verran kokemusta lastenhoidosta.En vaatisi korkeaa tuntipalkkaa vaan ihan pientä korvausta lapsen hoidosta.Tässä s-postini:[email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7463
    2. 83
      5092
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4889
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4288
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3068
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2709
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      43
      2632
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      53
      2267
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      11
      2243
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1860
    Aihe