Lastenhoitajaa Vantaalle

2v6kk pojan äiti

Etsin tunnollista ja iloista muksuvahtia 2-vuotiaalle pojalle.
Tarve satunnaisesti viikonloppuisin äidin työn vuoksi.
Kotiamme asustaa myös lemmikit, toivomme siis ettei sinulla ole allergiaa.

Tarve olisi jo tammikuun alussa. Etsimme "tätiä" joka on lapsirakas ja luotettava ihminen. Jätä yhteystietosi niin otan yhteyttä :)

9

336

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lastenhoitaja16v
    • lintttiiiii
    • koulutettu_hoitaja

Missä päin Vantaata asutte? Olen 24-vuotias lähihoitaja ja teen oman työni ohessa satunnaisia lastenhoitokeikkoja joten voisin olla kiinnostunut :)

• justtmeee

täällä empaattinen, reipas, 26vuotias lastenohjaaja valmiina keikkahommiin. =) päiväkodissa alle 3v ryhmässä joten tuttua hommaa =)

[email protected]

• nanny123--

Luotettava ja osaava, kehistyskykyinen hoitaja täällä langan päässä! Olen 16v lukiolainen, ennenkin lapsia hoitanut tyttö! Laita meiliä, [email protected]

• sk17

Hei! Olen 17-vuotias luokiolaistyttö, kokemusta on paljon, jo pienenä olen leikinnyt ja hoitanut pikkuisia ja iän myötä saanut enemmän vastuuta lasten kanssa. Kaksi vuotta olen ollut hoitamassa kahta lapsukaista (3 ja 5v) vakituisesti, mutta nyt heillä ei tietyistä syistä ole tarvetta palveluilleni joten etsin uutta samankaltaista työtä! Olisin kiitollinen yhteydenotostasi jos tarvetta hoitajalle vielä on [email protected]

• Hemuli:0)

Heippa!

Jos olet vielä hoitotätiä vailla niin täällä ilmottautuisi 31-vuotias kotiäippä tarjolle!Omat lapset ovat 3v., 6v., 9v. ja 12v. ja viettelisivät viikonloput mielellään isän kanssa jos äitillä olisi jotain muuta puuhaa:0)Laita viestiä [email protected] jos on vielä hoitotarvetta!

Terkuin Heidi

• Laitan vielä

yhteystietoni (kokemusta on lasten hoidosta niin omien kuin muidenkin lasten)
      voit ottaa yhteyttä jos tarvetta tulee.
      [email protected]

• PAIKASTAKIINNOSTUNUT

Hei!

Olen 27-vuotias sosionomi/lastentarhanopettajaopiskelija Järvenpäästä ja olisin kiinnostunut tästä paikasta. Olen erittäin lapsirakas ja minulla on myös lemmikkejä (2 koiraa). Myös jonkin verran kokemusta lastenhoidosta.En vaatisi korkeaa tuntipalkkaa vaan ihan pientä korvausta lapsen hoidosta.Tässä s-postini:[email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      806
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      531
      749
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      75
      674
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe