Banaania koiralle?

banskukoira

Hei !

Minulla on kohta 10-vuotta täyttävä kultainennoutaja narttu, joka on nyt ihan yhtäkkiä hullaantunut banaaniin. Söisi vaikka kuinka monta jos vain antaisin. Tietääkseni banaanissa ei ole mitään sellaista, jonka takia sitä ei saisi koiralle antaa, mutta haluaisin vielä varmistaa asian. Voinko siis antaa koiralleni vaikka yhden tai puolikkaan banaanin päivässä esim. palkinnoksi lenkin jälkeen yms. Voiko siitä olla jotain haittaa? Koira kun niin siitä tykkää... :)

Kiitos asiallisista vastauksista !

17

13549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+5

      Voi antaa. Ei se siitä mitään hyödy mutta tuskin siitä haittaakaan on

    • Meillä tykätään myös

      Minäkin aina banaania syödessäni annan siitä pieniä paloja koirallenikin myös,joka tuntuu kovasti banaanista tykkäävän sekin myös.Eikä siitä ainakaan meillä ole tuntunut mitään haittaakaan olevan.Ja eikös banaani ole muistaakseni hyvä mangnesiumin lähde myös,joka koirallekin on käsittääkseni pelkästään terveellistä saada vaan myös.

    • banskuva

      Tottakai voit antaa. Banaani on hyvä kaliumin ja mangnesiumin lähde. Monesti koira tietää itse mikä on sille hyväksi esim. syömällä marjoja puskista, omenoita maasta yms.

    • Kannattaa kuitenkin olla varovainen määrien kanssa, ainakin aluksi. Banaani saattaa vetää vatsan kuralle jos sitä syö liikaa kerralla. Omalleni annan joskus maistiaisina kuppiin palan tai pari, mutta enempää en ole antanut.

    • Anonyymi

      Olen antanut koiralleni banaania eikä siitä ole tullut mitään haittaa ;)

    • asdasdasddd

      Voi antaa. Ei se siitä juuri irti saa, kun eläinperäistä tuo paremmin sulattaa, mutta herkullista kyllä meidänkin koiran mielestä! =)

    • valo9

      Meillä koira 1v3kk tykkää kanssa banaanista ja omenasta

    • Vesikoira

      5v. Vesikoira syö banaania mielellään myös meillä, mutta eikös omenan siemenet omenan karassa, ole myrkyllisiä koirille (siis. myrkyllisen syanidin sokeriyhdistettä) edelliselle kirjoittajalle tiedoksi.

    • fasdgdg

      Ei "10-vuotta" vaan 10 vuotta ja 10-vuotias.

      Kyllä mua sitten korpeaa että jengi ei osaa kirjoittaa. Jos olet suomenkielinen ja käynyt peruskoulua kolmannelle luokalle sekä olet fyysisesti ja henkisesti suhteellisen terve, tuollainen asia pitäisi ehdottomasti osata. Muuten tuollainen menee ihan laiskuuden ja typeryyden piikkiin.

      Ja ei, tämä ei ole pilkunviilausta, vaan tuollainen sähellys antaa sinusta tietynlaisia vaikutelmia muille ihmisille. Luulisi iinnostavan, millaisia vaikutelmia muille annat.

      • hehhhh

        Mahtaa ärsyttää tosi paljon kun kerran sen takia raivoat 2012 kirjoittaneelle henkilölle.


      • fasdgdg
        hehhhh kirjoitti:

        Mahtaa ärsyttää tosi paljon kun kerran sen takia raivoat 2012 kirjoittaneelle henkilölle.

        En henkilölle vaan tuosta mokailusta, joka on erittäin yleistä. Teidän koulupudokkaiden on sitten turha itkeä paskaa elämäntilannettanne, koska se on tasan oma vikanne.


      • Omfg

        Ei oo vittu todellista :'D Mua ei kyllä kiinnostais hevon vittuakaan mitä joku tuntematon ajattelee siitä mitä anona kirjottelen nettiin..


      • Anonyymi

        Itsekin kirjoitit väärin sanan "kiinnostavan" kirjoitit "iinnostavan" Äläpäs tule määräilemään muita, kun et itsekään osaa kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Omfg kirjoitti:

        Ei oo vittu todellista :'D Mua ei kyllä kiinnostais hevon vittuakaan mitä joku tuntematon ajattelee siitä mitä anona kirjottelen nettiin..

        Näköjään kiinnostaa.


      • Anonyymi

        Mikä on iinnostava? Entä mitä ihmettä, onko jollain koiraihmisellä jokin jengi? Mitähän ne tekee, jengit ovat pahoja ja rikollisia.


    • eqwrwqwt

      Lihottaa eniten mistä vain ruuasta. Kukin voi itse kokeilla syömällä pari banaania päivässä. Sokeria on sen verran että hampaat reikiintyy parissa kuukaudessa

    • Anonyymi

      Ap:n teksti oli niin hirvittävää luettavaa että tuli kyllä paskat housuun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe