Susi liikkunut Ollilan keskustassa eilen. Katsokaan vähän lapsienne ja lemmikkienne
perään etteivät ole ihan yksin hämärissä ulkona.
En kerro tätä pelotellakseni, vaan ettei satu mitään pahempaa.
susihukka
10
319
Vastaukset
- läheltä
toivottavasti ei erehdys tai turha ilmoitus
- epäilen
on aikaa jo kulunutkin viikon päivät toisaalta
- Susi-Jänis
Hieno juttu! Kyllä niitä tänne sopii!!! Susi kuuluu luontoon!
- arkoja elukoita
Onhan susia Paimiossakin neljän yksilön lauma liikkeellä. Piankos ne tänne nälissään nilkuttavat.Rohkeus kasvaa porukassa.
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/458982/Nelja sutta liikkui Paimiossa
- paljon puhuttu
täysin varmaa
- susia nähtiin paljon
monissa paikoissa tämä kävikin silloin satunnaisesti vähän
- kaataja
Toivottavasti hukat eksyisivät nurkiini, pääsisivät jyvälle. Lyijy kun on hyvä aine suden kaatoon.
- paimiossa nähnyt
taas kuulemma hiljattain joku
- niin tietysti
Ei ollut Paimiossakaan sutta nähty tällä erää. Jäljet kuuluivat isotassuiselle ajokoiralle. Siksi juttu olikin laitettu hömppäpalstalle.
- ettei nyt ollut
voi ollakin niin se juuri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1044031Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv552266Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?731591Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko5954- 66824
- 20774
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu117768Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.49738- 62738
- 39732