Susi liikkunut Ollilan keskustassa eilen. Katsokaan vähän lapsienne ja lemmikkienne
perään etteivät ole ihan yksin hämärissä ulkona.
En kerro tätä pelotellakseni, vaan ettei satu mitään pahempaa.
susihukka
10
301
Vastaukset
- läheltä
toivottavasti ei erehdys tai turha ilmoitus
- epäilen
on aikaa jo kulunutkin viikon päivät toisaalta
- Susi-Jänis
Hieno juttu! Kyllä niitä tänne sopii!!! Susi kuuluu luontoon!
- arkoja elukoita
Onhan susia Paimiossakin neljän yksilön lauma liikkeellä. Piankos ne tänne nälissään nilkuttavat.Rohkeus kasvaa porukassa.
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/458982/Nelja sutta liikkui Paimiossa
- paljon puhuttu
täysin varmaa
- susia nähtiin paljon
monissa paikoissa tämä kävikin silloin satunnaisesti vähän
- kaataja
Toivottavasti hukat eksyisivät nurkiini, pääsisivät jyvälle. Lyijy kun on hyvä aine suden kaatoon.
- paimiossa nähnyt
taas kuulemma hiljattain joku
- niin tietysti
Ei ollut Paimiossakaan sutta nähty tällä erää. Jäljet kuuluivat isotassuiselle ajokoiralle. Siksi juttu olikin laitettu hömppäpalstalle.
- ettei nyt ollut
voi ollakin niin se juuri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136