Hei, miltä kuulostaa? Tutuistuin n. viisi vuotta sitten mieheen joka teki vasta eroaan. Hänellä oli myös talonrakennus kesken. Aloimme suorustelemaan ja muutin lasteni kanssa lopulta hänen taloonsa hänen toiveestaan vaikka itse olisin halunnut yhteenmuuton tapahtuvan mieluummin minun luokseni. Mies perusteli asian niin, että jos laittaisi talonsa nyt myyntiin niin joutuisi maksamaan voitoista veroja liikaa ja keskener'iset pihatyötkin alentaisi talon arvoa. Siispä muutimme lasteni kanssa hänen taloon.
Sitten menimme naimisiin. Ja tehtiin yhteinen lapsi. Koko tämän ajan halusin muuttaa muualle tästä talosta asumasta, koska tuo kaksi vuottahan oli jo mennyt ja olinhan minä tehnyt pihatyötkin ja tallinkin sun muut hänen kanssaan rakentanut. Sitten aina vain tullut uusia asioita eteen, että miksi ei vieläkään voisi myydä. Minua harmitti. Halusin sitten edes talon myös omiin nimiini. Aluksi mies ei suostunut. Lopulta suostui ja varasi pankkiin ajan. Laitoimme lainan puoliksi minun nimiini. Mies lupasi, että tehdään talosta paperit myöhemmin. Nyt tästä on mennyt muutama vuosi eikä talo ole vieläkään minun nimissäni! Mitäs nyt? Minulla on asuntolainaa, mutta ei taloa? Noh, avioehtoa meillä ei ole, mutta kuitenkin paperilla en siis omista mitään muuta kuin velkaa. Mitä voin tehdä asialle? Veroissa minulla lyhennetään asuntovelat, mutta onko sekään oikein vai pitäisikö sekin muuttaa jotenkin toisin? Tunnen oloni kusetetuksi. Mies muuten oli eronnut ex:nsä kanssa kun tämä toinen puolisko ei halunnutkaan lapsia. Minun kanssani mieheni sitten halusikin todella pian lapset. Joskus panee epäilyttämään itseänikin koko juttu. Sanokaa ny tyhmälle järkeä päähän kun en oikein itsekään ymmärrä tilannettani.
Mitäs nyt teen ?
Jolaja
1
121
Vastaukset
- jaaaa..
Jos avioehtoa ei ole niin koko omaisuus niin sinun kuin miehesi menee puoliksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426