Amerikkalaiset järkiintyy aseasioissa!!

oikkein

4

213

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ok idea, mutta...

joku lamautin ehkä vois olla hyvä, ei voi olettaa, että kaiki opettajat pystyvät vetämään liipaisimesta kun olisi se tilanne kohdalla, varsinkaan kun tietää että jos opet aseistetaan ja harjoittelu jää omalle kontolle, niin ei auta mittää.

• Pienempi paha

Kumpi on nopeampi keinoa ja pienempi paha: toivoa/odottaa kieltopoltiikkaa vai se että opettaja ampuu takaisin, kun asehäirikkö tulee koululle.

Miten olisi käynyt Utöyalla, jos siellä olisi ollut aseistettuja vartijoita tai vaikka ampumakerho harjoittelemassa...

• Hyötyase

Suomessa vaietaan täysin siitä, kuinka usein USA:ssa aseella estetään henkirikos tai ryöstö tai tehdään murhaaja vaarattomaksi

• talebanikinjärkevämp

Suomessa täytyis tehdä aivan sama, aseet opettajille, pamppu, lamautin, kyynelkaasu, puoliautomaattipistooli kaliiperissa 9mm sekä käsiraudat.

Tiukka koulutus aseen käyttöön, näin saataisiin häiriköt kuriin joita nykypäivänä opettajat suorastaan pelkää sillä päättäjät ovat tehneet sen mahdolliseksi, että oppilas saa tehdä opettajalle mitä tahansa mutta opettaja ei saa edes käsivarresta kiinni ottaa. helvettiin päättäjien päätökset, eikö päättäjillä ole mitään järkeä säätää lakeja niin päin että niitä höllennetään, vankiloissa paremmat olot kuin köyhällä yksiössä. Viddu että tämän maan asiat menee päin baskaa, rikolliset raaistuu ja rikokset myös niin eikö pitäisi rangaistusten myös koventua mutta ei täällä lintukodossa vaan paapotaan ja sitten ihmetellään suu pyöreänä että miksi mikko teki sen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1460
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      60
      685
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      665
    7. 51
      652
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. 74
      566
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    Aihe