Kiihotun isä hahmoista!

Fetissi Tyttö

Minä näen nykyään unia jatkuvasti sellaisista videoista,että olen nukkumassa isän sängyssä ja se alkaa panemaan minua kun olen nukkumassa ja tuntuu todella hyvältä. Internetissä on esim Xhamsterissa runsaasti ulkomaisia videoita missä isä sekstailee tyttärensä kanssa aamiaisen jälkeen ja panee edestä ja takaapäin ja tytär on todella kiimassa. Onkohan nuo ulkomaiset videot missä tuota tapahtuu, että isä sekstailee tyttärensä kanssa ja tytärkin tekee aloitteita esim nukkuvaan isään todellisia? Onko nuo vain tehty ja rikkikuvattu vai oikeaa materiaalia? Onko asiantuntijoita noista videoista?

22

1731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On totta

      Ei ole muokattu. Ulkomailla tyydytetään yleensä tyttäriään.

    • Fetissi Tyttö

      Kiitos vastauksesta. Olen ihmetellyt kun noissa videoissa aina esim isän tyttö menee aamulla isän sänkyyn ja äiti on lähtenyt jo töihin sekä sit alkaa höylääminen edestä ja takaapäin ja se isän tyttö ehdottaa sitä oikein aina noissa videoissa ja herättelee sitä isäänsä vaikka se on nukkumassa. Ja nuo tytöt nauttivat aina todella kovasti siitä. Aika rentoa menoa sanoisin. Mut tollasesta elämästä näen unia ja haaveilen Ulkomailla.

    • Fetissi Tyttö

      Sitten se mun vielä piti sanoa,että noissa videoissa joita on runsaasti missä sekstailee aamiaisen jälkeen isä tyttärensä kanssa on ihan tuhottomasti vaikka mistä maasta ja he sopivat yhdessä noissa videoissa aina sängyssä tai aamiaispöydässä,että ei sitten kerrota äidille ja äiti on lähtenyt jo töihin tai muilla reissuillaan. Kiihotun ihan sairaasti ja todella kovasti noista videoista enkä mahda tälle mitään. Ihanaa olisia asua tollaisessa taloudessa Ulkomailla.

      • pappa

        Kai se muuallakin onnistuu kun vain ulkomailla ;)


      • kornflakes

        Usko pois,kaikki johtuu aamiasmuroista.


    • Moi setä!

      Tyttö tietäisi, että isähahmo on yhdyssana!

    • Janne vaan

      No Ulkomaillahan Suomen rajojen ulkopuolella se meno on oikeasti tuollaista. Ei nuo jutut todellakaan ole mitään feikki juttuja. Noita videoita on ihan tuhottomasti netissä vaikka missä palvelussa. Ja kaikki aitoa materiaalia muutamia harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.

    • Fetissi Tyttö

      No oisko kellään linkkejä lisää noihin videoihin?

    • Hyvä hyvä

      Ruman, karvaisen ja ennen kaikkia YHDYSSANOJA OSAAMATTOMAN äijän säälittävä yritys esiintyä naisena. *peukku*

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­ei! Ku­­tsum­­­me sinu­­­t kä­ym­­­ään u­­­ude­ss­­­a chatissa! Mei­tä on yl­­i miljo­­ona! 👉 http://9433444.com/H/kR7Y 👈

    • Anonyymi

      Tääl yx iskä jota myös noi videot kiihottaa,, ois kiva saada nuorta tyttöä joskus mukaan leikkimään!!

      • Anonyymi

        Nimpä olis


    • Kyllähän me voitais leikkiä isä tytär leikkiä

    • Anonyymi

      He­i! Kuts­­um­­­me sinut kä­ym­ään u­­ude­­­ssa cha­­­tis­sa! Meitä on yl­i mil­­jo­­ona! 👉 http://3733444.com/H/eL7z 👈

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      116
      1552
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

      Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      57
      1145
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      990
    4. Tekisin sitä nyt

      Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      101
      922
    5. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

      Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      840
    6. Ihana tumma

      Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      36
      838
    7. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

      Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      763
    8. En kuulu tänäkään vuonna

      juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      741
    9. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

      Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      31
      712
    10. Muistat varmaan tämänkin nainen

      miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. J
      Ikävä
      27
      666
    Aihe