Olen 18vuotias, luotettava ja työnsä osaava tyttönen.. Työ kokemusta minulla on yli 4 vuotta.. Olen ollut 4 eri päiväkodissa, erilaisissa perheissä ja hoidan myös veljeni lapsia.. Lapset joita olen hoitanut ovat iältään olleet vauvasta- 13vuotiaaseen asti.. Kaksosista minulla on kokemusta.. Lemmikit eivät haittaa työn tekoa.. Voin myös ottaa lapsia kotiini hoitoon jos vaan lapsi ei ole allerginen kissoille tai koirille.. Pääsen töihin ihan koska vaan paitsi lauantaisin klo 18.00-03.00 aikoihin.. Yhteyttä minuun saa sänköpostiin: [email protected] tai numerooni 0465684195 T: Marika Salin
Lastenhoitaja Pori ja lähi alue
lastenhoitaja pori
4
168
Vastaukset
- lastenhoitaja pori
Joskus lauantaisin kyllä pääsen tulemaan..
- jouko
Paremmalta kuulostaa kuin tuon toisen tytön ilmoitus! Tämä ei ole niin tyrkky.
- Maija k
Huono hoitaja tämä. Juo ja polttaa työajalla. Kerran myös varasti rahaa.
- lastenhoitaja pori
Kiva tietää että mä poltan :O Juon kyllä mutta en työ ajalla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275