Olen 18vuotias, luotettava ja työnsä osaava tyttönen.. Työ kokemusta minulla on yli 4 vuotta.. Olen ollut 4 eri päiväkodissa, erilaisissa perheissä ja hoidan myös veljeni lapsia.. Lapset joita olen hoitanut ovat iältään olleet vauvasta- 13vuotiaaseen asti.. Kaksosista minulla on kokemusta.. Lemmikit eivät haittaa työn tekoa.. Voin myös ottaa lapsia kotiini hoitoon jos vaan lapsi ei ole allerginen kissoille tai koirille.. Pääsen töihin ihan koska vaan paitsi lauantaisin klo 18.00-03.00 aikoihin.. Yhteyttä minuun saa sänköpostiin: [email protected] tai numerooni 0465684195 T: Marika Salin
Lastenhoitaja Pori ja lähi alue
lastenhoitaja pori
4
164
Vastaukset
- lastenhoitaja pori
Joskus lauantaisin kyllä pääsen tulemaan..
- jouko
Paremmalta kuulostaa kuin tuon toisen tytön ilmoitus! Tämä ei ole niin tyrkky.
- Maija k
Huono hoitaja tämä. Juo ja polttaa työajalla. Kerran myös varasti rahaa.
- lastenhoitaja pori
Kiva tietää että mä poltan :O Juon kyllä mutta en työ ajalla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017453
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835082- 794879
- 1324278
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 402616
- 532257
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102231Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850