Olen 18vuotias, luotettava ja työnsä osaava tyttönen.. Työ kokemusta minulla on yli 4 vuotta.. Olen ollut 4 eri päiväkodissa, erilaisissa perheissä ja hoidan myös veljeni lapsia.. Lapset joita olen hoitanut ovat iältään olleet vauvasta- 13vuotiaaseen asti.. Kaksosista minulla on kokemusta.. Lemmikit eivät haittaa työn tekoa.. Voin myös ottaa lapsia kotiini hoitoon jos vaan lapsi ei ole allerginen kissoille tai koirille.. Pääsen töihin ihan koska vaan paitsi lauantaisin klo 18.00-03.00 aikoihin.. Yhteyttä minuun saa sänköpostiin: [email protected] tai numerooni 0465684195 T: Marika Salin
Lastenhoitaja Pori ja lähi alue
lastenhoitaja pori
4
151
Vastaukset
- lastenhoitaja pori
Joskus lauantaisin kyllä pääsen tulemaan..
- jouko
Paremmalta kuulostaa kuin tuon toisen tytön ilmoitus! Tämä ei ole niin tyrkky.
- Maija k
Huono hoitaja tämä. Juo ja polttaa työajalla. Kerran myös varasti rahaa.
- lastenhoitaja pori
Kiva tietää että mä poltan :O Juon kyllä mutta en työ ajalla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892