Kuukausi pelkkää puuroa?

haluanollapieni

Paljonkohan lauhtuisi jos söisi joka päivä kuukauden ajan 4-5 kertaa päivässä desilitran puuroa? Siis ilman voita, hilloa tai muuta vastaavaa..vain ripaus suolaa..

pituutta on 160cm ja painoa 55kiloa

3

2959

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en suosittele

Kaurapuuro: normaali annos 40 g kauraryyniä esim. 4xpäivässä = 690 kcal.
      Vastaavasti 5 anosta 750 kcal.
      Eiköhän ne muutkin puurot samaa luokkaa ole, paitsi ehkä riisi- ja mannapuuro?

Kyllä kai sillä laihtuu, ainakin aluksi, mutta kuten muutkin "ihmedietit" se ei toimi kuin tietyn ajan. Sitten kun menet säästöliekille et laihdu enää. Se on kropan oma puolustusmekanismi nälkäkuolemaa vastaan. Kroppa sammuttelee "vähemmän tärkeitä" elintoimintoja säästääkseen energiaa. Sille et mitään voi.
      Tietysti, ennemmin tai myöhemmin alkaa nuo elimet romahdella ja kuihtuu ja näivettyy kuolemaan. Jos sydän ei ennen sitä pysähdy.
      Tämä tapahtuu yksilöllisesti, miten nopeasti kullakin.
      Kyseenalaista myös, kuinka pystyt taistelemaan vastaan sitä pakottavaa näläntunnetta joka ennemmin tai myöh. tulee. Elimistö huutaa ravintoa, ja eloonjäämisvaisto herää voimakkaana.
      Hankit mös itsellesi elektrolyyttitasapainon järkkymisen, mikä voi olla nopeastikin kuolemaan johtava. Lisäksi hiukset, kynnet, iho, kaikki menee pilalle. Ihminen muuttuu kellertäväksi iholtaan, tulee turvotuksia esim. jalkoihin, kasvoihin, sormiin. Vatsa saattaa turvota nesteen takia.

Tiedän että pidät tätä turhana saarnana, ja ok niin. Kerron vaan omasta kokemuksesta. Olen huonoimmista ajoista nostanut painoa n. 12-13 kg, Painan nyt n. 46 kg, pituus 168 cm. Vakaasti päättänyt toipua, ja tätä prosessia käynyt nyt läpi noin pari vuotta. Silloin viimeksi makasin tipassa ja letkuissa sairaalassa, ja pelästyin toden teolla. Luulin jo viimeisen hetken tulleen, mutta onneksi ei niin käynyt. Sairaalareissuja muuten takana neljä. Enemmän tai vähemmän kriiittisessä tilassa.
      Mutta, popsi lapsi puurosi, se on erinomainen aamupala (syön itse joka aamu puuroannoksen, 1 dl sokeroimattomia marjoja ja kanelia mausteena.)
      Ja sitten kunnon järkevä lounas, päivällinen ja iltapala.

• keiju

paljonko puurossa on kaloreita (vaikkpa kaurapuurossa) jos keittää desilitrasta kaurahiutaleita? finelin mukaan siinä olisi noin 40 kcal..mutta miten on kun se turpoo vedessö keittäessä..lisääntyykö kalorit? :0

• Anonyymi

Minulla tulee olemaan tiukkaa monta kuukautta,joten Xtra kaurahiutaleita ovat pääasiallinen ruokani,joka päivä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      680
    Aihe