Säälittävyyden huippu tyttönä

i.am.still.here

Olenko mä nyt ihan epäonnistunut tyttö kun en omista yhtäkään miespuolista kaveria? En voi sille mitään että olen tarkka millaisten ihmisten kanssa liikun... inhoan polttajia, ryyppääjiä, turhaan kiroilijoita ja esittäjiä (varsinkin sellaisia jotka kuvittelevat saavansa kenet tahansa). Minusta ei kukaan pidä, tytöt vain naureskelevat ja pojat eivät edes sitäkään. Musta tuntuu että musta puhutaan jatkuvasti jotain pahaa, kun ei kukaan halua edes tutustua muhun. Haluaisin olla kuin kaikissa nuorien esitteissä: teiniporukka istuu nurmella kesäisenä päivänä, juttelee mukavia ja naureskelee vitseille. Kaikialla sanotaan että nuorena olisi hyvä solmia suhteita vastakkaisen sukupuolen kanssa vaikkakin vain kaverimielessä että oppisi tuntemaan sitä. En vain halua hillua röökinpolttajien kanssa, ei siinä mielessä että pelkäisin itseni menevän mukaan, vaan se tympeä käytös ja HAJU, hyi kamala.

Haluaisin alkaa jo vähitellen sellaiseen ns. kaverisuhteeseen, jossa voisi pojan kanssa vaan jutella kaikesta. Kaikki muut kaverini ovatkin nykyään sellaisten poikien kanssa... en nyt siis tarkoita että haluan vain koska kaikki muutkin on... kaipaan vain niin paljon jotakuta joka rehellisesti pitäisi musta. Tytöt ovat usein (varsinkin nykyään) hirveitä selkäänpuukottajia, jos ei tosissaan pidetä niin esitetään vaan ja sitten puhutaan kaikki pienimmätkin virheet selän takana muille.

Kaksi kaikkein parasta ystäväänikin, jotka vielä kesällä valittelivat samaa, ovat löytäneet useamman poikakaverin (ja sitä myötä lisää tyttökavereitakin) ja nyt yhteydenpitomme on jäänyt vain netin kautta satunnaiseen keskusteluun. Minut on vain unohdettu. Koulu menee huonommin kuin koskaan enne vaikkei nyt ole kavereitakaan joita tavata koulun jälkeen...

En kaipaa vastauksia, piti vain kirjoittaa tämä johonkin sydäntä painamasta.

22

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      Sul ei vissiin oo enää kavereita siis? mul oli ennen poikapuolisii kaverei montaki mut nykyään niit on mun kaverina vaan yks. Mul on kyl tyttö kaverei mut ei ne oo niin kivoi ku pojat. Jostain syystä pojat nykyään vihaa mua. En kyl osaa neuvoo mitenkään ja ajattelin kumminkin kommentoida vaik sanoit ettei tarvitse. :)

    • Sä olet kaunis :) omalla tavallasi. sä tiedät sen

      • i.am.still.here

        Niin joo, omalla tavalla mutta kun ei ole kauneusihanteiden mukaan ollenkaan, joudun kulkemaan melkein joka päivä samoissa vaatteissa koska ei ole rahaa ostaa uusia, olen lievästi ylipainoinen jne... kaikki on nykyään niin pinnallisia :,((


      • sota koira
        i.am.still.here kirjoitti:

        Niin joo, omalla tavalla mutta kun ei ole kauneusihanteiden mukaan ollenkaan, joudun kulkemaan melkein joka päivä samoissa vaatteissa koska ei ole rahaa ostaa uusia, olen lievästi ylipainoinen jne... kaikki on nykyään niin pinnallisia :,((

        hei i.am.still.here voitko antaa s postin mä oon poika ja silti ymmärrän sua hyvin mun s posti on [email protected] :-)


      • @-}--
        sota koira kirjoitti:

        hei i.am.still.here voitko antaa s postin mä oon poika ja silti ymmärrän sua hyvin mun s posti on [email protected] :-)

        Sotakoira on yhteen. Sorit


    • minä joku

      mulla oli saman tyylinen onkelma mut oon poika eli mulla ei ollu juurikaan tyttöjä kaveri piirissä. facebookissa mulla oli kaverina vaa 10 tyttöö 100 kaverista. tää oli siis joskus vuos sitte, mut nyt mulla on tullu paljon kaveri pyyntöjä tytöilta ja ne on alkanu puhuunki mulle paljon enemmän ja aatella mun ei tarvinnu ku mennä esiintymää kevät juhlassa. mää lauloin nii kai ne tykkäs :)
      mut oikeesti sillon ku mulla oli vielä tosi vähä kavereita muutenki ja vielä ku mun paraskaveri alko seukkaa tytön kaa josta oon tykänny jo 4.v ja se mun kaveri ties että se ei voi loukata mua ennää pahemmin.

    • sota koira

      moi i.am.still.here voitko antaa s postis olen poika ja silti ymmärrän sua hyvin mun s posti on [email protected] :-)

      • EIKUKAAN

        joo no kyllä tollaset ymmärrykset tiedetään -_-


    • sota koira

      oho se tuli 2 kertaa :-)

    • sota koira

      riippuu miten tykkää

    • yksinäinen susi

      Mulla ei oo yhtäkää poikakaveria ja tyttökamutki on tosi vähissä xD yks mun luokkalainen on jo varattu ja kaikki mun luokkalaiset pyörii sen ympärillä aina.

    • Merrick_McMuffin

      JÄTÄ SE!

    • möykkynen

      njhahh, vähän samis tilanne täälläki.

    • tota ööh öhh moi! :)

      mulla on kyllä ihan poikia kavereina ja siis kaveripiirissä ehkä jopa enemmän poikia kuin tyttöjä. Mutta läheiset ystävät on tyttöjä. MItä eroo on siinä kaveraako poikien va tyttöjen kanssa? Ainakin mitä mä oon huomannu aika samanlaista se on pojat vaan ehkä touhuilee enemmän ja tytöt puhuu mut muuten...

    • Päinvastoin, olet mahtava tyttö kun et hengaa jätkien kanssa. Niitä vitun huoria on jo maailma muutenkin pullollaan. Samoin poikien on syytä pysytellä eroissa ikäisistään tytöistä; hehän saattavat olla opportunisteja ja käyttää nuorta viatonta poikaa ponnahduslautanaan...

    • Olet OK!

      Ekasta lauseesta, et ole. Miullakin on vain yksi tyttökaveri, sitäkin tapaan muutaman kuukauden välein

      Hyvää uuttavuotta!

    • tervetervebbbb

      Ei minullakaan ole kuin yksi tyttö jotai voisi sanoa kaveriksi. Muut pojatkin ovat vain kavereita. Yhtään parempaa kaveria minulla ei ole. Päivät menevät koneella istuessa. Kukaan ei koskaan kehu minua, korkeintaan sanoo hauskaksi ja muutenkin on tämmösen hauskan pervopellen imago.

      Kukaan ei koskaan kutsu minua ulos. Ennen toki oli enemmän sellaista, mutta sitten kaverit alkoivat polttaa ja juopottelemaan ja minun mielestäni siinä ei ole mitään hienoa niin sitten minua ei enää pyydetty mihinkään.

      Eniten minua harmittaa se että en etene sosiaalisesti mihinkään. Muut ovat saaneet jo aikoja sitten ensisuudelmansa, osa on jo nussinut ekaa kertaa, mutta minä en ole halannutkaan tyttöjä kuin ystävänpäivänä ja joskus ala-asteella pari kertaa. En oikein enää edes yritä. Kun ei kerran ketään kiinnosta kuin mun "hauskat" jutut, niin olkoot sitten. Kyllä netistä löytyy ihan tarpeeksi kavereita chatista. Joskus vaan harmittaa kun on kaikesta jäänyt paitsi.

    • SPdjofgndsof

      Moi i.am.still.here. oon poika mul o samantapane juttu. Eimulkaa oo yhtää tyttökaverii ja siks mua pidetää vähä lounerina mut eise haittaa ku mul o pari hyvää kaverii kene kans sit oon ja muuta ni älä siit si välitä:)

    • boitsuli97

      mäkin oon yksin! tuu harrastaa mun kaaa rajua sexiä ;3

    • seoissitmoro!

      Mä oon 14-vuotias tyttö ja mul on yks hyvä tyttö kaverina ja yks hyvä poika kaverin. On mul sit muutamii tyttöi ja poikii kaverein mitä näkee sit vaa koulus. Näit kahta nään vapaa-ajalla, mut ne ei oo frendei keskenää ni ei hengata porukal. Mulle riittää nää ketä mul on ja oon onnelline. Jos sul ei oo frendei ni ei oo mun ongelma.

      • joovarmaann

        oli sit pakko kuitenkin tulla vielä tänne sebaamaan tollasta paskaa jos asia ei kuitenkaan kiinnosta sua xd


    • poitsu ;)

      Juteltaisko kik or something?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      252
      2374
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1794
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      168
      1505
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1493
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      82
      907
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      770
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      712
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      710
    Aihe