Ihmettelen vain nää lande suomalaiset jotka ovat kuin eläimii tiettäisivät uskonnoista ne saivat tiettää uskonnosta vasta ihan viimeisänä maailmojen kansoista eikö ole naurettavaa et se nytte puhuu esim islamista huh miten häpeä on olla tietämätön nuppi pää jossa järjessä ei ole mitään muutä kuin ruoka kalja ja huora jota pääse panemaan noi kolme asia eläimätkin tekevät sen takii ne eivät eroo mitenkään eläimistä vaan se on toisin päin ne on alempii kuin eläimii huh plzzzz shame on youu mä kysyn yhtä aisaa teiltä osaatteko ajettella kkkkkkkkkkkk tutkimuksen mukaan jos katotaan kaikkien länsimaalaisten persettä 99.9%lla on uloste perseessä ja niiten alushousut ovat punaisii ja tiedättekö miksi ku te ette osaa olla puhdsta te oote ja viellä pahempii kuin eläimii jos olen väärässä jokainen joka lukee tään viesti voisii tutkia itse silloin tiettää missä ollan ja ketä te oikein olette odtan innolla palautetta .
PLZZZZZZZ SUOMALAISETJA LÄNSIMAALAISET
6
334
Vastaukset
- oot
kännissä ja tampereelta ...revi siitä
- JA HUBBABUBBA!!!!!11111111!
Ellaimet ajattella kalja ja huora nussimine :DDDD
Shame on you idiot!
Parempi että se p**** tulee per****** kuin suusta niinkuin sinun tapauksessasi.
Niin ja olet muuten väärässä. Joidenkin tutkijoiden mukaan eläimet eivät osaa käyttää kännykkää.
Mene takaisin viidakkoon syömään banaania karvaisten kavereidesi kanssa. Sinne tuo sinun järjenjuoksusi kelpaa. - joku
olen sun kanssa sama mieltä suomalaisistä.Ne ovat sokeita ihmisia ne euvät tiedä mikä on kulttuuri.Koska heillä ei ole kulttuuria.Niiden pitäisi otta enemmän selvä muista kulttuureista ja oppia niistä jotain.
- joku
olen sun kanssa sama mieltä suomalaisistä.Ne ovat sokeita ihmisia ne eivät tiedä mikä on kulttuuri.Koska heillä ei ole kulttuuria.Niiden pitäisi otta enemmän selvä muista kulttuureista ja oppia niistä jotain.
- a.b.c.
Rakas lapsi, mene hoitoon!!!! Voisit päästä länsimaalaisia kohtaan tuntemastasi kateudesta eroon. Se on niin näkyvää, että sääliksi käy.
- Mie
Niin ja opettele edes kirjoittamaan, vaikka et länsimaalaisen tasoiseen loogiseen ajatteluun pystyisikään. Itse olet eläimen tasolla, mitä kirjoitustaitoosi tulee!! Hahahahaaa *LOL* !!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1762626Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65859
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20750Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait221736Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies86730Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22688