Varnan kultahietikko omatoimisesti

kultahietikolle 8/13

Varasin juuri "extempore" omatoimimatkan ja Family hotel Captainista 2hh aamiaisella viikoksi elokuulle. Päätöstä nopeutti tosi edullinen kokonaishinta, vähän yli 200e/nuppi.
Lennot Norwegianilla. Onko muita, jotka olisi varaillut näin matkoja Kultahietikolle? Mitä nuo taksit maksaa kentältä hotelliin suurinpiirtein?
Olen "ihan pihalla" kohteesta ja hintatasosta, koska edellisestä matkasta sinne on vierähtänyt yli 20v. Olen lukenut kokemuksia puolesta ja vastaan, mutta muistissa on edullinen hintataso ja upea ranta. Varmasti kohde on muuttunut paljon. Jos joku on sattunut vaikka majoittumaan ko. hotelliin, olisi kiva lukea kommentit siitä ja muutenkin tuoreet hintatiedot paikallaan.

12

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Burgas2013

Onko lentosi Burgasiin?

• kultahietikolle 8/13

Kyllä on.

• VarnaArvaus

• kultahietikolle
        VarnaArvaus kirjoitti:

http://theo.inrne.bas.bg/euclid04/travel.html

Eli Burgasista Varnaan on matkaa n. 160 km. Edestakainen taksi matka tulee maksamaan varmaankin lentolippujen verran.

Höpsistä. Lentokentältä on Kultahietikolle about 20km.

• ap.
        VarnaArvaus kirjoitti:

http://theo.inrne.bas.bg/euclid04/travel.html

Eli Burgasista Varnaan on matkaa n. 160 km. Edestakainen taksi matka tulee maksamaan varmaankin lentolippujen verran.

Kiitti todella paljon tiedosta. Enpä huomannut tuota etäisyyttä...Vaihdoin hotellin Sunny Beachille kuluttomasti. Suosin aina niitä hotelleja, joissa on kuluton muutosoikeus.

• kenburns

Siis omatoimimatka Kultahietikolle ?
      Ei ymmärrä. Se on vähän sama kuin varais omatoimimatkan Muumimaahan tai Linnanmäelle. Jos olet jo maksanut toivottavasti hotelli ja huoneet olemassa kun menet !!!
      Taxi kentältä Kultahietikolle maksaa 3X sen mitä stadista kentälle Vantaalle.
      Paikallistaxit muualla ovat edullisia. Turistirysiin edullisin ja varmin on lento-hotellipaketti, johon sisältyy kuljetuskin pikkumaksusta.
      Ja joku takuu matkan onnistumisesta.
      Turistirysissä hinnat on jossain asioissa Suomen tasoa, laatu mennyt alaspäin lujaa.

• kultahietikolle 8/13

Ettei nyt sinun pääsiäisen loppu menisi piloille, kerrottakoon, että vaihdoimme hotellin Sozopoliin, (vielä edullisempi ja ei-turistirysä). Hotellilla on muuten kenttäkuljetus. Lento on jo maksettu ;) liput piirongin kaapissa ja hotelli maksetaan, kun mennään paikan päälle. Pakettimatka halvimmillaan olisi maksanut ko. ajankohtana n. 500e/hlö. Omatoimisesti jää 200e paikkeille. Onhan siinä pieni hinnanero?

Olemme käyneet perheellä muumimaassakin, jonne muuten voitimme ilmaisliput ja Lintsillä monteen kertaan, mutta uskon että Sozopol on ehkä vähän erilainen paikka ja sopisi ehkä paremmin pariskunnalle, vai mitä mieltä olet? Hyvää pääsiäisen jatkoa. Minä tästä alan pakkaamaan Kanarianlomalle..

• fisu9

Sozopol on yhtälailla turistirysä. Kuin Nesebar.

• cicu8

Entäs sitte?

• maassa asuva

Älkää luottako 100%:sti (tai mieluummin ollenkaan) bulgarialaiseen nettikaupantekoon.
      En ostaisi mitään jota bulgarialainen myy, netin kautta.Mitään en maksaisi etukäteen.

• ap.

Hotelli booking.comista. Maksu saavuttaessa hotelliin. Lennot Norwegianilta.

• ap.
        ap. kirjoitti:

Hotelli booking.comista. Maksu saavuttaessa hotelliin. Lennot Norwegianilta.

ja kuljetus hotellin kautta 30e/suunta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3914
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2619
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      44
      2594
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2375
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2228
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2103
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1829
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1498
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe