Koe on siis liian pian, jo perjantaina, 13.pvä. Mä oon ihan hepakassa, kun oon aina ollu hidas oppimaan vain lukemalla. Kursseja ei oo lähimaillakaan ja koira on jo puolivuotias. Riista.fin kysymykset kokeilin ja kerran oon aiemmin käyny kokeessa, eli tiiän millasia ne kysymykset on, mutta kertositteko helppoja muistisääntöjä? T: Epätoivoinen
Koiran kanssa sorsaan saankohan kortin?
7
872
Vastaukset
- kohtamies
, niin meitti opettaa oikein kädestä pitäen...
Onnia koetilaisuuteen !!, mutta opettele ainakin tunnistamaan niitä lintujen profiileita ja erottamaan naaras teeri ja koppelo toisistaan..teerellä valkea hännänalus, niinku naisillakin, jos eivät ole rajatonta päevityst ottaneet.. - Metsämies
Lue metsästysoppaasta huolella ainakin kaikki lihavoidut tekstit, jos muuta et ehdi! Niitä kohtia on kysytty paljon.
Eläimistä kysytään lähinnä kaikkein yleisimpiä. Lokeista on kysytty aina joku!- Metsämies
Noiden lihavoitujen tekstien lisäksi lukaise kuvatekstit! Niistäkin tulee myös muutamia kysymyksiä. Ainakin supikoiran ruokavaliota on kysytty ja ainoa paikka missä se lukee metsästäjänoppaassa on kuvateksti. Supikoira on siis kaikkiruokainen...
- Mymmeli
...koirasi on vasta puolivuotias niin vielä ei ole mitään kiirettä metsälle. Koira ainakin omasta mielestäni liian nuori varsinaiseen metsästykseen.
Itselläni 8 kk spanieli joka tulee kyllä ensi viikolla mukaan mutta vain "kuuntelu oppilaaksi". Koira on helppo pilata jos sitä käskyttää liian nuorena, jos esim. nouto ei ole kunnolla hanskassa.
Eli jos et pääse kokeesta läpi niin yritä myöhemmin uudestaan ja mene koirasi kanssa muuten vain metsälle mukaan.
Äläkä ota turhia paineita, hyvin se menee. - laiska
Älä turhaa jännitä, niin koe menee läpi. Eikä hätiä mitiä, jos et metsästyskorttia saakaan, lähdet vaan ilta- ja aamulenkille koirasi kanssa rannalle. Se noutaa sinulle raanoja tai raatoja niin paljon, että pian kyllästyt.
- tyttönen
Sain kuin sainkin sen kortin ja vain 5 virhettä!!!
Kiitos siis teille kaikille!
Kyllä minä siihen luinkin...- jaffa
Paljon onnea ja kireitä siimoja, heh heh.
Malttia koiran ja laukauksen kanssa, niitähän ei kirjoista opi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla572764Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "352391SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past891589Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851285Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,301099Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o154798Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m79694Ei ole vaikea päättää kumpi
Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.52666Ymmärrätkö jo nyt, että
Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt44640- 43615