Ajatellaampas välillä aivoilla , eikä persereijallä!

AHH

Se, että ihmisellä on puhtaat alushousut, ei tee hänestä parempaa ihmistä, Oleellisinta luulisin Jumalankin silmissä olevan ajatukset ja teot.
Viittaan tässä edelliseen viestiin ja katsoin paremmaksi kirjoittaa oman kommenttini puhtaalle sivulle, eikä tuon paskan jatkoksi.

Sanalla sanoen olen enemmän kuin lievästi pettynyt tällä hetkellä Suomessa asuvien muslimien keskusteluhalukkuuteen koskien esim tätä islam -palstaa. Silloin, kun keskustelijoita olisi paljon ja oikeita asiallisia kysymyksiä asettaan pelkästään tiedonhalusta, niin silloin ollaan kuin kusi sukassa. Ei tule vastausta, ei kommenttia, ei niin mitään. Sitten tulee harhautunut höynä keskiyöllä kun kaikki ovat nukkumassa - kuin selkään puukottaja - vesittämään koko islamkeskustelua paskaisilla alushousuilla.

Ei aja hyvää asiaa, ei. Päin vastoin.

Muistuttaisin vielä kaikkia ulkomailta Suomeen muuttaneita suomalaisesta luonteenlaadusta. Me olemme jäykkäniskaista porukkaa niin hyvässä kuin pahassakin. Suosittelen, että kannattaisi yrittää houkutella suomalaisesta tuo hyvä esiin, sillä kun suomijurrikan luottamuksen voittaa, niin se pysyy.

Inhoan keikenlaisia yleistyksiä ja edellinen viesti loukkasi minua ihmisenä ja suomalaisena.

10

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nashida

Ennen tänne viitsikin tulla vastaamaan kysymyksiin ja keskustelemaan, mutta enää en jaksa. En jaksa vastata samoihin kysymyksiin uudelleen ja uudelleen (samalle ihmiselle), en jaksa lukea miten päivästä päivään uskontoani solvataan ja minulle tärkeitä asioita loukataan, en jaksa enää lukea miten minun tulisi muuttaa pois Suomesta jne. jne. Miksi turhaan kiusaisin itseäni? Luulen, että moni muslimi ajattelee samoin.

On tosi harmi, jos asialliset kysymykset jäävät vastaamatta ja jos joku, joka todella haluaa tietää islamista, jää tietoa vaille. Suosittelen, niinkuin moni on jo ennen minua, että kaikki jotka haluavat kysyä islamista tai keskustella asiallisesti islamista käyvät osoitteessa www.islamopas.com, siellä on keskustelupalsta. Googlella löytyy muitakin suomenkielisiä islamkeskusteluja. InshaAllah, kaikki ne, jotka todella haluavat tietoa islamista, löytävät sitä.

• crysader

Haluan tietää islamista juuri sen verran, että voin toimia tuota skeidauskontoa vastaan mahdollisimman tehokkaasti.

• Pete Mohamed

>Suosittelen, niinkuin moni on jo ennen minua, että kaikki jotka haluavat kysyä islamista tai keskustella asiallisesti islamista käyvät osoitteessa www.islamopas.com, siellä on keskustelupalsta. >

Lukekaa minun kysymykset ainakin! Mutta älkää te kyselkö liian pahoja, ettei tule äkkilähtö. Tuon keskustelupalstan porukka koostuu mielestäni sokeista ja fasistisista lampaista ja antaa Suomen muslimeista hyvin vastenmielisen kuvan.

• Eihän?

>Muistuttaisin vielä kaikkia ulkomailta Suomeen muuttaneita suomalaisesta luonteenlaadusta. Me olemme jäykkäniskaista porukkaa niin hyvässä kuin pahassakin.>

>Inhoan keikenlaisia yleistyksiä ja edellinen viesti loukkasi minua ihmisenä ja suomalaisena.>

Huomasitko mitään ristiriitaa noissa kommenteissasi?

• AHH

Kirjoitin tuon aikalailla tuohtuneessa mielentilassa. Mikä on tuo ristiriita, oion sitten jos osaan.

• Eihän?
        AHH kirjoitti:

Kirjoitin tuon aikalailla tuohtuneessa mielentilassa. Mikä on tuo ristiriita, oion sitten jos osaan.

No lyhennetään:

>...suomalaisesta luonteenlaadusta. Me olemme jäykkäniskaista porukkaa niin hyvässä kuin pahassakin.>

>Inhoan keikenlaisia yleistyksiä...>

Eipä tuo nyt niin merkityksellistä ollut, kun nyt vaan osui silmään. Suorastaan pisti.

• Ranya*
        Eihän? kirjoitti:

No lyhennetään:

>...suomalaisesta luonteenlaadusta. Me olemme jäykkäniskaista porukkaa niin hyvässä kuin pahassakin.>

Eipä tuo nyt niin merkityksellistä ollut, kun nyt vaan osui silmään. Suorastaan pisti.

Feminae naturam regere desperare est otium.

• Eihän?
        Ranya* kirjoitti:

Latina on hiukan hakusessa mutta jotain tälläistä se oli:
        Dictum, faktum; facta infecta fieri nequeunt

• AHH
        Eihän? kirjoitti:

No lyhennetään:

HÖH!

• AHH
        Ranya* kirjoitti:

Tarkka kakara!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      93
      4551
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      232
      1786
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      76
      1450
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1150
    5. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      322
      1085
    6. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1070
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      50
      1059
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      145
      1014
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      111
      999
    10. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      85
      954
    Aihe