Hiustyyli 11-vuotiaalle pojalle

millanen on hyvä?

Millanen hiustyyli olis sopiva tällässelle 11-vuotiaalle pullaposkelle? Parturiin oon menossa ensviikon perjantaina

14

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • afgdhfh

Yleensä parturi tietää.

• 11 myös

Toi alempi on parempi!

• millanen on hyvä?

En haluais mitää hirveetä muutosta hiuksiin, kun harvoin muutan hiustyyliä. Kaikki koulussa huomaa heti, että oon vaihtanu tyyliä ja sit alkaa huomauttelut. Nii ja sit on vaa pari kamuu, mut ne ei yleensäkkää mitää sano

• millanen on hyvä?

Niin, ja noi aikasemmat hiustyylit oli tosi hienoja. Ottasin hetikin alemmat hiukset, jos vaa olis sellanen hyvä leuka

• Minä vain

No kyllä toi varmaan sopii kaikenlaisiin leukoihin :)
        Ja ei muiden mielipiteistä kannata välittää, jos siis muutat kampaustasi radikaalisti. Itsekkin aijon muuttaa koko hiustyylin nyt joulomalla :) Tyttöjen mielestä on hyvä, jos poika pitää huolta ulkonöstä, etenkin hiuksista! Jos siis käyt parturissa/kampaajalla, niin se tarkoittaa että pidät silleen huolta hiuksista.

Kokeile rohkeasti ;)

• olenhetero

Sämpylähiukset oli itellä tohon ikään

• EmoPoikahiukset<3<3
    • mä....

surffari malli on paras :D

• g4hgqe4hh

Pottatukka sopii hyvin 11-vuotiaalle kakrulle

• lol jk

Pottahiukset ja ginger väri siihen päälle nii kyllä lähtee

• 12vPoika<3

Mua Vähä hermostuttaa ku haluun lyhkäset hiukset, mutt' ku Itellä ollu 3vuotta pitkät ni en tiiä miten siihen tottuu :/
      Laittakaa linkkeinä hienoja (Lyhyitä) Hiustyylejä!
      Kiitos jo etukäteen :)

• -FinnishGirl-

koitan nyt linkkaa sul yhen kuvan. mut en tiiä onnistuuks tää...

gh.elopad.net/img/i7694_.jpg

mut musta toi sopis aonakin semmosil lyhytpitkil hiuksil ;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe