Ostetaan Commodore 128D kotitietokone ja saa tarjota myös karvalakimpaa mallia ilman tuota D:tä. Tampereelta tai lähialueelta voin noutaa, mutta kauempaa pitää sitten käyttää postin palveluita. Hinnasta voidaan neuvotella laitteen kunnon mukaan.
Hinta: 100e
Yhteystiedot: [email protected]
M: Ostetaan Commodore 128D
7
311
Vastaukset
- Kunhankyselen1
Missä hinnassa on toimiva 64 kasettiasemalla?
- commodore1
Huutonetissä näkyvät olevan joitain kymppejä. Riippuu kunnosta. Oikein siistiä voi tarjota myös minulle. :)
- atk-005
moro saapi varmaan 50,00 egee jos kaikki löytyy ,laatikkoa myöten käyttö-ohjeineen lappuineen ostokuitteineen!!!
- sesiitä
valokuva luovutustilaisuudesta kuola joka valui poskilla mälli joka tuli punttiin...
- commodore1
Vielä ei ole löytynyt joten kaivelkaas komeroitanne. ;)
- commodore1
Nyt näitä on jo niin monta, että ilmoitus ei ole enään voimassa. Kiitos kaikille yhteyttä ottaneille.
- Jorma999
CommodoreC128 ja kasettiasema C2N ja Powersuplply C128 ja Commodore Model 1901 ja Diskdrive Commodore 1571 Ja Commodore 1541 sekä Commodore Model 1351,Lisäksi Brother HR-5c Tulostin. Vielä alkuperäislaatikossa(siisti) Wico command control RED BALL JOYSTICK 15-9730.(Made in U.S.A) .N.50 kpl disk ja 10 uutta avaamattomassa paketissa. Opuksia toistakymmentä ja joitain pelejä.Nämä kaikki tarjolla yhtenä pakettina.Jorma 0405775848
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201797
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991608Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491144Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441020Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46848Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770