Haluaisiko joku tehdä valtio-opin esseen 5-8 sivua yhdestä kirjasta? Maksan hyvän korvauksen.
Ota yhteys [email protected]
Essee hyvää orvausta vastaan!
6
292
Vastaukset
- 1414
Minua ihmettyttää edelleen, kenellä on niin paljon ylimääräistä aikaa, että jaksaa jatkuvasti yrittää mustamaalata toista ihmistä. Sinun, hyvä nimimerkki ghyty, pitäisi hankkia itsellesi ihan oma ja oikea elämä, niin ei tarvitsisi keskittyä muiden asioihin niin paljon.
Ne, jotka jostain syystä ihmettelevät, mistä päättälen tämän aiheen tarkoituksena olevan puhdas mustamaalaaminen, niin totean vain: kuka ihme haluaisi huijata, ja sitten vielä yrittäisi tehdä sen antamalla omalla nimellään varustetun sähköpostiosoitteen. Tämän toki kaikki varmasti ymmärtävät, mutta kerroin tuon vain siltä varalta, että joku on hieman hidas tms.- jokin syy
Mustamaalaamiseen lienee jokin syy aina? Raha, kosto mikä? Vakoilu?? Hyötyminen toisesta??
- gegeger
"kuka ihme haluaisi huijata, ja sitten vielä yrittäisi tehdä sen antamalla omalla nimellään varustetun sähköpostiosoitteen"
niin...ja hotmail-osoite on todiste siitä, että henkilö on sen niminen? :D :D heh.. vai tiedätkö, että tuon niminen henkilö on oikeasti olemassa..? mäkin voisin tehdä s-postin nimelle terhi.tuuri, vaikka en tunnekkaan kyseistä henkilöä, get it?
- Lukupää
Huhhuh, näppärää perustaa sähköpostiosoite jonkun toisen nimellä.
Korvaukseksi kunnianloukkauksesta saa kyllä vaikka mitä mutta maksaja olet sinä. - Kummastelija
Ei kai tuollaista nimeä kenelläkään ole - onko kyse siis "taiteilijanimestä". Onko sellaisten käyttö kielletty?
- paljos maksat?
No tuo kaveri on näköjään hakemut esseen tekijöitä aiemminkin:
http://www.suomi24.fi/yhteisö/timi.kuusamo/keskustelut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817