Tervehdys,
Hommasin inkkari-kanootin pitkän harkinnan jälkeen, joka on ollut haaveena jo pitkään.
Yli 5 mertinen lähes tasa-pohjainen kolmella pikkukölillä, käytetty, -90 luvulta.
Testaus jäi vähäiseksi talven yllätettyä Suomalainen, jotenpikku ihmettelyjä jäi.
Olen melonut järvillä ja laskenut pikku koskiakin inkkarilla kaverin kanssa eli mikään ensikertalainen en ole ja tarvitsenkin nyt asiantuntevaa vastausta.
Oma kanoottini on aivan käsittämättömän hyvä melottava ja tavaraa mahtuu mukavasti pidempäänkin reissuun, näin pienellä testidiagnoosilla.
Kanootin hommasin lähinnä retkimelontaan ja kalapaikoille pääsyn takia.
Mutta kysymys on pohjan mallista, joka on melkoisen joustava, tietysti koska se on lähes suora, jopa negatiivinen eli pullistuu veden paineesta hitusen kuperaksi.
Kun olen kysellyt asiasta olen saanut vastaukseksi, että "sulla on jokikanootti, joka on suunniteltu ottamaan vastaan pikku karikosketukset joustamalla"
Onko asia näin vai onko mulla lämmön muokkaama kupera pohjamalli?
Minua ei asia haittaa olen jo ratkaissun asian joten pohja on tasaisen suora kuormalla tai ilman, mutta onko tuo alunperin ihan oikeasti suunniteltu juttu?
Yritän laitta kuvalinkit pohjasta tähän juttuun.
http://aijaa.com/yiE4nu
http://aijaa.com/pOOEFj
Terveisin Turkulainen
Inkkarin pohjan malli
turkuvesi
0
190
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913