Jouluksi Sharm El Sheikhiin, hotelli Hilton Fayrouz Resort! Kaikki vinkit ja tieto tervetullutta, ensi kertaa Egyptiin 15 v pojan kanssa. Kannattaako ottaa hotellin puolihoito?
Ilmat joulukuussa? Mitä pakata mukaan? ym. ym...
50v + 15v
Jouluksi Sharm El Sheikhiin
1
623
Vastaukset
- minni
Siinä mielessä kyllä kun ei tuo paljon lisähintaa ja itse olen kokenut että on niiin kätevää kun aamiaispaikkaa ei tartte miettiä, päivällä jos iskee nälkä voi käydä paikallisissa rafloissa ja sitten on kuitenkin illalla hotlalla safka oottamas, eihän siellä oo pakko käydä joka ilta. Varmaan kannattaa miettii kuinka kovat on ruokahalut mutta tunnetusti 15 vuotiaathan syö "koko ajan" ja varsinkin vedessä olo tuottaa nälkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503884
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342841Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201889
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51849- 1861777
- 311621
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258