tikku muualta kuin saunikselta?

kannattava??a

"Saunalahden myymät tikut eivät ole sim-lukittuja" onko toi totta?

eli jonku paremman tikun ostaisin?

6

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkänäinseon.

      Yleensä kun hommaa esim. 24kk sopparin ja tikku kaupanpäälle, ne voi olla lukittuja, ja lukitus sitten puretaan 2 vuoden kuluttua. Mutta molempia löytyy, lukittuja ja ei-lukittuja. Ja tämä sama kaikilla operaattoreilla. Lukituksen saa tietää kun kokeilee toisen operaattorin sim korttia, niin lukittu tikku ei sitten toimi.

    • ei lukittuja

      Yksikään tikku ei ole lukittu.Silloin jos käyttää toisen operaattorin tikkua pitää ajaa sen tikun ohjelmisto ja itse asetukset sekä poistaa toinen ohjelma.Aina siis sen tikun ohjelmisto koneelle jota käyttää ja itse asetukset laittaa ja ne löytyy operaattorin sivuilta.

      • lukotpois.

        Kyllä se itse tikkukin voi olla lukittu, tuolla voi lukituksen purkaa Huawein tikuista. Imei koodi täytyy tietää.
        http://a-zgsm.com/huawei.php


    • höööpö

      eli oisko kannattavaa ostaa parempi tikku? vaikuttaako tikun sisäiset antennit miten?

    • eljii

      kesällä 2009 saamani tikku (E230, Sonera) ainakaan ei onneksi ollut lukittu. Sopimuksen uusimisvaiheessa olivat ottaneet käyttöön vähäjärkisen matalat latausrajat. (Vajaan viikon gigatavumäärän olisi pitänyt riittää kuukaudeksi)

      Uuden sopimuksen erehdyin tekemään Saunalahden kanssa ja A-Link 3G-reitittimen toimimattomuuden vuoksi otin DNA:lta toiseen läppäriin varayhteyden, jolla E230 toimi laakista.

    • tiettävästi on ihan tikuissakin lukituksia mutta vähintäänkin mukaan tuputettu (usein monipuolisesti hankala) yhteysohjelmisto pyrkii sitomaan operaattoriin. Windows 7:ään asti toimi kiva MWconn

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe