dirty talking

lassiina

mitä mies haluaa kuulla naisen suusta seksin aikana ja miten? miten oppia puhumaan "tuhmia"? kiihottaako se miehiä yleensä miten paljon?

10

6119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emppu

kiihottaa kyllä paljonkin ja saat näin parempaa kyytiä. esim. "anna kunnolla nyt sitä kyrpää, mun vittu on ihan kuumana siihen", toimii kyllä.

• lasiliina

mun ukko rupeis nauraan, jos mä yhtäkkiä sanosin noin...

• mies
        lasiliina kirjoitti:

mun ukko rupeis nauraan, jos mä yhtäkkiä sanosin noin...

Pitää kuulostaa siltä, että tarkoittaa mitä sanoo. Voihkinnan seasta tuollanen lause saa kyllä ihmeitä aikaan.

• tyytyväinen

En varsinaisesta dirty talkingista tiedä, mutta kun muistaa aina välillä kehua miehen taitoja ja vaikka kalun kokoa("ihanaa, mun pilluni on ihan täynnä sun suurta kyrpääs jne), niin uskon, että useimmat miehet kiihottuvat entisestään.
      Esim. mun vaimo tässä yks päivä sano, että taitaa ottaa mun kalusta valokuvan ja esitellä sitä kun olen niin hyvin varusteltu, että kehtaa näyttää muillekkin naisille saunaillassa. Tämä kummasti sai mut heti ihan kiimaiseksi. Niin, että ei se paljoa vaadi.

• emppu

voithan sä lasiliina kokeilla miten se toimii...

• PeraS

Joo. Tilanteeseen sopivasti kehut miehen maskuliinisia ominaisuuksia jotka tekee todella hyvää. Ei mitään kauhean överiä, mutta sellaista, että mies kokee todella osaavansa ja pärjäävänsä ja pätevänsä. Ja kieli pitää olla mieluumin maanläheistä ja härskiä kuin jotain kliiniä latinalaisperäistä sairaalakieltä ( joku saattaa ehkä kiihottua siitäkin ) ja niin rumia sanoja kun osaat. Ei haittaa sekään vaikka sanat tulee vähän nolosti tai ujosti, sekin kiihottaa sinänsä. Siis tavallista arkikieltä tai sellaista, mitä kuvittelisit katutyttöjen käyttävän, ei penis tai fallos, siis mul.ku tai kyr.ä tai vastaava on se kapine!

-Pera

Ps. ja kääntäen. Älä koskaan, edes vahingossa hauku miestä _tällä alueella_ mitenkään huonoksi ellet sitten halua vahingoittaa suhdettanne lopullisesti!

• PeraS

heität yhtä äkkiä kesken ukon uurastuksen melkein loppumetreillä:

"Laske sisään vaan, mulla on sulhanen...!"

Näin testaat, mistä puusta ukkos on tehty.

Mulle on yksi tyttönen ihan oikeasti joskus muinoin sanonut näin, ja oli vielä tosissaan.

-Pera

• mies

nii, että mikä oli ratkaisusi?

• PeraS
        mies kirjoitti:

nii, että mikä oli ratkaisusi?

"Kun hullulle antaa pillin se puhaltaa..."
        on vanha sanonta. Tietysti täräytin rojut torveen!
        Ei vaineskaan. Täytyy myöntää, että jäi puuhat kesken, niin kokematon silloin olin.
        Nyt toi juttu jo naurattaa muttei sillon.

-Pera

• kokenut

sano silleen syvän etelän murteella että "give me your hot meat, I want to take the whole length" niin voi olla että poika laskee jo huulilla nesteensä ulos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      4947
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3436
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3194
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2267
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      28
      1867
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1828
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      161