Olen kauan halunnut käydä turussa,turunalueella tantra,intiimi/eroottisessa hieronnassa? Missä olette itse käyneet ja mitkä kokemukset? En hae thai hieromapaikkoja ne on ällöttäviä . Vastauksia kiitos mielellään myös mistä saisi yhteyttä kyseiseen hierojaan
Tanra,intiimi/eroottinen hieronta turku?
15
12472
Vastaukset
- mies9991
Ps en ole pervo vanha ukko vaan ihan mielenkiinnosta haluaisin kokeilla.
- töppöteppo
googleta paratiisikyy niin alkaa löytymään yhteystietoja.
- annan.hieronta
käyppä kurkkaamassa http://annanhieronta.123kotisivu.fi/
onko paratiisi kyy vielä voimissaan jossain
- Anonyymi
Näistä naisille suunnatuista hieronnoista puhutaan kovin vähän, mutta kun itse löysin hyvän niin en vaihtaisi mistään hinnasta. Erittäin eroottista ja jotenkin tullut sellanen olo että kyse ei edes ole uskottomuudesta kun se ei vielä ikinä ole päättynyt yhdyntään.
- Anonyymi
No eiköhän se kohta pääty yhdyntään:-) Mutta sittenhän se on jo erotiikan huippu!
- Anonyymi
Edellisellä kerralla toivoin jo että hän olisi laittanut jotain sisääni, mutta ei laittanut.
Jokaisella kerralla hän on hieronut sen n.60min., ihan samanlailla kun muut hierojat, mutta sen 15 minuuttia lopusta hän on hieronut rintoja, sisäreisiä ja klitorista, toki pikkuhousujen päältä, ja aina olen saanut.
Sekin on ika erikoista että saan, kun en läheskään aina saa kotona.
Mutta sen takia täällä käyn. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellisellä kerralla toivoin jo että hän olisi laittanut jotain sisääni, mutta ei laittanut.
Jokaisella kerralla hän on hieronut sen n.60min., ihan samanlailla kun muut hierojat, mutta sen 15 minuuttia lopusta hän on hieronut rintoja, sisäreisiä ja klitorista, toki pikkuhousujen päältä, ja aina olen saanut.
Mutta sen takia täällä käyn.Niin paljon mietin asiaa että miehen katsoessa Formulaa, minä varasin ajan hierontaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sen takia täällä käyn.Anna jokin vinkki paikasta, millä löytäisi! Kiinnostelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sen takia täällä käyn.Anna nyt joku vinkki paikasta :)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sen takia täällä käyn.Niin mikä paikka se on? Tai antaa jotain tietoo siitä. Olis kiva mennä kokeilemaan sitä itsekin joskus:)T. Nainen 22 v
- Anonyymi
Tässä Tantrahieronta kursseja käynyt mies 56v. Oikeassa Tantrassa nainen saa rentoutua turvallisesti ja säännöt etukäteen sopien.. En tee tätä maksusta vaan rakkaudesta hoitomuotoon pitäen yllä opittua ja kehittymällä lisääKysy lisää rohkeasti.
- Anonyymi
Tekeekö paratiisikyy vielä hierontoja
- Anonyymi
Olin https://timma.fi/yritys/magnus-karl-arvid-karlsson?isSearch=true
Kävin tantra hieronnassa. Oli todella upea kokemus - Anonyymi
Kiinnostaisiko jotain saman ikäistä tai vanhempaa hengellistä naista harjoitella tantrista hierontaa yhdessä? Täällä 23v mies :) +en hae seksi seuraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364215Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232126Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31944Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481851- 1061780
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4461739Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4771594MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar551375Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4641300Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441296