Tanra,intiimi/eroottinen hieronta turku?

mies9991

Olen kauan halunnut käydä turussa,turunalueella tantra,intiimi/eroottisessa hieronnassa? Missä olette itse käyneet ja mitkä kokemukset? En hae thai hieromapaikkoja ne on ällöttäviä . Vastauksia kiitos mielellään myös mistä saisi yhteyttä kyseiseen hierojaan

16

16432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies9991

Ps en ole pervo vanha ukko vaan ihan mielenkiinnosta haluaisin kokeilla.

• töppöteppo

googleta paratiisikyy niin alkaa löytymään yhteystietoja.

• annan.hieronta
    • onko paratiisi kyy vielä voimissaan jossain

• Anonyymi

Näistä naisille suunnatuista hieronnoista puhutaan kovin vähän, mutta kun itse löysin hyvän niin en vaihtaisi mistään hinnasta. Erittäin eroottista ja jotenkin tullut sellanen olo että kyse ei edes ole uskottomuudesta kun se ei vielä ikinä ole päättynyt yhdyntään.

• Anonyymi

No eiköhän se kohta pääty yhdyntään:-) Mutta sittenhän se on jo erotiikan huippu!

• Anonyymi

Edellisellä kerralla toivoin jo että hän olisi laittanut jotain sisääni, mutta ei laittanut.

Jokaisella kerralla hän on hieronut sen n.60min., ihan samanlailla kun muut hierojat, mutta sen 15 minuuttia lopusta hän on hieronut rintoja, sisäreisiä ja klitorista, toki pikkuhousujen päältä, ja aina olen saanut.

Sekin on ika erikoista että saan, kun en läheskään aina saa kotona.

Mutta sen takia täällä käyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edellisellä kerralla toivoin jo että hän olisi laittanut jotain sisääni, mutta ei laittanut.

Jokaisella kerralla hän on hieronut sen n.60min., ihan samanlailla kun muut hierojat, mutta sen 15 minuuttia lopusta hän on hieronut rintoja, sisäreisiä ja klitorista, toki pikkuhousujen päältä, ja aina olen saanut.

Niin paljon mietin asiaa että miehen katsoessa Formulaa, minä varasin ajan hierontaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna jokin vinkki paikasta, millä löytäisi! Kiinnostelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna nyt joku vinkki paikasta :)?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mikä paikka se on? Tai antaa jotain tietoo siitä. Olis kiva mennä kokeilemaan sitä itsekin joskus:)T. Nainen 22 v

• Anonyymi

Tässä Tantrahieronta kursseja käynyt mies 56v. Oikeassa Tantrassa nainen saa rentoutua turvallisesti ja säännöt etukäteen sopien.. En tee tätä maksusta vaan rakkaudesta hoitomuotoon pitäen yllä opittua ja kehittymällä lisääKysy lisää rohkeasti.

• Anonyymi

Tekeekö paratiisikyy vielä hierontoja

• Anonyymi

Olin https://timma.fi/yritys/magnus-karl-arvid-karlsson?isSearch=true

Kävin tantra hieronnassa. Oli todella upea kokemus

• Anonyymi

Kiinnostaisiko jotain saman ikäistä tai vanhempaa hengellistä naista harjoitella tantrista hierontaa yhdessä? Täällä 23v mies :) +en hae seksi seuraa

• Anonyymi

Mä olen käynyt Antti Kurhisen luona vaginahieronassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      147
      3509
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      41
      1992
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      136
      991
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe