Kylläpä Naon voi saada halvalla (jopa alle satasella)! Niitä näyttää olevan myös myynnissä käyttämättöminä tai vähän käytettyinä. Selitys voi olla ankea havainto, joka valkeni minulle, kun lähdin kusettamaan koiria pikku pakkasessa (-14 C). Lampun reaktiivisuus hävisi n. 5 minuutin jälkeen, lamppu himmeni asteittain ja sammui kokonaan. Se syttyi uudelleen vakioteholle kytkimestä kääntämällä, mutta sammui kohta uudelleen ja lopulta kieltäytyi syttymästä kokonaan. Sisällä lämpimässä vakioteho palasi ensin ja aikansa lämmittyään myös reaktiivisyys alkoi pelata. Akku näytti täyttä latausta. Hankin perheeseen kaksi lamppua ja molempiin jatkokaapelit, jolloin akkua voi pitää lämpimässä povitaskussa. Led-valon pitäisi toimia paremmin kylmässä, joten lampun virtapiirin täytyy olla aivan alkeellista tekoa (huom. made in Bulgary). Testailin molempia lamppuja ulkona pakkasessa eikä kumpikaan jaksanut toimia 10 minuuttia pitempään. VAIKKA HALUAISITTE NAO:n VAIN SYKSYKÄYTTÖÖN, SUOSITTELEN ODOTTAMAAN LISÄKOKEMUKSIA, JOTTEI TULE KALLIS PETTYMYS!
Petzl Nao ei toimi pakkasessa!
Nuuskamuikkunen
2
306
Vastaukset
- xeno
Kiitos raportoinnista, kansalainen!
- Outoa?
Täällä on menty pari kuukautta eikä ole moista havaittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614187
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352994Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262558- 452177
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51949- 201939
- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3921511Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91308