tuulimunako?

Sarina

minun pitäisi olla raskausviikolla 7 alussa. tänään aamulla vuosin lievästi verta ja lähdin poliklinikalle. gyne sanoi ultrattuaan että sikiöpussi on mutta aihetta(?)ei näy. tämä viittaa joko tuulimunaan taikka väärin laskettuihin raskausviikkoihin. gynen mukaan voisin olla näkemänsä mukaan noin viidennellä viikolla. onko kellään käynyt samalla tavalla kuin mulla? onko epäilty tuulimunaa ja sitten ollutkin ihan terve raskaus. todella piinallista odottaa kaksi viikkoa ennen uutta ultraa. tämä on mun ensimmäinen raskaus ja pelko on kova! mielelläni kuulisin teidän muiden samanlaisista kokemuksista!

6

1353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaksa toivoa

Minulla on myös ollut 7.viikolla ultrassa pelkkä sikiökalvo näkyvissä, mutta "tuulimuna" juoksentelee nyt jaloissa ;)

Voi hyvin olla, että munasolu onkin irronnut myöhemmin tms, jonka takia sikiö ei ole vielä niin suuri, että näkyisi ultrassa.

• äiti82 ja la 2.1.2005

ei välttämäti merkki tuulimunasta,vaan voihan se olla niin että oot vasta niin alussa että alkiota ei vielä tässä vaiheessa näy.toivotaan parasta,että massussasi olisi pikkuinen vauveli:)

• tuulimuna

mun äitille sanottiin kun mua odotti että "olen" tuulimuna että pitäisi tehdä kaavinta äitini ei ollut kuitenkaan suostunu sellaiseen ilman tarkempia tutkimuksia... ja kappas vain ei mikään tuulimuna ollutkaan vaan tässä minä olen...
      ei ne "lääkäritkään" ole aina niin varmoja ei kannata "uskoa" ilman tarkempia tutkimuksia mä ainakin olen tullut mm.tämän tiedon perusteella siihen tulokseen.

myös kaverillani oli tässä ihan vasta samanlainen tilanne..mutta onneksi se ei sitten ollutkaan tuulimuna vaan ihan vauveli siellä sitten myöhemmässä ultrassa oli =)

Tokihan näitä tuulimunia oikeastikin on mutta on myös näitä vääriäkin arvioita...!!!

toivottavasti siellä se vauveli sitten on =)
      mutta kannattaahan se tietenkin varautua myös siihen synkempään vaihtoehtoon...mutta toivotaan parasta...

• "tuulimuna"

mun äitille sanottiin kun mua odotti että "olen" tuulimuna että pitäisi tehdä kaavinta äitini ei ollut kuitenkaan suostunu sellaiseen ilman tarkempia tutkimuksia... ja kappas vain ei mikään tuulimuna ollutkaan vaan tässä minä olen...
      ei ne "lääkäritkään" ole aina niin varmoja ei kannata "uskoa" ilman tarkempia tutkimuksia mä ainakin olen tullut mm.tämän tiedon perusteella siihen tulokseen.

myös kaverillani oli tässä ihan vasta samanlainen tilanne..mutta onneksi se ei sitten ollutkaan tuulimuna vaan ihan vauveli siellä sitten myöhemmässä ultrassa oli =)

Tokihan näitä tuulimunia oikeastikin on mutta on myös näitä vääriäkin arvioita...!!!

toivottavasti siellä se vauveli sitten on =)
      mutta kannattaahan se tietenkin varautua myös siihen synkempään vaihtoehtoon...mutta toivotaan parasta...

• Sarina

kiitos paljon vastauksista! on nyt helpompi odottaa tämä kaksi viikkoa kun on edes hitusen toivetta! ilmoittelen sitten miten kävi!

• ..tuleva äiti 86

Jep, mulla kävi 3 viikkoa sitten samoin, eka raskaus, ja tänään sitten kävin siellä ultrassa uudestaan... ja olen nyt rv8 5 ( -4), siellä näkyi yksi elävä sikiö, paino 1g, pituus 19,9mm pieni sydän siellä sykki :) eli "ole huoletta", ja toivotaan parasta!
        Tiedän kyllä ihan omakohtaisesta kokemuksesta, että toi odottaminen on kauheata, varsinkin kun itse sain ajan vasta 3vkon päähän, kun kaikki ajat oli varattu.. ja tänään siellä kun odottelin lääkärin luo pääsyä, hoin miehelle, että en halua mennä sinne lääkäriin, jos siellä ei sit ookaan mitään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      397
      6871
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3966
    3. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      0
      1600
    4. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      43
      1558
    5. Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä

Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t
      Kevytliikenne
      94
      1403
    6. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      62
      1343
    7. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      253
      1330
    8. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      99
      1138
    9. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      22
      1066
    10. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      63
      1062
    Aihe